'〖40〗'

4.5K 383 21
                                    

_

"Merhaba Bayan Kim. Taehyung evde mi acaba?"

"Evet, evde. Buyur gel."

Jeongguk eğilerek içeri geçtiğinde yavaşça Taehyung'un odasına adımlamıştı. Kapıyı açar açmaz burnuna hafiften dolan alkol kokusuyla kaşlarını çatıp yüzünü buruşturmuştu. Kapıyı arkasından kapatıp yatakta oldukça dağınık bir şekilde uyuyan omegasının yanına adımladığında yüzünden ve daha net aldığı kokudan dolayı dünden kalma olduğu çok belliydi.

Jeongguk merak etti.

Omegası bazı konularda titiz ve oldukça takıntılıydı.

Ne kadar geç saatte eve gelebilmiş ve duş almadan uykuya dalmıştı?

Bir tarafı uyandırmak istemese de bu düşüncesini bir tarafa atıp onu kolundan dürtmeye başlamıştı. Ki zaten Taehyung bir süre sonra şiddetli baş ağrısıyla uyanmış ve anlamayan bakışlarını bulunduğu yere, ha bir de başında dikilen Jeongguk'a atmıştı.

"Neden bu kadar içtin ki?"

Taehyung başının ağrısını dindirebilmek için yüzünü yastığa bastırırken sevgilisinin burada olması ve çoktan konuşmaya başlaması ile oflamış ona döndürmüştü yüzünü.

"Neden bu saatte buradasın Jeongguk?"

"Ne? Sen saati erken falan mı sanıyorsun? Sabah çoktan geçti Kim Taehyung. Akşama yaklaşıyoruz ve ben günümü senden haber beklerken geçirdim. Önemli bir şey konuşacaktık ki bana yarın konuşuruz demiştin."

"Üzgünüm Jeongguk. Çok önemli değilse eğer yar-"

"Lanet olsun! Çok önemli Taehyung, tamam m?! Şurada yaklaşık iki haftadır aklımda evlilik düşüncesi var ve ben iki gündür bunu seninle paylaşmaya çalışıyorum ama her seferinde bir sorun çıkıyor. Evet Kim Taehyung, bu konu oldukça önemli!"

Sinirle bakıyordu yatakta oturan ve daha yeni uyanmış olduğu gözlerinden belli olan kişiye. Evet, kendisini oldukça sinirli hissediyordu. Çünkü birkaç gündür biricik omegası kendisinin düşüncelerini pek umursamıyor, her ne kadar düşünmek istemese bile omegasının onu geçiştirdiğini hissediyordu.

Taehyung bir süre şaşkınca karşısında duran ve kendisine öfkeli bakışlarını atan kişiye bakmıştı. Yutkunmuş, kavradığı yorganını sıkmıştı sertçe. Duyduğu evlilik kelimesi, sadece tek bir kelime kalbinin atışını hızlandırırken bakışlarını kaçırmış, elini dirseklerine koyup alnını yaslamıştı avuçlarına.

"Nefret ediyorum senden Jeongguk. Böyle bir konuyu şuan söylediğin için."

"Üzgünüm. Elimde değildi, sinirlenince söyledim öyle bir anda."

Üstelik az önce hem omegasına bağırmanın hemde evlilik konusunu açtığı için yanaklarının kızardığını hissederken kafasını eğmiş, sorusuna fısıltı eşliğinde cevap vermişti. Daha sonra Taehyung ayağa kalkmış ve kendisine yaklaşmıştı .

"Otur Jeongguk. Yüzümü yıkayıp geliyorum."

Odasından çıkıp banyoya ilerlediğinde titrek bir nefes verip hızla yüzünü yıkamış ve dişlerini fırçalamıştı. Ne söyleyeceğini düşünmeden hızla odasına geri dönmüş, yatağında oturan ve parmaklarıyla oynayan Jeongguk'un karşısına oturmuştu.

Oynadığı parmaklarına bakmış sonrada onları kavramıştı. "Özür dilerim Jeongguk. Dün çok içmeseydim ve eve geç dönmeseydim bugün güzelce konuşabilirdik."

Jeongguk kafa sallayarak bakışlarını kaçırdığında Taehyung hareketlenerek ona biraz daha yaklaşmıştı yatakta. Gözlerini, kendisine bakamayan alfasından gezdirirken gülümsedi ve ellerinin arasındaki ellerini okşadı.

"Ne zaman evleniyoruz?"

Birden sorduğu soru ile Jeongguk hızla başını kaldırıp, iri gözlerini ona diktiğinde dudakları aralanmıştı. "N-nasıl yani? Sen istiyor-"

"Evet, istiyorum."

"Ama okulun? Üniversiteni bitirmene bir yıl var daha."

"Önemli değil, bebeğim. Hem zaten hemen evlenmeyiz ki. İlk önce nişanlanabiliriz."

Jeongguk omegasının yüzünde ki tebessüm nedeniyle genişçe gülümseyip kafasını eğdi hemen sonra yanakları kızarırken. "Evet, nişan.."

"Birlikte yüzük bakarız. Ailelerimiz bir araya gelir, arkadaşlarımız. Güzel bir ziyafet veririz, yüzükleri takarız, sohbet ederiz. Okullarımızın bitmesine yaklaşıkta evlenebiliriz. Hm, olur mu?"

Jeongguk gülümseyerek kafa salladığında ona doğru uzanmış, elleri yanaklarını bulurken dudaklarını birleştirerek geriye doğru uzanmışlardı. Jeongguk arka arkaya omegasının dudaklarına kokulu öpücükler bırakırken arada alt dudağını kavrıyor, diliyle ıslatıp emerken elleri ceketine gitmiş, hızlıca çıkarmış ve yere bırakmıştı.

Vücudunu yana attığında Taehyung kendisine dönmüş, elleri yanaklarını bulurken mırıldanmıştı Jeongguk. "Çok güzel olur Taehyung."

_

Bunların tartışmaları da bir bölümlük sürüyor işte naparsın

Impossible Omega × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin