Bölüm Şarkıları:
1- Lana Del Rey - Cherry
2- Giveon - Heartbreak Anniversary
Uyarı: 'M'
(Mucuk mucuk ayıplı şeyler bulunduran bölüm. Zaten iftardan sonra atıyorum ancak kaçıranlar içinde uyarıyorum.)
_
Nişan ve güzel birçok yüzükle süslenmiş parmakları, artık eşi olan alfanın omuzlarında gezinirken gözleri kapalıydı her ikisininde.
Heyecandan titreyen ellerini, hissettiği huzur bile gölgeleyememişken, artık eşi olan omeganın belini sıkıca sarıyordu, birbirlerine uyum sağlıyorlardı, şarkıya göre sallanarak.
Alınlarını yavaşça birbirlerine yasladıklarında, küçük salonda sadece seçtikleri şarkının sözleri yankılanırken Taehyung burnunu, alfasının burnuna sürttüğünde ondan aldığı mırıltılara karşı gülümsedi.
"Beş gün sonra dolunay."
Jeongguk, eşinden duyduğu cümle ile alnını ondan uzaklaştırmış ve gözlerini açmıştı muzip bir ifade ile. "Balayı için harika bir yer buldum. Tam dolunayı karşılayan bir göl, müstakil bir ev ve.. oldukça sağlam, yumuşak bir yatak. Nasıl?"
Taehyung utangaç bir gülümseme takınıp başını eğdiğinde aralarındaki yakın mesafeden dolayı Jeongguk özellikle kıvırcık olmasını istediği saçlarına sürtmüştü burnunu. Sevgili oldukları sürecede ilk defa yaptığı ima sonucunda oldukça utandığını hissediyordu Taehyung.
Jeongguk'un eli yavaşça omuzundaki elini bulduğunda üstünden kavramış ve gözlerine bakmıştı. "Yeminlerimizi ettik, artık benim biricik eşimsin. İstersen.. düğünü bitirip evimize gidebiliriz."
Taehyung başını salladığında Jeongguk elini daha sıkı kavramış ve bedenlerini uzaklaştırmıştı. Veda etmek için annesinin yanına geldiğinde Taehyung'un annesinin de orada olduğunu görmüştü. O annesine sarılırken babası yanına gelmiş, güçlü kollarının arasına heyecandan titreyen bedenini aldığında kulağına mutlulukla dilediğini fısıldamış ve sırtını sıvazlamıştı. Üzerlerinde muzip bakışlar ile Jeongguk uzaktan gördüğü hyunglarına el sallamayı da ihmal etmemişken, onların tek yaptığı kendisini biraz daha utandıracak sözler söylemeseydi.
Salondan çıktıklarında dizili arabaların en başında duran siyah renkteki arabasına ilerlemişlerdi. Elleri arabaya binmek için ayrıldığında, yerlerine geçmişler ve evlerine gitmek için yola koyulmuşlardı.
***
Arabadan indiklerinde yüzlerine vuran soğuk rüzgardan dolayı ikisi de yüzünü kaçırmaya çalıştıklarında Jeongguk, "Taehyung sen eve gir. Ben valizleri getireceğim." demişti. Anahtarı alan Taehyung önden giderken kapıyı açmış ve sıcak, eşiyle birlikte dekore ettikleri eve girmişti.
Anahtarı girişteki dolabın üzerine bıraktığında takım elbisesinin ceketini çıkarmış ve askılığa asmıştı. Adımları mutfağa gitmek için o tarafa yöneldiğinde Jeongguk'un aç olup olmadığını merak etmişti. Eğer acıktıysa ona bir şey hazırlayabilirdi. Ki bu soruyu kendi içinde düşünürken Jeongguk sesli bir nefes vererek iki valizle eve girmişti.
"Uf Taehyung! Ben sana düğünden önce kıyafetlerimizi yerleştirelim demiştim."
Taehyung mutfağa gitmekten vazgeçip yavaşça alfasının yanına adımlamıştı. Ayakkabısı parkede tok bir ses çıkartırken huysuz eşinin yanına yaklaşıp elini tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible Omega × TaeKook✔
ФанфикKim Taehyung ulaşılması zor bir omegaydı, korkuları vardı. Jeongguk ise asla vazgeçmeyen, eğlencesine düşkün bir alfa. [29.01.21] - [29.05.21]