Uyuyormuydum hayal mi görüyordum bilmiyorum ama sesler duyuyordum birinin beni durtmesiyle uyandim
"Noluyor mk" diyerek kafami kaldırdığımda yağmurun ağlıyor oluşunu gördüm birşey olduğunu anlamıştım.
"Noluyor yağmur neden agliyorsun"
Yağmur hala ağlamaya devam ediyordu "yasemin beni tuvalette tek yakalayıp dövdüler selinle özlem gordu onlara anlattim ama durduramadim kizlari dövmeye gittiler lütfen gel benimle"
"Tamam koş "
Yağmur ve ben koşarak sınıftan çıkmıştık kızların yanına gidiyorduk yağmuru öyle görünce ve kızlara birşey olma ihtimali beni sinirlendirmisti adeta kan beynime sicramisti bahçede kızların kavga ettigini gördüm ama kalabaliklardi bizimkiler iki kişiydi o an dikkatimi jiminlerin de keyifle izlediği tamamen sinir tepeme çıktığında kendimi daha fazla tutamis (türkçe şekilde )
"lannnnnn hepinizin amk orusbu çocukları " diyerek adeta merdivenlerden kizlarin üstüne ucmustum kizlar beni görünce
"Yağmur sana çağırma demedik mi"
"Napayim selin kalabaliklardi"
Gözüm dönmüştü onume kim gelirse tek yumrukta sermeye başlamıştım herkesin şaşkınlık nidalarini duyuyordum 8 o kisilerdi kizlar yarisini yere sermisti bende digerlerini yere serdikten sonra etrafima bagirmistim
"Ne bakiyosunuz amk komik bir sey mi var" iclerinden birisi "komikti sen gelene kadar sen gelince heyecani kaçtı ama hoşuma gittin sevdim seni"
"Gel seni de yerdekilerin yanina gonderiyim çok hoşuna gittiyse"
"Sizin ulkenizde sizi dövmek istemiyorum dedikçe kasiniyorsunuz amk " kızların iyi olup olmadığını kontrol edip sınıfa çıkmıştık bir gün de rahat rahat sorunsuz gidip geleyim su okula amk deli ediyorlar beni ders dinleyecek halim kalmamıştı kafami tekrar siraya koyup günün bitmesini bekledim son derse girmisiz haberim bile yoktu resmen son dersi de bitirince kızlar uyandırmıştı beni
"Sonunda amk sonunda bi günü daha bitirdik "
"yasemin galeriye gidecekmiyiz"
"Evet selin hadi gidelim kafamiz dagilsin" kafamizin dağılması lazımdı bir cafeden elimize kahve alıp galerinin birine girmistik girer girmez bir arabayı kestirmistim bile gözüme simsiyah parliyordu beni al der gibisine yanimiza görevli bir beyfendi gelmisti adamin yakisikliligina odanlanmistim tamamen taki konuşana kadar "buyrun hanımlar nasil yardımcı olabilirim"
"Ben araba alicam ama iki sartim var öyle bir arabaniz varmi "
"Sartlariniz nedir efendim"
"Siyah olacak özellikle ses sistemi olacak "
" anladim efendim istediginiz ozelliklere sahip arabalarimiz var soyle ikinci kata çıkalım istediğiniz araba markalari ikinci katta "
"Tamam o halde gidelim"
"Yasemin başka bir özellik istemiyormusun "
"Özlem asko goruntusune siz karar vereceksiniz"
"Ciddimi "
"Evet yağmur neden sasirdin"
"Ne bileyim senin araban sonuçta senin karar vermen gerekmez mi"
"Benim değil bizim"
İkinci kata çıkıp arabalari görmüştük hepsi bir yıldız gibi parliyordu sondaki arabaya hepimizin hayranlikla baktigini gorebiliyordum hepimiz birbirimize bakıp elimizle o arabayi işaret etmiştik
"Buuuuuu"
"Ama hanımlar o araba biraz pahalı yani eminmisiniz "
" ne kadar para önemli değil "
"12 milyon $ "
"Ohaaaaa yasemin eminmisin"
" ben o arabayi istiyorum o kadar. Yarin odemeyi yapip arabayi alicam satilmasin sakın anlaştık mi?"
