TANITIM
∞MUTLULUK∞
Mutluluk;8harf,3heceden oluşan ama binlerce anlama gelen kelime, mesela bir hediye mi bizi mutlu kılar, ailemize katılan yeni bir miniğin gelmesi mi yoksa çok istediğimiz üniversiteye yerleşmemiz mi?
İçine binlerce umutlarımızı, hayallerimizi, dileklerimizi, gülümsememizi kattığımız duygu. Mutluydu aslında insan kendine bazı şeyleri dert etmese, mutluydu aslında insan çevresindekilere zarar vermese , mutluydu aslında insan diğer insanları mutsuz etmese ama olmuyor işte tüm insanlar mutlu olmuyor bazılarının acıya ihtiyacı vardı gözyaşına muhtaçtı artık yüzler beklide sıkılmışlardı mutluluktan ama olmuyordu işte benim mutlu olduğumla o mutlu olmuyordu ,onun mutlu olduğuyla ben…
Mutluydum ya ben küçük bir gülümsemeyle mutlu olan biriydim, sevdiklerim vardı,hayallerim,umutlarım…6 yaşındaydım ben küçücük kızdım, ellerimi tutup, saçlarımı okşayan bir babam vardı benim,saçlarımı ören,masal anlatan babam vardı, tartışıp 5 dakika sonra barıştığım,bir şey aldığımda kendimden önce düşündüğüm kardeşim vardı,o küçük evimizin bahçesinde oyun oynadığım arkadaşlarım vardı , aşağıda ki mahallede şekerleme satan Mehmet amcam vardı…
Ama mutlu olmak zorlaşıyordu,sevincini doyasıya yaşamak zorlaşıyordu.Bir kaç saniye düşünmek mutluluğu yok ederdi oysa acı öylemiydi..
Unutmadıkça bitmezdi, bırakmazdı senin yakanı ,acıtırdı canını ,son damlasına kadar yaşatırdı seni ACI mertti bir duyguydu MUTLULUK gibi gelip geçici değildi.Unutuyordu insan bir gün önce yediği yemeği ama ailesinin yok oluşunu unutamıyordu acı unutulmazdı kalırdı seninle,bırakmazdı seni…Sevgi kırabilir miydi peki bir insanın acılarını ,girebilir miydi kalbinin dar,derin,sesiz,karanlık sokaklarına…
○Merhaba ben Damla bu benim ilk deneyimim beğenilecek mi bilmiyorum ama lütfen beğenmediğiniz hatamı gördüğünüz yerleri iletirseniz sevinirim.○
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İZİ
General FictionTANITIM ∞MUTLULUK∞ Mutluluk;8harf,3heceden oluşan ama binlerce anlama gelen kelime, mesela bir hediye mi bizi mutlu kılar, ailemize katılan yeni bir miniğin gelmesi mi yoksa çok istediğimiz üniversiteye yerleşmemiz mi? İçine binlerce umutlarımızı...