Yaseminin ağzından :
Sabah gözlerimi susmak bilmeyen alarm ile açtım normalde raporluyduk ama okula gidecektik. Hemen kalkıp duş aldım ve hazırlandım aşağı indim Selini hazır görmem ile gözlerim yaşarsa da hızlıca evden çıktık.
Arabaya binip hızlıca okula geçtik. Saygıdeğer hoseok bey yayılmış oturuyordu diğerleri ile kalbim hizlanmadi değil ama umursamamaya çalışarak sınıfa geçtik.
Bugün Karan geliyordu daha önemli birsey olamazdı bizim için herkes sınıfa gelince ders başlamıştı. 3-4 ders sonra öğle arasına çıkmış kafeterya da atistirmis bahçeye çıkmıştık.
Kamelya da oturmuş Karan beye ulaşmaya çalışıyorduk.
(Karan gerçek gençler yakışıklımiz)
Sonunda inmiş olacaktı ki telefonu açmıştı.
K: ne var be
Y: ulan köpek geldin mi diye arıyoruz yanımıza uçarak gelecek değilsin herhalde gelip alayım mı seni
K: ay evet gel hiç yolla uğraşamam
Y: tm bebeğim
K: siktir git Yasemin
Y: gerçekten mi
K: Sus kapat bekliyorumTelefonu kapayıp seline sen devam et ben alıp gelirim okulu gezdirir sonra eve geçeriz diyerek kalktım. Ben giderken mi gelesi tuttu bu çocuğun arkamı dönüp seline uyarıcı bir bakış atıp kısa bir selam verip arabaya yöneldim. Hızlıca okuldan çıkıp yola koyuldum.......
Selinin ağzından :
Yaseminin delici bakışlarından dikkat et dediğini anlamıştım kısa bir selam verip gitmişti Yasemin jinler yanıma gelip kısa bir selam ile dizilip oturdular.H: yasemin nereye gitti selin
S: havalanina
H: noldu niye
S: turkiyeden arkadaşımız geliyor onu almaya
Jin: yağmur mu yoksa geri mi dönüyor
S: yok o dönmeyecek artık başka bu ilk aşkımız o bizim
Jin : neee
S: aman bosverin siz napıyorsunuz
H:sinir krizi geçiyoruz napalim
S: ne, ne dedin hyung
H: hee birsey yok takılıyoruz diyorum.
S: derse girelim mi öğle arası bitmek üzere biran önce bitsin istiyorum okul
Jin: peki hanımefendi girelim de bitsin şu okul bakalımAynı anda hepimiz kalkıp sınıfa yöneldik dersleri sabırsızlıkla bitirmiş sonunda çıkıyorduk...
Bahçede bizim yakışıklıyı görünce jinlerin yanından koşarak gidip sarıldım köpeği çok özlemiştim...
Her zaman ki gibi özürlü hareketler sergilemeye başlamıştık.
Gülmekten konuşamıyorduk bile gelen geçen bize bakıyor hareketlerimize gülüyordu.K: knka aranızdaki yakışıklılar kim
S: bizimkiler olma yolunda ilerleyen iki kişi ve arkadaşları yavrum
K: bi sik anlamadım siktir edin ama beni sikecek gibi bakıyorlar sanki
Y: bosver anca bakarlar. Biz gidelim artık.
S: arkadaşlar bu Karan arkadaşımız bunlarda arkadaşlarımız Karan
K: memnun oldum
Jin: bizde bizde
S: biz gidiyoruz size iyi günler hadi görüşürüzKısa bir vedalaşmanin ardından arabaya yönelip bindik daha ilerlemeden son ses müzik açıp çıktık okuldan biraz da turlayarak video çekerek eve varmıştık sonunda.
Karan yorulduğunu belirterek odasına geçmişti. Duş alıp enerjik bir şekilde üstümüze atlayana kadar tabi.
Yemek yemiş biraz sohbet içki saat gece yarısını geçiyordu uyumaya karar verip odalarımıza dağılmıştık. Kendimi yatağa atıp beynimde rutin gün değerlendirmesi yapıyordum.
Bugün çok sıradan geçmişti okulda jinler ile aram iyiydi sadece Yasemin biraz daha soğuk kalmıştı ama alisacagina emindim sadece zaman alacaktı birazcık jin ile aramda geçenlerden sonra bana daha yakın ilgili davranmaya başlamıştı. Her ne kadar etkilensem de yaseminin dikkat et lafından sonra ister istemez kendimi geri çekiyordum açıkçası bu daha mantıklıydı birsey olsa bile canım az yanacakti bundan emindim her ne kadar jinin sesi yüzü dokunuşu aklımdan hiç çıkmasa da kendime hakim olmaya çalışıyordum. Daha fazla jin jin deyip uykumu kaçırmamaya karar verip rüyalarımda buluşma dilegi ile uykuya kendimi teslim ettim......Yaseminin ağzından :
Odalarımıza dağılmıştik.
Şimdi ıse yatmış tavan ile bakisiyordum. Bazen psikoloji bozacak seviyede bazen ise rahatlatıcı seviyede oluyordu tavan ile bakismalarimiz.
Hoseoka karşı bende birseyler var eminim ama ne belli edebilirim nede ileri seviyeye taşıyabilirim canımın yanacağıni bile bile yapmak istemiyordum bazen nolacak lan belki canım yanmicak desem de hiç bir aşk hiçbir ilişki acısız olmuyordu o gözler mutlaka doluyor mutlaka o gözlerden yaşlar dökülüyordu ya mutluluktan ya sinirden yada en korktuğum üzüntüden kayiplarindan bunun olmasını istemiyorum ama hislerimi de yok sayamıyorum. Bu yüzden herseyi Hoseoka bıraktım belki bencillik oluyor bu ama kendimi koruma biçimi diyelim olduğum yerde durup canımın acısını en aza çekmek napabilirim ki başka belki de acıya dayanacak gücüm yoktur belki de tamamen korkakliktir..
Bu düşüncelerin tavan ile göz göze iken psikolojimi bozup tamamen strese soktuğuna karar verip uyuma kararı aldım zor da olsa kendimi uykuya teslim ettim......
.
.
.
.
.
Sabah gözlerimi alarm ile açıp mutfağa indim bugün okul yoktu. Karana hem mide hem göz doyurucu bir kahvaltı hazırlayıp odasına çıktım. Selini uyandırırken verdiğim çabanın abartmıyorum on katını verip beyimizi sonunda uyandırabildim. Duş alıp hazırlanmasını aşağı inmesini söyleyerek selinin odasına geçtim. Hanımefendi kalkmış duş alıyordu. Daha fazla yorulmicam diye kısa bir sevincin ardından mutfağa indim. Herseyi masaya alarak hazırlıkları bitirdim. Uzaktan gelen son cirpinislarinda olan telefonumun sesi ile salona ilerleyip telefonu aldım arayan rm di..