Kapı

1.9K 113 148
                                    

Helllooooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir neyse bölüme geçelim

Sabah uyandığında saat altı buçuktu. Erken uyandığını anlayınca yatakta oturur pozisyona geçtin ve telefona bakmaya başladın. Atsumu ve osamu senin odanın yanındaki odadaydılar. Telefona bakarken rikonun mesaj attığını gördün.

Bugün okulunda ilk günün değil mi ?

Evet. Valla biraz heyecanlandım yine voleybol klubüne katılmayı düşünüyorum.

Güzel umarım en yakın zamanda alışırsın. Neyse benim kapatmam lazım görüşürüz.

Görüşürüz hırkanı giymeyi unutma.

Ah tamammen aklımdan çıkmış sağol.

Sen telefona bakmaya devam ettin. Saat yediyi on beş geçerken artık üstümü değiştiriyim diye düşündün. Telefonunu kapatıp ayağa kalktın ve kıyafetlerini giydin. Giyindikten sonra aşağı indin. Saat yedi buçuktu. Annen yemeği hazırlıyordu. 

Y/N: Yardım ediyim mi ?
Annen: Olur. İyi uyudun mu ?
Y/N: Uyudum.
Annen: Osamuyla atsumu da birazdan gelir. Yardım edermisin ?
Y/N: Ederim.

Sen annene yardım etmeye başladın biraz sonrada üst kattan sesler geliyordu. Büyük ihtimalle kavga ediyolardı. Bir miktar zaman sonra onlarda indiler baban yani jam de gelince yemeye başladınız. Yemek yerken bir yandan da sohbet ediyordunuz. Yemeğiniz bitince evden çıktınız. Okula gelince onlar seni sınıfına bıraktı ve kendi sınıflarına geçtiler. (Beni de bıraksanıza leyn)

Sen sınıfa gelince kendini tanıttın ve seni luna diye bir kızın yanına oturmanı istedi. Yanına oturunca konuşmaya başladınız.

Luna: Selam ben luna atsumu ve osamuyla kardeş misin ? Seni bırakırken gördüm.
Y/N: Selam bende y/n aslında kardeş gibi bi şey annemle onların babası evlenmeyi düşünüyolar dün onların evine taşındık zaten.
Luna: Çekiceğin var desene.
Y/N: Neden ki ?
Luna: Yakında anlarsın. Bu arada bi klup seçmeyi düşünüyo musun ?
Y/N: Voleybol klubüne katılırım yine büyük ihtimalle.
Luna: Güzel bende voleybol klubündenim birlikte gideriz bugün önceden hangi okula gidiyodun ?
Y/N: Shiratorizawa akademisi.
Luna: Wow orası kızlarda en iyi okul değil mi ?
Y/N: Öyle.
Luna: Hangi pozisyondasın ?
Y/N: Pasör. Sen.
Luna: Smaçör neyse ders başladı.

Birlikte dersleri dinlediniz ve öğle arasına girdiniz. Öğle arasında birlikte voleybol klubünün olduğu yere gittiniz. Sen gelince herkes sana baktı.

Luna: Bizim sınıfa gelen yeni kızı getirdim voleybol klubüne katılmak istiyordu.
Kaptan: Anladım önceden hangi okula gidiyordun ?
Y/N: Shiratorizawa akademisine pasör olarak.
Kaptan: Hımm güzel oynuyosundur o zaman.
Y/N: Evet.
Kaptan: Tamam o zaman şimdi ilk olarak lunaya pas atabilirmisin ?
Y/N: Olur.

Dedin ve filenin önüne geldiniz. Sizi kapıdan osamu atsumu ve üç kişi izliyordu. Kaptan sana topu attı ve sende dün yaptığın gibi önce sağ dizini topa göre kırdın ve top eline değince lunanın istediğin noktaya gelmesini istedin ve gelince topu sert bir şekilde attın. Top lunanın eline geldi ve attı top filenin üstüne çıkmıştı. Diğerleri biraz şaşırmıştı.

Kaptan: Shiratorizawaya giden birinden de bu beklenirdi. O zaman voleybol klubüne hoşgeldin.
Y/N: Teşekkürler.
Kaptan: Yarın başlarız birlikte çalımaya.
Y/N: Tamam.

Siz lunayla birlikte çıktınız ve kantine gittiniz. Birlikte yemek yediniz ve sınıfa geçtiniz. Dersleri işlediniz ve çıktınız. Fizik dersinden ödeviniz vardı. Birlikte zoom açmaya sözleştiniz ve evlerinize gittiniz. Sen atsumu ve osamuyla sohbet ederek gidiyordunuz.

Suna x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin