"Yasemin bak şimdi kızlarla temizlik yapıyorduk şarkı dinleyerek "
"Eeeeee" "sonra neyse bu salak ozlem elinde telefonla oynuyordu instegramda canlı yayin açmış ama haberi yok bizimde yok" " eeeeeeee" "bizim butun sacmaliklarimizi izlemisler ve suan turkiyede gundemdeyiz yagmurun iğrenç sesi bizim fok gibi guluslerimiz milletin arkasından konusmalarimiz hepsi " "buna mi guluyosunuz tam tersi olmasi gerekmiyormu" "ozlemin eski sevgililerinin hepsi yazmış arkasindan konustuklarimizi" kısacası " "offf yasemin ozlemin haline gülüyoruz " hmm anladim "
Aslinda gulunecem birşey yoktu ama biz hep oyleydik gülecek birşey bulurduk kizlarinda benim umursamaz konusmalarima gülme hevesleri kaçmıştı hepimiz koltukta oturmuş bos boş düşünüyorduk o an sıkıldıklarını anlamıştım bir anda "yaa babuuuu" dememle hepsi tekrar başlamıştı bunun bizde farkli bir etkisi vardi kim derse ne zaman nerde olsak yerlere yatar gulerdik en son gulmekten catlama haline gelince gülmeyi bırakıp yatmaya karar verdik yarin okul olduğu için yatmaya karar verip odalarimiza dagilmistik kendimi yatagima atıp düşüncelere dalmistim herşey hizli ilerliyordu ama hayat ışte kimi zaman durmuş gibi hissettiriyor kimi zaman hızına yetisilmiyor bizde yaşayıp gidiyorduk bunları düşünürken uykumun geldiğini anlayıp uyumaya karar vermistim .......
Yağmurun ağzından ;
Sabah güneşin o güzel ve keskin ışıklarıyla yeni güne gözlerimi acmistim kizlar hayatima girdiğinden beri güzel geçiyordu benim için onceden hep ezilen kullanilan taraf oluyordum değersiz hissediyordum hayatım da ilk kez birisi birileri benim arkamda durmuştu onlar kizlardi onlarla arkadas olmaktan mutluydum o anki fikirle kizlara kahvaltı hazirlamaya karar verip hizlica uzerimi giyip asagi indim çok süslenen birisi değildim doğal olmayi seviyordum mutfağa girip kahvalti hazirlamaya başladım kahvaltı hazir olduğunda kızları uyandırmak için yukarı yonelmistim ki özlem ve yasemin hazırlanmış inanıyorlardı günaydın faslini yapip selinun yanina gitmistim ilk öğrendiğim selinin zor uyandigiydi odasına girdigimde cok komik bir pozisyonda yatıyordu gulumsemeden edememistim yanina yaklaşıp bacağından tutup yataktan aşağı çektim normal uyandirmaya calissam kesin küfür yiyecektim
"Napiyon amk yagmur yaaaa"
Yine kufur yemistim ama buna rağmen 32 diş gülüyordum "ne guluyosun beeee manyak garııı" "hicccc haline güldüm de neyse hadi bak kahvalti hazir aşağı gel" "tamam tamam hazırlanıp geliyorum" "tamam" deyip mutfağa yonelmistim kizlar oturmus ellerinde telefonla oynuyorlardı yaseminin kaşının catildigini görmüştüm "noldu yasemin bir sorun mu var sinirlenmiş gibi duruyorsun" "dun bi hesap ben spordayken bana istek atti fazladan takipçi diye kabul ettim" "eeeee" "simdi mesaj attı araban hoşuma gitti nerden aldin yazmış anlamadim ama" "okuldan birisi falanmi aceba" "olabilir aslında haklısın " "özlem doğru söylüyor yasemin okuldan olabilir" "doğru neyse siktir edin takmaya deger birisi değildir " "doğru" selinde sonunda gelmişti kahvaltimizi edip okula gitmek için yola çıktık okula vardığımızda yasemin arabayı otoparka parkedip yanimiza geldi hepimiz hocanin gelmesiyle derse odaklanmistik kizlarla derslere odaklanma karari almıştık ve suan tam anlamiyla ders dinliyorduk hoca tarih anlatırken bizde önemli olan yerleri yaziyorduk dersi