Hellooooo aşkolarr nasssınız bence iyisiniz iyi olun az önce ayıp olmasın bir kurabiye yapmışım üffff çok güzel oldu neyse sizi sıkmadan bölüme geçem aşkitolarrrrrr
İçten konuşmaları böyle yazdım.Suna Uyanınca Sunadan:
Ne uyumuşum be ama bi dakika kendi yatağımda değildim. Bi dakika kendi yatağımda değilim.! O zaman y/n'nin yatağındayım.
Suna direk doğruldu ve seni şu şekilde gördü.
Seni yatağın sonunda sırtını duvara yaslayarak bu şekilde uyuduğunu gördü.
Sonra aklına duş alıp yattığı geldi. Seni yatırmak için alırken uyandın.
Y/N: Günaydın.
Suna: Uyandırdım mı ?
Y/N: Sorun değil de bırakıcak mısın ?
Suna seni bıraktı.
Suna: Bide bugün biraz kötü davrandım sanırım.
Y/N: Sorun değil ya küçük bi şey de hadi yemeğe inelim acıktım.
Suna: Saat gecenin üçü.
Y/N: O zaman bizde gizlice mutfağa gideriz.
Suna: Biri bizi görürse ne dicez.
Y/N: Yemek yemedik sonuçta bi şey demezler bence hem gecenin üçünde kim uyanık olur ki.
Suna: Biz uyanığız.
Y/N: Of ben inicem sende gelcek misin ?
Suna: Gelicem açım aç.
Y/N: Haahaha tamam tamam hadi.
Sunayla birlikte sessizce yemeklerin yapıldığı yere geldiniz sabahta burda olduğunuz için zaten neyin nerde olduğunu az çok biliyodunuz.
Y/N: Bence direk bugün yapılan yemeklerden alalım.
Suna: Bencede hiç uğramayalım.
Yemekleri alarak çıkıcakken ayak sesi duydunuz elinizdekileri alarak masanın altına saklandınız.
Kita: Benim gelmeme gerek yoktu ya.(Uykulu)
Luna: Ya ne yapıyım karanlıktan korkuyorum ya alt üstü alıcam sonra geri gidicez hem sen benim sevgilim değil misin ?
Kita: Tamam lütfen al da gidelim uykunun bölünmesi çok kötü.
Luna: Tamam tamam kaşık çatal da alıyım bi.
Luna kaşığı alırken düşürdü tabi luna almaya çalışırken de sizi gördü. Sen hemen sus işareti yaptın ve elindekileri gösterdin.
Luna: Tamam hadi gidelim artık.
Kita: Hadi.
İkisi mutfaktan çıktı tabi sende hayla nasıl sevgili olduklarını düşünüyodun. Masanın altından çıkıp odaya yürümeye başladınız.