😫9❤

119 12 8
                                    


Минаха се тези петнадесет минути и на вратата се позвъня, Юнги стана да отвори и от там влязоха две момчета. Той ги покани и заедно отидоха в хола като щом вече бяха там видяха и Джимин.

В стаята влзяхо Техьонг и Чонгук. Щом Чим видя Кук му се хвърли на врата и двамата започнаха да се прегръщат. Да те се познаваха но не се бяха виждали от доста години. Двамата по големи ги гледаха странно но накрая щом се отделиха Те и Юн се разбраха само с поглед кой ще пита...

- Вие двамата защо се прегръщате така? - попита Тае. Двете по-малки момчета се засмяха.
- Сигурно защото сме приятели Тете, ти да не ревнуваш? - каза Куки и се усмихна с неговата заешка усмивка.
- Кой, аз неееее. Как може да си помислиш такова нещо бе бебчо, не те ревнувам. - всички в стаята се засмяха.

Сега сигурно си мислите че на Чим му е било забавно, ами не. Той все още имаше някви симпатии към Техьонг затова му и стана тъпо, но хората са казали. "Ако обичаш един истински нямаше да има втори, и щом има втори избери него защото не обичаш истински първия." (Извинявам се ако не съм го казала правилно но май беше така)

Четиримата си говориха и така мина доста време. Стана късно и двете момчета трябваше да си ходят, Юнги и Чим ги изпратиха след което и те двамата решиха да си лягат. Качиха се горе и се преоблякоха като Чим естествено бе с дрехи на Юнги (😏) легнаха си и се завиха. Юнги придържа Джимин към себе си и го прегърна, той сложи глава на гърдите му и така заспаха сгушени един в друг...

Окей, нямаше драма но не ме убивайте, не мога да пиша такава... 😔💗

My best-friendWhere stories live. Discover now