uzun süre pur2dikkat dinledikten sonra ilk ders bitmişti teneffüs ders derken bir gunun daha sonuna gelmiştik ki o an farketmistim jiminler okulda yoktu tum gün boyunca görmemiştik arabaya doğru ilerliyorduk kizlarla arabaya binip okuldan çıkmış eve gidiyorduk "Kızlar birşey sorucam farkettinizmi" "namjoonlar okulda bugün yoktu onu mu " " ohaaa amk nerden bildin yasemin" "bende farkettim çünkü bela sever olduğumuz için yine bir bokluk pesindelerdir" "haklısın yasemin kesin bi boklar ceviriyorlardir bizden uzak olsunlarda ne boklari varsa yesinler" "al benden de o kadar selin"
Sonunda eve gelmiştik bugün cumaydi yani iki gun tatildik bunun rahatlığı simdiden çökmüştü üzerimize yasemin yine spora gidecekti hazirlanip çıkmıştı ozlem selin ve ben vardık yasemin 10 buçuk gibi geliyordu eve yani dün spordan o saatte gelmişti kızlarla ne yapsak diye düşünürken evi toplama karari aldık evi toplayıp hepimiz kendimizi dusa attik dustan cikip pijamalarimi giyip salona geçtim kızları bekliyordum özlem ve selin de gelmişti kizlarla oturup ne yapalim diye düşünürken selinin telefonu çalmıştı
"Alo?"
"Aaaa efendim berke"
"Yasemin mi yasemin sporda gelir birazdan neden ki "
"Haaa anladım biz evdeyiz ya napalim oturduk film seçiyoruz film izlemeyi düşünmüştük "
"Sizde mi bilmemki " bize bakmıştı onay bekler gibi ben ozlemde bende onaylarcasina kafamizi asagi yukari salladik " tamam kızlar onayladı ben size konum atayim siz gelin "
"Tamam görüşürüz "
Anladığım kadarıyla sarplar buraya geliyordu aslında güzel olurdu hep beraber eğlenceli bir akşam gecirirdik yarin okul yoktu nasil olsa sabaha kadar bile oturabilirdik ben kizlarla film seçmeye çalışırken yasemin gelmisti direk dusa girip geleceğini söyleyip odaya kosmustu anlamıştım biran once yanimiza gelip zaman geçirmek istiyordu ama sarplarin geleceğini soylememistik umarim kizmaz yani sonucta ona sormamistik biz hala filme karar verememisken yasemin aşağı indi ve kendini koltuğa attı "iflahim sikildi amk" "cokmu yordu hoca seni" "yok knk ben kendimi yordum kendimi kaptirmisim da hahahah" "manyak yeminle neysee knka sarplar aradi buraya çağırdık film izlicez yani biz zaten izlicektik film secmeye çalışırken aradılar bizde gelin dedik seni aramışlar acmamissin kizmadin değil mi?" "Selin mal mal konuşma ezerim valla amk niye kizayim gelsinler iyi olur egleniriz " "ne bilem salak senin neye cinleneceğin belli olmuyor " "oda doğru "
Kızlarla sonunda güzel korku macera karışık bir film bulmustuk sarplari bekliyorduk ki zilin calmasiyla hepimiz bir an sıçradık düşüncelere dalmışken kötü oluyor mk ödüm bokuma karıştı resmen özlem kapıyı açıp sarplarla salona gelmişti hepimiz oturup kisa bir sohbetin ardindan film izlemeye başlamıştık film bana göre bayaaa heyecanlıydı benim gibilermi diye göz gezdirirken sarpin yasemini izlediğini gördüm dikkatli baktığımda bayaaa sadece onu izliyordu yasemin bi haber deli gibi odaklanmış filmi izliyordu kizlar ve diğerleri de farkinda değildi bunu sonra konuşma kararı alip filme odaklandim film güzeldi hepimiz heyecanla izlemiştik sonunda film bitmişti hepimiz arkamiza yaslanmistik ki biri ustumden ucarak yukarı koşmaya başlamıştı berke tuvalete koşuyordu altima sicacam diye deli gibi yukarı koşmuştu hepimuz haline gülerken selinin konuşması dikkatimizi çekmişti "eee