На сутринта Джимин се събуди пръв и стана от топлото легло на своя приятел, видя че той все още спи затова реши да го остави. Той стана и се оправи като след това слезе на първия етаж за да приготви закуска за двама им. Реши да направи палачинки защото Юнги много ги харесваше, щом те бяха готови той погледна часовника и установи че вече минаваше десет и половина.
Джими се качи на втория етаж като отиде в стаята на своя приятел за да го събуди, щом вече бе там той седна на леглото до него и го погали нежо по главата като прошепна "Хайде ставай поспаланко", Юнги се пробуди и разтърка леко очите си...
- Добро утро, Шуга хьонг! - каза весело Чими.
- Добро да е Чими, как си? - попита сънено по-големия и се изправи в седнало положение.
- Добре съм, ами ти наспа ли? - попита малкия и се усмихна с неговата сладка усмивка. Юнги се усмихна също..
- Да наспах се...- отговори и се изправи като се облече.
- Направих закуска - каза Чим и се израви от леглото като тръгна да излиза от стаята.. -..чакам те долу.. - и с тези думи той излезе от стаята и селезе в кухнята на първия етаж.
Не след дълго Юнги също слезе и отиде в кухнята и щом видя палачинките на масата заедно със шоколада се усмихна широко и прегърна Чим като му прошепна едно тихо "Благодаря". Двамата седнаха на масата и започнаха да се хранят. След закуска Юнги отсервира и изми чиниите като заедно с Джимин решиха след това да излязат и да отидат на кино.....
Здравейте на всички, как сте? Извинете ме ако имам грешки.... Обичам ви💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My best-friend
Hayran KurguЧети и разбери.... Започната: 09.04.2021 Свършена: 29.04.2021