KİM ÇALDI?
- Günaydın Sami Bey...
- Günaydın Nuri....naber....
- İyi...Anahtar sizde mi?
- Al abisi...
- Yağmur başladı gibi...?
- Sorma yav....yağmur gözükmüyor raporlarda...hiç bir raporda sitede gözükmüyor.....
- Ama yağıyor Abi......Sanki......gök mü gürlüyor....?..akşam bi dışarı çıktıydık..baya serinlemişti hava.....öyle serin gidiyor.....
- Allah allaaaah.. Az ertelesek mi betonu....Valla adamlar hazır....Geçer gider yaa...
- Neyse abi ben bilgisayarımı açayım....
- Sen ne yaptın F3 projesini...?
- Makine mi?...Serdar Bey göndermiş mail ama ekinde dosyayı göremiyorum ben......
- Bi soruver Serdar Bey'e...bi taraftan ona bi çalışalım da...başlamak lazım ona....
- ..............
- Bayağı yağmur yağıyor..... bozmaz inşallah betonu.....kaç metreküp söylediniz Sami Bey?
- Aşağı yukarı ikiyüzelli metrekare var...az da aşağı tarafa dönücez...üçyüz desek...yirmi santim...üçyüz bölü beş...60 metre yapıyo gibi......
- Bayağı olmuş.......hayırlısı olsun....
- Atıcaz artık atıcaz...Sen dosyayı aç.....
- Açayım...ben de bakıcam abi...............
- ........................
- Açalım bilgisayarımızı.....Şu kamera yerlerini tamamlasam....Çok da dağınıklar ama....
- Nuri Bey......
- Naptınız Sami Bey.....?
- Valla beton geldi....Hazır.....Mecbur atıcaklar.....ama bence çise gelip geçicek....Yağmaz bu hava....
- İnşallah......
- Süleyman yok ortalıkta...Sen gördün mü?
- Yok ...hiç görmedim...Mustafa burada.....
- Çabuk biter burası....Upcast'in arkasını da atsak mı?....
- Abi atsınlarda... Her betonda kafamızı yormasın...Çıksın aradan...
- (Ekmek kamyonu giriş yaptı......Endüstriyel mutfak giriş yaptı....Kazan teslim edecekmiş....Sami Bey teslim alacak.....)
- Celal... ben yerimdeyim.. Doğrudan mutfağa gelsin ben alıcam...
- Anlaşıldı....
- Nuri Bey sen bak işine ben yan taraftayım......
- .......
- Yağmur hızlandı ben bakayım şunlara....Şapkayı alalım......
- ..........
- ............Erdem naber.....?
- Günaydın Nuri Bey...Saygılar sevgiler...günaydınlar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN 1 ! (AKCUM AİLESİNİN KAFA KARIŞIKLIKLARI
Ficción GeneralEser M.S. 2019 Mayıs ve Haziran, Hicri 1440 Ramazan ayı boyunca, Çorlu/Tekirdağ/Türkiye'de yaşayan AKCUM ailesinin yaşadıklarını anlatır. Eserin yazarı yaşananların gözlemcisidir, olayları ortaya koyar ve yazar, ama anlatmaz. Ailenin maddi, düşünsel...