Bonus Bölüm: 25# Final -İki Garip Abi-

101 13 6
                                    

"Abi ?"
Min Lin anlamadı, bu abi onu gördüğü anda yanaklarını sıkıp yoğurmaya başladı.

Buz mavisi gözler ona bakınca yumuşadı, soğuk nefes tatlı bir kokuya sahipti.

Kısa gümüş-beyaz saçlar dağınıkça savruldu, hatta mizacının biraz yakışıklı olduğunu bile hissetti.

Abi onu öptüğünde kaçınmadı. Bu kişi tanıdık bir nefes hissettirdi. Belirsizce ona güvendi.

Arkasında yeşil gözlü, uzun siyah saçlı bir abla vardı. Bu abla beyaz saçlı abiye sarılarak " Beni de öp" dedi cilveli davranarak.

Min Lin:...

"Uzak dur" adamı ittikten sonra ona gülümseyerek onun için eğildi. Min Lin kişinin ona ciddiyetle "ben teyzenim" dediğini gördü.

Uzun saçlı ağabey arkasından sarılarak "ben de kocası" dedi gülümsemeyle.

Koca ?

Bu erkeklere denmiyor mu ?

Min Lin uzun saçlı adama bakarak bu yüzün kıza mı ait yoksa erkeğe mi ait olduğunu anlayamadığını söyledi. Saçları uzun olduğundan kız sandı...

Kısa saçlı yakışıklı ağabey de ona teyzesi olduğunu söyledi, ama annesi teyzelerin sadece kız olacağını söyledi, o zaman...

İki kişiye bakarken beyninden buhar çıktığını hissetti.

Tuhaf ifadeyle geri adım atarak kaçtı.

Bunlar deli!

Yun:...

Adam:...

"Onu boşver" beline dolanarak her zamanki baştan çıkarıcı gülümsemeyle ona baktı.

Savunmasını tekrar tekrar kıran adamı kendinden uzaklaştıracak iken adam boynuna yüzünü gömerek derin nefes aldı. Suratı kızaran adam daha da sarıldı.

Yun her fırsatta ona yapışan adamın kollarını çekmeye çalışsa da cabası, kollar beline ahtopot gibi sarıldı çekemiyor.

"Erkeğim ben"
Yun adamı savmak adına tekrar tekrar cinsiyeti ile reddetti.

"Ben de" gülümsemeyle adam ona baktı.

Kendisine 'Teyze' demesine ise takılmadı. Yun bazen garip davrana da biliyordu. Bu davranışa yordu.

Oh, öte yandan en önemlisi  Yun onca yolu bu evli kadını bulmaya geldi, onlar evli! Ama yine de kıskanmadan edemedi. Yun ailesi dışındakilere ilgisizdi. Onun bu kişilere anı ilgisiyle dayanamayıp endişelendi.

"Kocam olduğunu herkese iddia edip durma yeter" yumruğunu kaldırarak sıktı.

Yani vuramıyor da...

Sinirle "bırak" dedi.

Adam bırakınca şaşırdı. Bu kadar kolay olacağını düşünmedi, normalde çok uğraştırır. Önündeki adam aniden gülümsedi. Gülümsemeyle şaşıran Yun'un yanağına hemen fırsattan istifade bir öpücük bırakarak arkasına bakmadan kaçtı.

Yun:...

Alnında yeşil damarlar gözüktü.

Öfkeyle titredi.

Min Lin'in gözünde iki ağabey tuhaf şeyler yapıyordu. Kızararak oradan kaçtı.

Yun:...

Aniden hayatın çok ama çok kötü olduğunu hissediyor!

-Bitti.

______________________________________

Eh, 3. Sezon da buraya kadar. Kısa sürer demiştim...

Bu kurgu burada tamamiyle kapandı artık. Daha sonra ilham gelse dahi ekstra yayımlamam diye tahmin ediyorum.

Belki, şu ekstra 25 bölümün webtoonunu kendi vasat yeteneğimle bir çizmeyi deneyip bu kitabı 50 bölüm yapabilirim.

İlk 25 i yazı, geri kalan 25'i webtoon. Konu aynı ama tür farklı eh...

Ah eringeçim boşver.

Bu bölümde diğer kurgunun ana karakterini gördünüz. Ve ehehe...

Yeşil saçlı adam daha ortaya çıkmamış erkek karakterimiz...

Her neyse, iyi geceler.
Saat olmuş 5.20, gece de sayılmasa da ben yatıyorum. Uykusuzluktan zombiye döndüm aq...

[Hayalet] size kalıcı olarak veda ediyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Hayalet] size kalıcı olarak veda ediyor.

◇◇◇

Ve sizi Mr(s) 》Boss《 Rose'a davet ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve sizi Mr(s) 》Boss《 Rose'a davet ediyorum.

◇◇◇


Hoşçakalın

.

.

.




▫️💠~Hayalet~💠▫️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin