Helllooooooo aşkolarımmmmm nasssıııınııızzz niye böyle yazdığım hakkında hiç bi fikrim yok neyse dilimdeki yara sonunda geçti aq 1 aydır acısını çekiyodum sonunda neyse bölüme geçem
İçinden konuştuklarınızı bu şekilde yazıcam haberiniz olaBunlar inarizaki kızlar takımı olarak aldım isim kullanmak için.
Bunlar da shiratorizawadakiler. İsimleri kullanıcam o yüzden kullandığım bölümere koyarım bunları.
Sabah uyandığında suna yanındaki yatakta yatıyodu zaten kalkması da beklenemezdi camışın.
Sen o uyanık değilken banyoya girip on dakikalık bi duş alıp üstünü giyindin. Çıktığında zaten suna uyanmış telefona bakıyodu insan bi elini yüzünü yıkar camış.
Sen de bi şey demeden yatağına geçip telefona bakmaya başladın. Arada suna sana bakıp geri telefona dönüyodu. Hiç beklemediğin bi anda luna kapıyı bile çalmadan içeri girdi tabi sen gergin olduğun için telefon yere düştü en azında kendini yere atarak telefonu tuttun.
Y/N: ÖKÜZ PAT DİYE GİRİLİR Mİ TELEFON DÜŞÜYODU APTAL !
Luna Sakin ol be aşağı in yemek yapıcaz.
Y/N: Niyemiş o.
Luna: Bugün inarizaki yarında shiratorizawa yapıcak.
Y/N: Bi şartla.
Luna: Ne şartı ?
Y/N: Beni bi şurdan kaldırsan mı acaba ?
Luna: Ha tamam tamam kaldırıyorum.Luna seni kaldırırken dengesini kaybetti ve üstüne düştü suna da buna güldü tabi.
Y/N: Suna bey gülceğinize kaldırsanız mı acaba.
Suna: *Fotoğraf çekme sesi*
Y/N: Heyyy sil o fotoğrafı.
Suna: Tamam be siliyorum.Suna fotoğrafı direk silmişti sen silceğini düşünmüyodun sonra yataktan kalkarak ikinizi de kaldırdı ve birlikte odadan çıkıp yemek yapılcak yere geldiniz.
Itazurana ( Kaptan): Siz de geldiğinize göre başlayalım.
Kita: Bence herkes kimle aynı odada kalıyosa onla yapsın herkes karışırsa zor olur.
Herkes: Olur.Suna: Kurabiye yapalım.
Y/N: Olur ben bi tarif buliyim hemen.
Suna: Bende bi tarif vardı.
Y/N: Hızlısın.
Suna: Bi arkadaşım vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna x Reader
Подростковая литератураSuna x Reader işte beceriksizim burayı yazmakta