Okul vakti geldiğinde çoktan hazırlanıp gitti.
"Yun! Buraya!"
Yun yüzünde gülümsemeyle ona seslenen kızın yanına yürüdü.
Sınıfın zorba kızı.
Sınıfta ağır küçümseme Yun'u hedef aldı, o ise umursamadan ilerledi. Bu gözlere alıştı, bu hisse alıştı.
"Tam zamanında geldin, git de biraz cips al" her zaman yaşanan şeymiş gibi parayı rastgele fırlattı.
Yun yerden alıp yavaşça ilerlerken ardından kızın iyi ruh halindeki sesini duydu.
"Artanını sakla, kardeşlerine bir şey alırsın"
Yüzünde hiçbir ifade olmadan denileni yaptı.
Aburcuburları masaya yerleştirdi.
Beklenildiği gibi, artan bırakılmadı.
Kız aşağılamadı. Bu tür şeylere alışmıştı ve bu basit şeylerle ilgilenmiyordu.
Yun sessizce arkasındaki sıraya oturdu.
Dersi dikkatle dinleyeceği sırada önüne konulan kağıda verdi dikkatini.
-Diğer derse girme
Önündeki kıza baktı ve sessizce kağıdı katladı.
Zil çaldığında kızın kalkmasıyla kalktı. Ardından takip etti sessizce.
Kızlar lavabosuna gelindi.
Beklenmedik bir yer değil.
Klasik zorbalık yeriydi.
Ama Yun burada 'zorba kızın yardımcısı' rolünü üstlenmişti.
Zorba kız, Uvli, Yun'u epey seviyordu. Her seferinde değişik fikirlere sahip olan bu kişiyle olmak can sıkıntısını gideriyordu.
Uvli zengin bir aileye aitti. Onu takip edenlere de epeyce cömertti.
Fakir biri olan Yun'un onu takip etmesi şaşırtıcı değildi.
Birkaç kız duvara yaslanmış telefona bakıyordu. Uvli'yi görür görmez gülümsemeyle "Geldin" dedi.
"Tabii ki geleceğim" dudağını büzerek homurdandı.
"Bu senin küçük sevgilin ?" Sesindeki alay duyulmasaydı, şaka olarak görülebilirdi.
Uvli Yun'un güzel yüzüne memnuniyetle baktı.
Yanağını okşayarak "Tabii, o benim biriciğim" dedi keyifle.
Okuldaki bu olayı kim duymamıştı ?
Yun, hemcinsi olan Uvli'ye itiraf etti!
Eşcinselliğin gizlendiği toplumda, epey şok edici bir haberdi. Elbet Uvli de güzel olmayı seven biriydi, kibriyle de birleştiğinde bir kızın bile kendini sevecek kadar olduğunu düşündüğünde memnuniyetle Yun'u yardımcısı olarak seçti.
Şimdi tüm okul onun, "küçük sevgilisi" olduğunu biliyordu.
Elbette bu alay edilmek için uydurulmuş bir lakaptı. Uvli güzelliği sevse de bir kıza asla bakmayacaktı.
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▫️💠~Hayalet~💠▫️
Romance3️⃣ Son sezon, 3. Sezon. -Tamamlandı- #Final Sonrası ekstra bölümleri #Shura'nın Geçmişi #Bebekle etkileşim #Sıradan günler #Kısa, bağımsız anılar 2. Sezon asıl kurgunun bitişidir. Bu kitap oldukça kısa olup, bonus bölümleri ve anıları barındıracakt...