"Hey, Shurin, geç kardeşine yardım et!" Kısa saçlı kız kanepede oturup telefona bakarken ayağıyla kız kardeşini dürttü.
"Gitsin kendisi yapsın, beni ilgilendirmez" omuz silkerek bilgisayarın başından kalkmayı reddetti.
Kısa saçlı kız da homurdanarak telefonuna bakmaya devam etti.
"Ah abla, biri bana gay olup olmadığımı sordu" bilgisayarda oyun oynayan kız dudakları seğirerek konuştu. "Hatta mesajda gökkuşağı atıp üzerine bir de iki kalp attı"
"Oh... canım kardeşim. Erkeklerden beter küfür becerisine sahip olmandan olmasın o ?" Ablası başını sallayarak alay etti.
Shurin:...
"Senden öğrendim!" Bilgisayardan başını çevirerek çattı.
"Benden ne öğrendin lan ?" Ablası tehditkâr bakış attı.
Shura kurnazca yastık fırlattı.
Suratına yastık yiyen Yun, kız kardeşinin üstüne atlayarak kavga başlattı.
Öte yandan terk edilmiş küçük erkek kardeş:...
Sofraya baktı umutsuzca, sonra isyan etti.
"Hepimiz yemedik mi? Niye tek ben topluyorum sofrayı!"
Başarıyla iki kız kardeşin bakışlarını çekti.
"Çünkü evi biz topluyoruz!" İkisi aynı anda dedi.
Yun Shurin'in üstüne çıkarak zafer almışcasına göğsünü şişirdiği sırada Shurin'in elleri ellerini tuttu, ifadesi değişti. Yaşlı bir sapık gibi davranan Shurin başarıyla Yun'u irkilterek bu raundu kazandı.
Küçük kardeşleri Gin, asık bir surat ile sofrayı kaldırdı.
Bir süre sonra iki kız da yorularak internete bakmaya geri döndüler.
"Shura"
"Ha ?"
"Canım tatlı çekiyor, tatlı yap sana para vereyim" Bu teklif başarıyla ilgisini çekmiş olacak ki Shurin bakarak "ne kadar ?" Dedi.
"Beş lira veririm"
Ayağa kalkarak "Sipariş verin efendim" diyerek tam bir çalışan havasına büründü.
Her zamanki hallerini görmezden gelen Yun "Basit bir irmik helvası yap gitsin" dedi telefonda dolaşırken.
"Bu arada abla, şu hikaye falan uydurup yazdığın kurgu var ya, annem onu geri dönüşüme atmış"
Yun umursamazca "tamam" dedi başını telefondan kaldırmayarak.
Shurin mutfağa ilerlerken Yun mırıldandı.
"Bu arada, zaman hızlı geçiyor. Şimdiden 11. Sınıf olmuşum hah..."
Sonra ne dediğini bile unutarak webnovel okumaya devam etti.
***
"Annem dönmedi"
Shura huzursuzlanarak kaşlarını çattı. Sonunda telefonu elinden indiren Yun tembelliği bir köşeye atarak annesinin telefonunu çaldırdı.
"—Diiid"
Telefon açılmadı.
Bu sefer de babasını aradı.
"—Diiid"
Kendini kötü hissederek tuhaf bir hisle aramaya devam etti. Cevap veren olmadı.
Hava karardı, 3 kardeş evde yalnız kaldığında sonunda polisi aradı.
1 saat sonra hastaneden haber geldi.
–Ailesinin cenazesine hazırlanmaları istendi.
-Devam Edecek-
Size kısa olacak dedim hah, neyse bu bölümle en azından 3. Sezona kararla giriş yaptık.
Aklımda zaten taslaklar şuan hazırda, sadece düzenleme ve ayrıntılar var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▫️💠~Hayalet~💠▫️
Romance3️⃣ Son sezon, 3. Sezon. -Tamamlandı- #Final Sonrası ekstra bölümleri #Shura'nın Geçmişi #Bebekle etkileşim #Sıradan günler #Kısa, bağımsız anılar 2. Sezon asıl kurgunun bitişidir. Bu kitap oldukça kısa olup, bonus bölümleri ve anıları barındıracakt...