askolar film bitti gece uzun ne yapacaz şimdi yarin okul yok nasıl olsa " "doğru da selin biz gidicez birazdan ne yapmayı dusunmustun ki ?" "Valla selim ben okey oynarız tabu oynarız ne bileyim şişe cevirmece oynarız iceriz diye dusunmustum yillardir yaptigimiz sey ler yani" "harbi lan ne güzel günlerimiz geçti ne olaylar ne durumlar " "bugün burda kalın sabahlariz yatacak olursada hallolur yani eğlenceli olur benim içinde ilk olacak çünkü " "o ne demek yağmur " "kore'ye geldim geleli pek arkadaşım olmadi olsa da boyle zaman gecirmedim o yuzden dedim" "tamam selim burda kaliyorsunuz bizde zaaaaabahaaaa kadar burdayiz" "saol yasemin" "ay salaga bak ağzına vurarsam olersin yağmur " " tamam be tamam hahaha" berke sonunda tuvaletten gelmişti okey oynamaya karar vermiştik yasemin oynamak istemediğini söylemiş bize meze hazirlayacagini söylemişti hepimiz okeye oturup okeye başlamıştık yasemin sehpayi içki ve yaninda mezelerde doldurmuştu oturup hem icip hem yiyip bizi izliyordu aslında yorgun olduğu belliydi spor yormustu galiba onu sürekli malliklarimiza gülüp oynamaya devam ediyorduk sonunda sıkılıp bıraktık çünkü uzayıp duruyordu icmeye devam etmeye başladık yasemin şişe cevirmece oynayalım demişti doğruluk cesaretlik oynayacaktik hemen dizilip oynamaya başlamıştık şişeyi berke çevirmişti soru kısmı bana cevap kısmı yasemine gelmişti "D mi C mi "
"D" " hmmmm aramizda en sevdigin kim?" "Selin" "tamam sira bende" deyip şişeyi çevirmişti yasemin soru kısmı sarpa cevap kısmı selime gelmişti selim direk "D" demisti sarp "soyle bakalım bremin asik olduğun kizin bir özelliğini " " o mavimsi grimsi gözleri " hepimiz kalmıştık ben bilmiyordum ama kim diye merak ediyordum kizlar birbirine bakiyordu biliyor gibiydiler sarp tekrar şişeyi çevirmişti bu sefer soru bana cevap sarpa gelmişti oda hic sormadan "D" demişti aklıma film izlerken yasemini izleyisi geldi bombayi ortaya atmam gerektiğini düşünüp imali şekilde "izlemeyi en çok sevdiğin manzara nasıl birşey anlatsana" kizlarin bana garip bir sekilde baktiginin farkındaydım " demek yakalandim bende yalan yok direk soyelyebilirimde " "söyle o halde" "yasemin en sevdiğim manzara yasemin " yaseminin şok bir şekilde sarpa baktığını farkettim hatta hepsi sok içinde bakıyordu kızların beklemedikleri aşikardı yasemin direk kalkıp odaya gitti arkasından sarp gidecekti ama selin engellemisti sarp bunun üzerine selim ve berkeyi alıp evden çıkıp gitmişti hepimiz yaseminin odasina kosmustuk odasına direk dalmistik harbi harbi dalmistik bir ara dusuyorduk hatta yasemin ise oturmus sadece oturmuştu hepimiz yanina oturup sadece konuşmasını bekliyorduk sesimiz çıkmıyordu daha doğrusu kızlar susuyor diye susuyordum bir bildikleri vardır diye yasemin sadece "Kızlar kafamı toplamam lazım kafam çok karışık yarin konuşsak olurmu lütfen " "tamam yasemin biz çıkalım sen dinlen" "saolun kizlar " hepimiz odadan çıkıp salona geçmiştik ne oluyordu anlamamıştım ama birşey de sormadım kızlara kalkıp etrafi toplamaya başladım kızlarda yardım etmişlerdi hepimiz odalarimiza çekilip yatmistik uyudugumuz söylenemez pek ama ben daha fazla dayanamayacagimi anlayıp kendimi uykuya bırakmıştım..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sonu Olmayan Düşler~(BTS)
Fiksi Penggemarbu okyanusta herkesin hayalleri var.......