Eğitim Kampı

1.4K 98 49
                                    

Helllooooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir biraz bekletiyo olabilirim kusura bakmayın neyse bölüme geçelim bide eğer beğenirseniz oy atabilirsiniz

Medyadaki şarkıyı dinleyerek yazınca yazması akıyo

Sabah osamunun seni dürtmesiyle uyandın.

Osamu: Hadi uyan y/n ayrıca yatakta ne yaşadın gece.

Yatağın üst tarafı düz biz yatarken tersine dönmüşüz bide yastığın birini almışız sarılıyoruz bide ayaklarımız da Allaha emanet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yatağın üst tarafı düz biz yatarken tersine dönmüşüz bide yastığın birini almışız sarılıyoruz bide ayaklarımız da Allaha emanet. Sabah aynen böyle uyanmıştım.

Y/N: Ne var yatışımda insan gibi yatıyorum işte.
Osamu: Bu mu insan gibi yatış.
Y/N: Evet. Saat kaç ?
Osamu: Yedi saat kalk hadi.
Y/N: Tamam sen çık kalkıyorum ben.
Osamu: Tamam.

Osamu odadan çıktı ve sende uyumaya devam ettin. Beş dakika sonra da atsumu geldi.

Atsumu: Yatarken neyle cebelleştin de bu hale geldin.

Annem canlı ders için uyandırmaya geldiğinde aynen bu şekildeydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem canlı ders için uyandırmaya geldiğinde aynen bu şekildeydim.

Y/N: Uyuyorum burda ya bi salın.
Atsumu: Yemek yicez kalk hadi. Yoksa yemeden gidiceksin.
Y/N: Tamam sen çık geliyorum ben.
Atsumu: Osamuya da bunu demişsin hadi hayırlısı.

Atsumu odadan çıktı sende yatakta oturur pozisyona geçtin. İki dakika sonra yataktan kalktın ve üstünü başını düzeltip odadan çıktın. Ve banyoya girip elini yüzünü yıkadın. Odana girip üstüne okul kıyafetlerini giyip aşağı indin. 

Mutfağa geçip bi sandalyeye oturdun. Diğerleride gelince yemeğe başladınız.

Atsumu: O yatış şeklin tam fotoğraflıktı keşke çekseydim ya.
Y/N: Ne var yani uyurken yapıyorum hem "istem dışı"
Baban(Jam): Sizin küçükken nasıl yattığınıza dair elimde fotoğraflar var hatırlatıyım.
Osamu: Ben insan gibi yatıyodum bi kere atsumu öküz gibi yatıyodu.
Atsumu: Bana diyene bak ben senin sabahları ne hallerde görüp fotoğrafını çektim haberin var mı ?
Osamu: Senin kendi çektiğim fotoğraflardan haberin var mı ?
Annen: Yani kısaca hepiniz saçma bi şekilde uyuyosunuz.
Suna: Ben düzgün uyuyorum en azından.

Osamu telefonunu çıkardı ve bi fotoğraf gösterdi.

Suna: Hey onu ne zaman çektin.
Osamu: Sen uyurken çektim.
Suna: Sil onu.
Osamu: Asla.
Suna: Of ver şu telefonu.
Osamu: Hayır tamam tamam siliyim bari.
Suna: İyi.

Yemeğiniz bitince hep birlikte evden çıktınız ve okula gittiniz. Onlar kendi sınıflarına sende kendi sınıfına gittin ve lunanın yanına oturdun.

Luna: Günaydın.
Y/N: Günaydın. Ay hayla uykum var.
Luna: Uykucu neyse hadi hoca geldi dersi dinle sakın uyuyum deme.
Y/N: Tamam yaaa.

Dersler bitince öğle arasına girdiniz. Yemekhaneye gidip yemeklerinizi alıp bi yere oturdunuz. Yemeğinizi yerken yanınıza kaptan geldi.

Kaptan: Seni sevindircek güzel bi haberim var.
Y/N: Ne ki ?
Kaptan: Koç shiratorizawayla hem erkek hem kızlı bi eğitim kampı hazırlatmış. Yarın gidiyoruz yani.

Bunu demesiyle senin gülümsemen bir oldu. 

Y/N: Yarın gidiyoruz yani.
Kaptan: Aynen öyle benden duymadınız.
Atsumu: Yoo biz duyduk.

Kaptan arkasını döndü ve ikisinin de bi kulağını tuttu.

Kaptan: Neyi duydunuz.
Osamu,Atsumu: Hiç bi şey.
Kaptan: Güzel.

Kaptan onları bıraktı ve başka bi masaya oturdu. Atsumu ve osamuda kendi masalarına geçtiler. Lunayla kalmıştın yine.

Y/N: Uykum varrrr.
Luna: Eve gidince dinlenirsin dicem ama voleybol var.
Y/N: Voleybolda enerjim yerine gelir bence ya.
Luna: Hadi gel ders birazdan başlar.
Y/N: Offff tamam.

Luna seni sandalyeden kaldırdı ve sınıfa gittiniz. Dersler bitince voleybol sahasına gittiniz. Herkes koçun yanında toplanmıştı. Sizde gittiniz.

Koç: Shiratorizawanın kızları ve erkekleri ile bi eğitim kampı hazırladım. Yarın gece yola çıkıcaz. Ve orda bir hafta kalıcaz.
Kita: O yüzden bugün voleybol oynamayacaksınız kendinizi dinlendirin.
Herkes: Tamam.

Sende rahatlamıştın sonuçta eve gidince uyuyabilcektin. Hepiniz çıktınız ve eve gittiniz. Eve gelince eline bi lolipop aldın ve direk odana geçtin. Ödevlerin olduğu için onları yaptın. 

Sonrada valizini hazırladın valizine gerekli eşyaları koydun. Yorulduğun için kendini yatağa bıraktın. Zaten bırakmanla annenin odaya girmesi bir oldu.

Y/N: Beş dakka sonra gelseydin keşke yaaa.
Moon: Valizini hazırladın mı ?
Y/N: Hazırladım.
Moon: Tamam kendini maçlara kaptırıp eğlenmeyi unutma.
Y/N: Ben her zaman eğleniyorum anne.
Moon: Tamam tamam kızma sen uyu hadi.

Annen odadan çıktı sende kendini direk uykuya bıraktın.

Bu bölümü de burda bitiricem kampta artık hikaye başlıcak umarım beğenmişsinizdir beğendiyseniz oy da atabilirsiniz. Bide beni beş takiğçi yapın be aşkolarım

Suna x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin