- Zeehraaa TRT TÜRKÜ HANGİ NUMARADAYDI....
- 713... YOK YOK 712 OLMALI........
- TRT TÜRKÜ....712....
- ........SAMANLIKTAN KALDIRAAAMAADIIIM SAAMAAANIDA ZÜHTÜ......BEN SANA KANDIM ZÜHTÜ..HELEHELE YANDIM ZÜHTÜ.....
- OH BE....Neşeli başlayalım güne....
- ...O fideleri nası yapacahsııız......
- Yerlerini eyce hazırlayayım anne....bugün Erdal'la yapacağız.....
- Hııııı..Erdal kalkacah mı?
- Kalakcak kalkacak...Yaparız......
- ŞİMDİ GELDİİİ SEVİİİŞŞMEEENİİİN ZAMAAANIIDAAAZÜHDÜ..BEN SANAYANDIMZÜHDÜ HELEHELEYAAANDIIMM ZÜHDÜÜÜ
- Solist programı......kimdi bu....Zehhhraaa... sen tanırsın bunu....kimdi.....yakışıklı bi adammm!
- Baaaaak şimdiiii...
- Karadenizli sanırsam.....bi türkü daaa diyordu...fındık dallaarııı...nasıldı o....nıııy.. nı.... bu türkü kafamı karıştırdı...
- Çalanı dinle sen
- EVLERİNEEE VARAAAMAAADIIIM KÖPEEEKDENDEZÜHDÜ...SANAKANDIIIM ZÜHDÜÜÜÜ BEN UÇKURUUUÇÖZEEMEEEEDİİİİM İİPEEEKDENDE ZÜHDÜ...BENSANA YANDIM ZÜHDÜ..HELEHELEYANDIM ZÜHDÜ....
- Bulucam şimdi o türküyü....fındık ...dalllarııı..........
- Dinle şunu be güzelimm...ne güzel neşeli işte....
- EVVLERİİİNİİNNÖNÜ KERPİİÇ SEKİİİSİİİDEZÜHDÜÜÜ...SANA KANDIM ZÜHDÜ....YELL ESDİKÇEEEGELİİİİR YARİİİİN KOKUUSUUUDA ZÜHDÜ..SANA YANDIM ZÜHDÜ..HELE HELE YANNDIIIIM ZÜHDÜ........
- ...........BULDUUUM......Fındık toplayan kızlar....DUR DİNLETEYİM....
- .Anneee... hadi otur yap kahvaltını...ben Onur'u doyurayım........Onuuur... otur masana bak iki tane tost yaptım...Ayran da isitiyo musun?....
- HAAYIIIR.....BOŞ YİYİCEM...
- İstesen şaşardım zaten.....annee.....
- Tamaaam kızııım...
- FINDIIK TOPPLAAAAARIMFINDIIIK DALLLAAARIIINIINKIIIRMADAAAAAN ALIIIR SENİİİİ KAAAÇARIIIM ANNNEEEN BBAAABAAANDUYMAADAANN ŞUU OORDUUUNNUUUN PAAZAARIIIII SOOĞUUKOLUURSULAAARIII ÇOK HOŞUUUMAAAGİDİİİYOORR DAAA PPEŞTEEEMMAAALIIKIIZLAAARIIII......
- Senin dediğin Türkü bu değil ki..başka bu....
- Bu işte bu yaaa......
- ..yinnnee yeeşiiilllenddii fııınddıkdalllaarııı yiinneyyeeşillendi fııındıkdalları .. işte böyle.....YONCA EVCİMİK BİLE SÖYLEDİYDİ...BİZİM TRAKYA GİBİDE SÖYLÜYOLAR...FIKIR FIKIR.. ÇALKALADUR......
- YAYYLAAANIIINNÇİMEEEENİNE..O YAYLAAANIIN ÇİMMENİ NE KUZ ZU YAY YI LLIIR KUZZ ZUU KUZ ZUU YAAAYII LIIRR ZUZZ ZU......
- Ali Rıza'dan devam ediyo bunlar......
- GÜÜÜNDEBUUU GÜÜÜNKÜ GÜNDÜR GÜÜÜNDEBUUU GÜÜNKÜ GÜNDÜR SALLAN YYOOOS MA NINKIZ ZI SALLAAAN YOOOS MMAA NIN KIZZI..........
- Nuri radyo çalsın.. yutup dinleriz sonraa...
- YONCAMİK MERAK ETTİMMM. DİNLEYELİM SONRA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN 1 ! (AKCUM AİLESİNİN KAFA KARIŞIKLIKLARI
Ficção GeralEser M.S. 2019 Mayıs ve Haziran, Hicri 1440 Ramazan ayı boyunca, Çorlu/Tekirdağ/Türkiye'de yaşayan AKCUM ailesinin yaşadıklarını anlatır. Eserin yazarı yaşananların gözlemcisidir, olayları ortaya koyar ve yazar, ama anlatmaz. Ailenin maddi, düşünsel...