10 saniyede eve varınca kapıyı
çaldım. Çok geçmeden açıldı ve bir adet Jungkook gördüm.''Aa hiç beklemiyodum gelmeni.
Hoşgeldin geç içeri''Kıkırdadım ve içeriye girdim
Kapıyı kapattıktan sonra konuştu.''Salona geç istersen. Kahveni alıp geliyorum''
Onu dinleyip salona geçtim. Kisa süre sonra o da elinde iki bardakla yanıma oturdu.
''Ee ne yapıyosun görüşmeyeli?''
''Yaşamaya çalışıyorum''
Dedim ve kahvemden bir yudum aldım. İç çeker gibi söylemiştim biraz. Umarım altını kurcalamaya çalışmaz.
''Daha iyi misin?''
Kahvemi sehpanın üzerine bıraktım ve Jungkook'a döndüm. Gülümserken konuştum. Zordandı ama bunu anlaması imkansızdı.
''Çok iyiyim merak etme''
''Hatırlarsan sana zordan
gülümsememeni söylemiştim''''Oha nerden anladın?
Yani yok ne alaka ya''''Yalan da söyleyemiyosun''
''Peki...''
''Jim, neden sürekli kriz geçiriyorsun?''
(Y/N:Böyle şap diye sormuştu kafasında beyin yerine odun taşıyan Jungkook)
''Jungkook...''
''Yani şey anlatmak zorunda değilsin tabi de. Merak ettim''
Aklıma Taemin gelince gözlerim dolmaya başladı. Jungkook bunu fark edince kahvesini bıraktı ve daha yakınıma oturdu.
Gözlerimden yaşlar hızla akarken elimi tuttu. Endişeli görünüyordu. Demekki dün sorarken garip davranmasını sebebi buydu. Bana bu soruyu sormak
''Ben çok özür dilerim Jimin.
Sormamam gerekiyordu üzgünüm''Elimi kavrayan eline baktım.
Yine Taemin geldi aklıma ve daha şiddetli ağlamaya başladım.Çok aptalım hem de fazlasıyla...
Ama gerçekten elimde değil...
Jungkook beni kendine çekti
ve sıkı sıkı sarıldı. Bir yandan saçlarımı okşuyor diğer yandan da özür diliyordu''Jungkook o beni aldattı...''
Derin bir nefes aldım ve omzunda ağlarken anlatmaya devam ettim. Neden anlattığımı da bilmiyorum ama neyse. İçimi dökmeye ihtiyacım var.
''Hem de en yakın arkadaşımla''
Jungkook'un bedeni kas katı kesildi ve hareketleri durdu. Bir insan ne kadar asi ve duygusuz olursa olsun sevgilisinin onu en yakın arkadaşıyla aldatması bayağı koyardı.
''Şimdi kız çocukları olacak''
Jungkook kendine geldi ve saçlarımı okşamaya devam etti. Beni sakinleş-
tirmeye çalışması çok tatlıydı.''O senin gibi birini kaybetmiş Jimin. Ağlama artık. Lütfen...''
Kafamı kaldırdım ve Jungkook'a baktım. Yine benim yüzümden birileri üzülüyordu. Varlığımı sorguladım çoğu kez olduğu gibi.
Ben etrafındaki kimseyi hak etmiyorum. Acizin tekiyim.
Keşke ölsem ve kurtulsam.
Ama Tae var. Yapamam''Çok güçsüzüm Jungkook''
''Hayır Jimin değilsin. Hatta o kadar güçlüsün ki şuan karşımda oturuyorsun''
Dediği şeyi anlayamayınca mal mal suratına baktim. Şu an nasıl karşısında nasıl göründüğüm zerre umurumda değildi.
''Senin yerinde kim olsa canına kıyardı. Sen de düşündün biliyorum. Ama ona inat yaşıyorsun. Bir de Taehyung için''
Ben konuşmadan içimi okuduğu için bu sefer şaşkın gözlerle bakıyordum suratına. Halime bakıp bana güzel gülümsemesini sundu.
Ben de gülücüklerinden aldığım enerjiyle kollarından ayrıldım ve kahvemi yudumladım. Bakışlarım bardaktayken konuştum
''Teşekkürler''
''Teşekkür etmeni gerektirecek bir şey yapmadım?''
''Artık sevdiğim 2. Kişisin''
''Kaçtaydım ki 2. oldum?''
''3''
''1.si Tae mi?''
Bu soru muydu cidden?
''Sorunu görmezden geliyorum''
''Peki..ımm kimi yerinden ettim''
''Taemin'i?''
Tam bir şey söyleyecekken susturdum onu. Kullandığı hitap bile tekrar kötü olamamı sağlayabilirdi.
''Evet o''
Beklemediğim bir anda tekrar sarıldı.
Sonra aklıma Tae'nin söyledikleri geldi
Cidden bana aşık olabilir miydi?Gay olup olmadığını bile bilmiyorum
Beni ilgilendirmiyor da zaten. Jungkook'u o anlamda sevmiyorumHem Taemin den sonra bir erkekle sevgili olmam yani olamam. Aklımdan çıkması gerekiyor yaşanılanların.
Belki de bir kızla çıkmalıyım?Bunu kafamın bir köşesine not edip geri çekildim.Sonra da Jungkook'un bana aşık olmaması için tanrıya dua ettim.
Biraz sohbet ettikten sonra eve geçtim
Yoğun bir gündü benim için. Her şeyi tekrar hatırlamak beni ruhsal olarak çok fazla yormuştu. Sürekli uyumak istiyorum. Ama o zaman da kilo alırım.Telefonum yüzünden yatak titreşince elimi attım ve zar zor bulduktan sonra gelen mesaja baktım
Taemin💞
Konuşmamız gerek
Yarın sana attığım yerde olBÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidence|Jikook|✔
RomanceEvinde olan anıları unutmak için Taehyung'a taşınan bir Jimin ve onların karşısına komşu olarak gelen Jungkook'la Seokjin. •Semekook •Ukemin