" anlaştık efendim "
"Iyi günler o halde"
Deyip çıkmıştık galeriden hepimizin gözleri kalmıştı arabada 12 milyon dolar deyince bi tereddüt ettim ama babam söz vermişti sonuçta babami arayip haber vermeliydim hemen
"Alo baba musaitmisin"
" musaitim kızım noldu iyimisin birşey mi oldu?"
"Hayir baba ama ben arabami seçtim 12 milyon $ istiyorlar mümkün mu?"
"Seyyyyy biraz pahali ama mümkün kızım şimdi yolluyorum yarin alırsın tamam mi kızım "
"Tamam babacigim saol seni seviyorum görüşürüz "
"Görüşürüz kızım yine ara tamam mi"
"Tamam babacigim "
Telefonu kapattıktan sonra kizlara
"Kızlar sarplari arayalimmi sahile gider otururuz"
"Ayyyy mukemmel olur hadi arayalim" " selin asko sen arasana yaaaa "
"Tamam knk"
Selin selimi arayıp yanımıza çağırmıştı sarplari bekliyorduk beklerken kızlarla gelen giden yakışıklı çocuklara yavsiyor laf atiyorduk anlamıyorlar dı ama biz egleniyorduk onlarin yuz ifadelerine o sırada sarplar gelmişti sahil yakındı aslında onlar gelmeden de giderdik ama biz beraber zaman geçirmek istemistik
"Sarp sahile yürüyerek gidelim mi ?"
"Gidelim daha eğlenceli olur degilmi surdan bira da alalim"
"Selin gel gidip biz bira alalim"
"Tamam gidelim kizlar biz selimle hemen geliyoruz"
"Tamam"
Selim ve selin biraları alıp gelmişti sahile doğru yürümeye başlamıştık sohbet ede ede gidiyorduk taki sarpin o hain girisimiyle beraber sarp selinin sırtına dokunarak elim sende deyip kaçmıştı hepimiz bian da selinden kaçmaya başlamıştık herkez bizi izliyordu ama umrumuzda değildi zaten selin bizi yakalayim diyene kadar sahile varmistik son anda bana dokunup elim sende demişti biz biraları bırakıp kovalamaca oynarken son anda sarpi yakalamistim ama ikimizinde yeri bulmasi bir oldu sarpin kucağına düşmüştüm ikimizde birbirimize bakıyorduk istesemde gözlerimi gözlerinden ayiramiyordum bi an ki reflexle kendimi üstünden attim hepsi bizi izliyordu bizimkilerin berke herzamanki gibi fok gibi sesler cikarmaya başlamıştı sarp kalkıp benim de elimi tutup kaldırmıştı egleniyorduk bugunki kavgayi unutmustuk hepimiz biralarimizi alip içmeye başlamıştık icip salak saçma şeyler konusurak guluyorduk bilirsiniz her boka gulerizya arkadas ortaminda neye guldugumuzu bilmiyorduk ama guluyorduk yinede egleniyorduk saatin farkinda bile değildik insanlar azalmaya başlamıştı ama anladığım kadariyla saat geç olmuştu ama kimin umrunda biz suan mutluyduk ve kimse bunu bozamazdi ......
Jimin'in ağzından :
Bu oglanlari bu kızların yanında ikinci defa görüyoruz bunlar kim yoksa sevgilileri falan mı anlamamistik sadece hepimiz onları izliyorduk okula ilk gelisleriydi ve bize bulasmislardi büyük cesaretti ama bizi tanimiyorlardi gerci yasemin bir kere bize yardım etmişti ama bu onlara üstünlüğümüzü kanitlamicagimiz anlamina gelmez bu zamana kadar kimse bize sesini cikaramazken bunların yuzunden itibarimiz düşecekti onlarda bizim ustunlugumuzu anlayacakti uyelere baktığımda hepsi dusuncelerdeydi ama onları izliyorlardı.......