Юнги и Джимин се приготвиха и излязоха като се качиха в колата на Юнги и потеглиха към мола където се намираше и кино залата.
Пътуваха около петнайсе-двайсе минути и стигнаха, Юнги паркира колата и заедно с Чим слязоха. Влязоха в огромната сграда и се запътиха към четвъртия етаж, там се намираше киното.
Вече в киното Юнги избираш филмът който ще гледат докато Чим го чакаше. Щом той купи билетите заедно с Джимин тръгнаха в залата, щом влязоха заеха своите места и зачакаха филмът да започне...
- Какъв филм избра хьонг? - попита по-малкия.
- Романтичен, нали такива обичаш? - каза и го погледна.
- Оо, познаваш ме толкова добре хьонг! - каза Чим и го прегърна леко. Юнги се усмихна и отвърна на прегръдката..Филмът започна и в залата всичко затихна. Джимин и Юнги бяха средоточени върху огромния екран пред тях...
Вече към края на филмът дойде и онази драматична и романтична част.. Юнги чу хлипания, обърна се и видя плачещия Чим. Хвана го за ръката и я погали с палец..
- Какво има Чими? - попита загрижено.
- Просто, това е толкова романтично, той я нарани а тя пак му прости... и всичко е толкова мило и красиво... - започна тихичко да обяснява по-малкия. Юнги се засмя тихо и се протегна като изтри сълзите му. Двамата с Джимин догледаха филма и след като свърши напуснаха залата, слязоха на третия етаж, купиха си храна за вкъщи и се прибраха....- Чими? Искаш ли да живееш с мен, и без това живеем и двамата сами.. - попита го Юнги докато седяха на масата и вечеряха...
- Не знам хьонг, не искам да ти преча и- бе прекъснат.
- Няма да ми пречиш, даже така ще ми е и по-добре, все пак няма да съм сам... - каза и го погледна жално.
- Добре тогава.. - каза и се усмихна.След като се наядоха и двамата се изкъпаха и облякоха пижами те си, легнаха си и Юнги пак си придърпа Джимин до себе си като го прегърна...
Оки, здравейте отново!
Задавайте въпроси ако имате такива аз ще ви отговоря веднага без проблем!
Обичам ви🥺💜💜💜
YOU ARE READING
My best-friend
FanfictionЧети и разбери.... Започната: 09.04.2021 Свършена: 29.04.2021