together we'll mend your heart

279 47 37
                                    


Jeongin, en başından beri tutsak tuttuğu göz yaşlarını artık özgür bırakmıştı. Birlikte, bir odanın içinde bile o kadar çok anıları vardı ki... Kafasını kaldırıp gözlerini içinde bulunduğu odada gezdirmeye başladı.
Yatakları mesela, bu mavi-koyu mavi tonlarındaki nevresimi ilk eve çıkmaya karar verdiklerinde almışlardı. Mavi ve tonlarında bir renk seçmişlerdi, çünkü mavi insan psikolojisi üzerinde rahatlatıcı bir etkiye sahipti. Fakat, en çok rengi koyu maviye yakın diye beğenmişlerdi bu nevresimi. Çünkü koyu mavi, onların aşkı gibi sonsuzluğu temsil etmekteydi. Nemli gözleri ile devam etti odalarına bakmaya. Duvarlarında asılı olan tabloda gözleri durdu Jeongin'in. Bu fotoğrafı pikniğe gittikleri gün çekinmişlerdi. Hyunjin, Jeongin'e kızıl saç ile çok sevimli duracağını söylemişti. Bunun üzerine Jeongin, markete gidip kızıl saç boyası alıp saçını kızıla boyamıştı. Piknikte ise Hyunjin, Jeongin'in ısırılası derecede sevimli durduğunu söyleyip çocuğun üstüne çıkıp onu ısırmaya çalışmıştı.
Jeongin aklına gelen bu anı ile buruk bir gülümseme ve neredeyse duyulamayacak bir kıkırtı bırakmıştı odaya. Daha sonra kitaplıklarına, camlarında asılı olan perdeye, odaları ile uyumlu olan beyaz rengindeki halıya, Jisung'ın ısrarları üzerine arkadaşları ile beraber yapmış oldukları fotoğraf duvarına, en son ise vücutlarının ilk kez bir araya gelmiş olduğu yer olan makyaj masasına bakmıştı genç oğlan. Gözlerini kapatıp şöyle geçirdi içinden:
"Bu süslü şeyler asla bir araya gelmeyecek. Sen var oluşumun bir parçasısın Hyunjin, biz sonsuzluk için buradayız. Dünya yerini aldığında, Dünya kartlarını dağıttığında; eğer el zorsa, sen geri geldiğinde birlikte kalplerimizi onaracağız."

_

Açıkçası en çok içime sinen bölüm bu oldu. Umarım sizler de beğenmişsinizdir.

Piknikteki Hyunjin ve Jeongin'i medyaya koydum ballarım, merak edenler bakabilirler.

Kitap şimdiden otuz yedi okuma almış, ayrıca hyunın etiketinde de 112'nci olmuşuz. Açıkçası ilk kitabım olduğu için pek umudum yoktu...

Okuyan ve oy veren herkese çok teşekkür ederim, beni ne kadar mutlu ettiğinizi tahmin bile edemezsiniz🌸💖🌈

umbrella, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin