Nefesim bitince ayrıldım. Jungkook Cidden rahat durmuyordu.
''Jungkook...''
Nefesimi duzene soktuktan sonra konuşan kişi bu sefer oydu.
''Özür dilerim. Sözümü tutmadım''
Dedi ve iyice geri çekildi. Hayır benden uzak olmamalı. Kendimi güvende hissetmiyorum sıcaklığı olmayınca.
''Sadece daha dün yaptık o yüzden ileriye gitmeleyelim diyecektim''
''Ne yani bana kızmadın mı?''
''Hayır. Ama benden uzaklaşma bu canımı acıtıyor''
Hemen bana doğru adım attı ve sarıldı. Çıplak bedenlerimiz birbirlerine temas ediyordu.
''Özür dilerim meleğim. Kızdığını düşündüm''
''Sence kızsam karşılık verir miydim?''
''Ah haklısın! Sadece bilmiyorum sen ne zaman yanımda olsan yaptığım şeylerin farkında olmuyorum''
''Çünkü bana aşıksın Jeon Jungkook''
''Sana çok aşığım Park Jimin''
Bu sefer dudaklarımızı birleştiren ben olmuştum. Fazla bile dayanmıştım karşımdaki çıplak ve ateşli bedene.
🔹️🔹️🔹️
''Hadi kampa gidelim'?'
Bizim evde oturmuş Taehyung'un saçma fikirlerini dinliyorduk. Ama kamp... O kadar saçma değildi sanırım
''Aslında fena fikir değil''
Ben konuşunca Jungkook hemen konuşmaya atladı. Salak ya...
''Bence de hadi gidelim''
''Sevgilim sakin''
Jungkook bana uçan öpücük gönderdi. Taehyung azıcık ayrı kalın diyerek onu zorla karşı koltuğa oturtmuştu. Kendisi de benim yanımda oturuyordu.
''Jin,sevgilim sen ne diyorsun?''
''Bence de güzel fikir''
Herkes onaylayınca Taehyung ayağa kalkıp mutluluk dansı yapmaya başladı
''Hazırlanınnnnn üç gün sonra
kampa gidiyoruzzz''Hepimiz mal mal dans eden Taehyung'a bakıp gülümsüyorduk.
''Neyse ne dicem, şimdi evler bizim ya? Ayarlayıp taşınsak? Jimin Jungkook'la ben de sevgilimle kalsam''
Taehyung konuşunca Jungkook kocaman gülümsedi ve bana döndü. Daha geçen bunun hakkında konuşmuştuk.
''Bence de Jimin bizim evde kalsın.
Abim de sizin evde. Nasıl fikir?''Taehyung elini çenesine yerleştirip biraz düşündükten sonra konuştu.
''Bence güzel kamptan sonra ayarlarız''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidence|Jikook|✔
RomanceEvinde olan anıları unutmak için Taehyung'a taşınan bir Jimin ve onların karşısına komşu olarak gelen Jungkook'la Seokjin. •Semekook •Ukemin