D mi c mi ?

1.3K 96 114
                                    

Helloooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir neyse bölüme geçem.

Sahaya girince koçlar herkesi yanına çağırdı ve ne çalışacaklarını belirtti.

Shiratorizawa Koçu: Y/n sen bugün erkeklerle birlikte oynayacaksın.
Y/N: Pekala.

Kızlarla oynayamayacağın için biraz üzülmüştün ama yarın oynayacağına emindin. Sonuçta buraya erkeklerle oynamaya gelmedin.

Sahaya geçtiniz sen inarizakinin pasörü olmuştun atsumuda kızların pasörü olmuştu. 

(Bu arada buraya her takımın kızları ve erkeklerinden sadece altısı geldi diğerleri gelmedi bilgilendirme bitmiştir.)

İlk set bitince sen hiç blok yapamamıştın. Tabi koç dururmu durmaz.

İnarizaki koçu: Y/n gel buraya bakalım suna sende.

Kesinlikle öğüt verceklerdi.

İnarizaki koçu: Suna sen y/nyi bu maç yönlendiriceksin ona anlatmaya çalış.
Suna: Peki.

O kadar isteksiz görünüyodu ki elinde olsa seni boğcak gibi çıkmıştı ses tonu.

Siz geri sahaya gittiniz bu seferki sette tam dört kez blok yapabilmiştin. O kadar sert topları bloklayabilmen bile bence bi madalya sebebiydi. Kolların biraz acımıştı ama sonra geçmişti en azından.

Ondan sonra altı set daha oynadınız sen de artık suna sayesinde topun nerden gelceğini az çok çözmüştün.

Tabi sekiz set boyunca servis artı blok artı pasörlük yapınca enerji diye bi şey kalmamıştı. Zaten sahanın ortasında bağdaş kurmuş oturuyodun.

Osamu: Hadi kalk bi set daha oynicaz.
Y/N: Az el insaf ya benim şurdan şuraya yürücek halim yok sen bana bi set daha oynicaz diyon ya yazıklar olsun terbiye kalmamış gençlikte.
Aran: Kızın beyin hücreleri yanmış.
Kita: Biraz dinlendikten sonra son setide de oynicaz.
Ushijima: Evet hadi biraz dinlendikten sonra son setide oynicaz.

Bunlar seni net öldürmek istiyodu lan sekiz set oynadık yeter da yeter neyinize yetmiyo.

Sen zorlana zorlana ayağa kalktın bacaklarını zar zor hareket ettiriyodun. Koçların oturduğu yere geldin ve ruhsuz bi şekilde suyunu alıp içtin. Yaklaşık on dakika sonra son seti oynamak için geri sahaya girdiniz.

Setin son sayısında artık sadece öyle durmayı planlıyodun zaten bacaklarını bile hissetmiyodun yok gibiydiler. Osamu servisi attı ama küçük bi hesap hatası yüzünden senin ensene top geldi. Tabi sen de zaten ölmek için bahane aradığın için kendini direk bayılmaya bıraktın en azından yanındaki aran seni tutmuştu.

Sen bayıldıktan sonra:

Aran: Kız zaten ayıkken baygın gibiydi şimdi cidden bayıldı.
Osamu: Bilerek yapmadım be bende yorgunluktan öldüm zaten suna odasına çıkarır kızı.
Suna: Ben niye bırakıyorum.
Osamu: Aynı odada kaldığınız için bi zahmet bırak.
Suna: Hiç uğraşamam.
Kita: Ya bırakırsın yada yarın on set oynarız.
Suna: Of tamam.

Suna seni kucağına aldı ve odaya götürdü. Üstün o şekildeyken seni yatırmak istemiyodu bu yüzden lunayı çağırdı en azından o değiştirmicekti.

Luna gelince suna odadan çıktı ve lunada senin bavulundan kıyafet alıp giydirdi. İş bitince luna odadan çıktı ve suna girdi. 

Suna kendi yatağına uzandı ve direk uyuya kaldı. Saat de zaten beş olmuştu ve ikinizde fazlasıyla yorulmuştunuz.

Bu kadar:

Sen saat akşam sekiz gibi uyandın biraz başın ağrıyodu en son voleybol sahasındaydın gerisini hatırlamıyodun suna da yatakta oturmuş telefona bakıyodu sen üstüne bakınca kıyafetlerinin değiştiğini fark ettin sunada uyandığını fark etti başını telefondan kaldrımadan konuşmaya başladı.

Suna x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin