"A-Anne ?"
Kalabalık sokağın ortasında duran çocuk etrafına baktı hızlı hızlı.
İnsanları taradı ve baktıkça gözler daha da sislendi.
"Anne?" Titrek ses ürkek geyik gibi yumuşak ve canlandırıcıydı.
Gözleri bulanıklaştı, su sisi toplanarak bir iki göz yaşı döktü. Sonra koluyla silip burnunu çekerek annesini aramaya devam etti.
"Ah, o aptal" kadın sinirle söylenerek Min Lin'in önünde durdu.
"O manyak annen nerede ?"
Min Lin aniden önüne çıkan kişinin, hatları belirsizce kadını andıran, bej rengi ayaklarına uzanan bir cekete benzer kıyafet giydiğini gördü. Kapüşon başını örttü, önünde durarak sordu.
Min Lin gizemli kadından korkarak bir iki minik adım geriye attı sessizce.
"Hey, ben senin annenin teyzesiyim" kadının ses tonundan memnuniyetsizlik vardı.
Çocuğun boyuna ulaşmak adına çömeldi ve mutlu bir ses tonuyla "Annen Shura değil mi ? Bak annenin ismini biliyorum, sadece bunu değil o kaçığın çıkardığı sorunları da hallediyorum. Yani kötü biri değilim-"
"A-Annem kaçık değil!" O sevimli surat buruştu ve ağlamaklı gözler inatla baktı.
Kadın:...
Shura bu masum şey senin çocuğun olamaz!Fırtınayla coşan iç halinin aksine dışarıdan sakince "oh" dedikten sonra bir yere işaret ederek "Bak o annen değil mi?" dedi.
Çocuk arkasını döndü, Shura'yı görür görmez parlak gözler ve o kısa bacaklarla annesinin yanına koşturup kadının bacaklarına sarıldı.
Süt gibi yumuşak sesle "anne" dedi.
Kadın çocuğun güvenli bir şekilde annesine ulaştığını görünce rahatladı.
Shura'ya bakan gözler kabalaşarak "Sorumsuz" diyerek arka caddede bağladığı adamların yanına gitti.
İnsan tacirleri, çocuğu göze kestirmişken böyle bir manyağa yakalanacaklarını tahmin etmedi!
Kadın onları sürükleyerek götürürken Shura o boş sokağın girişine göz ucuyla bakarken çocuğun başını okşadı.
"Gel seninle abur cubur almaya gidelim"
"Olley!" Heyecanla annesinin kucağındaki çocuk boynuna sarıldı.
"Peki, akşam yemekte ne istersin?"
Çocuğun gözleri parladı, annesinin yemeklerini çok seviyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▫️💠~Hayalet~💠▫️
Romance3️⃣ Son sezon, 3. Sezon. -Tamamlandı- #Final Sonrası ekstra bölümleri #Shura'nın Geçmişi #Bebekle etkileşim #Sıradan günler #Kısa, bağımsız anılar 2. Sezon asıl kurgunun bitişidir. Bu kitap oldukça kısa olup, bonus bölümleri ve anıları barındıracakt...