messages full of love and longing

255 44 63
                                    

yangbreadx_:

Üç ay geçip gitti, neredesin sevgilim?
01.08.2018
(iletildi)

Altı ay oldu Hyunjin, bana gel. Lütfen sevgilim... 01.11.2018
(iletildi)

Yeni yılın kutlu olsun sevgilim!
01.01.2019
(iletildi)

Nisan ayındayız sevgilim. Her yerin renklendiği, ağaçların çiçek açtığı, hava sıcaklığının arttığı yani senin en sevdiğin mevsim olan ilkbahar mevsimindeyiz Hyunjin. Ve ben, her yağmur yağdığında bizi hayal etmeye devam ediyorum sevgilim...♡
25.04.2019
(iletildi)

Bir yıl... Koskoca bir yıl geçti... Rüyamda seni gördüm sevgilim, eskiden olduğu gibi öpüyordun beni. Lütfen artık bana gel Hyunjin.
01.05.2019
(iletildi)

Dayanamıyorum Hyunjin. Korkuyorum sana, bana, bize bir şey olacak diye o kadar çok korkuyorum ki... Fakat, sen rüyalarıma girip, biraz da olsa beni mutlu etmeye devam ediyorsun sevgilim...
24.08.2019
(iletildi)

Yeni yılın kutlu olsun sevgilim! Umarım olduğun yerde mutlusundur...
01.01.2020
(iletildi)

Hyunjin, bugün arkadaşlarımız geldi.
Jisung ve Minho evlenmeye karar vermişler. Jisung'ın ne kadar heyecanlı olduğunu görmen gerekirdi, mutluluktan eli ayağına dolanmıştı resmen... Felix ise Changbin ile Temmuz ayında nişanlanacaklarını söyledi. Onlar adına o kadar mutluyum ki... Keşke sen de bir an önce gelsen ve biz de onlar gibi mutlu olsak sevgilim...
09.03.2020
(iletildi)

İki yıl oldu... Seni rüyamda gördüm, yemeğe gitmiştik sevgilim. Yemeğimiz bittikten sonra beni ellerimden tutup çiçekler ile kaplı bir bahçeye getirmiştin. Diz çöküp bana evlenme teklifi etmiştin Hyunjin.
Bu bir rüya olsa bile o kadar çok mutlu olmuştum ki sana anlatamam. Sabah uyandığımda ise senin beni asla bırakmayacağın ve eğer birlikte olsak her zaman cesur ve dayanıklı olmamı söyleyeceğin aklıma geldi sevgilim. O yüzden artık ağlamayacağım Hyunjin, sadece bana gelmeni bekleyeceğim sevgilim...
01.05.2020
(iletildi)

Bugün Felix ile Changbin nişanlandı Hyunjin, ve rüyamda yine seni gördüm sevgilim.
02.07.2020
(iletildi)

Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar mutlu oldum Hyunjin. Bugün Jisung ve Minho'nun düğünü vardı sevgilim. İkise de o kadar çok heyecanlı ve mutlu görünüyorlardı ki.. Keşke sen de olsaydın, keşke bu tüm anları hep beraber yaşasaydık Hyunjin...
03.08.2020
(iletildi)

Yemek yerken birden Seungmin aradı Hyunjin, Chan'ın ona evlenme teklifi ettiğini söyledi. Onun adına o kadar çok mutlu oldum ki. Seni gerçekten çok özledim sevgilim, lütfen geri gel. Eski zamanlarda olduğu gibi biz de mutlu olalım Hyunjin...
10.10.2020
(iletildi)

Yalnız geçen üçüncü yeni yılımız kutlu olsun sevgilim...
01.01.2021
(iletildi)

Bugün de Seungmin ve Chan nişanlandı sevgilim...
07.02.2021
(iletildi)

_

Umarım beğenirsiniz...❤

umbrella, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin