Ev ihtiyaçları için markete gitmişti Jeongin. Gece geç saatlerde, elindeki torbalar ile evine doğru ilerliyordu. Yağmur birden hızlanmıştı. Neyse ki sevilisinin ona vermiş olduğu şemsiye sayesinde çok ıslanmamıştı genç adam. Jeongin, hızlı adımlarla evine gitmeye devam etmişti. Gelmesine az kalmışken omzunda bir el hissetmişti. Döndüğünde ise siyah giyinimli, siyah maskeli ve siyah saçlı biri ile karşılaşmıştı. Gözlerindeki bakış, hiç yabancı gelmemişti ona. Derken en sevdiği kokuyu almıştı ve bu koku karşısındaki gençten geliyordu. "H-hyunjin sen misin?"
Jeongin elini maskeye uzatıp çekmişti.
Çektiği an taptığı o dolgun dudaklar ile karşı karşıya kalmıştı. "B-ben sana geldim Jeongin"
İkisi de birbirlerine sarılıp yağmurlu havayı umursamayarak ağlamaya başlamışlardı. Yıllar boyu süren özlemlerini birbirlerine sarılarak ve ağlayarak gideriyorlardı. Kısa bir süre sonra ağlamaları durmuş, böylelikle vücutlarını ayırmışlardı. Hyunjin; elini Jeongin'in ıslak yanağında gezdirip, ıslak bir öpücük kondurmuştu. Jeongin ise saçlarından başlayarak, her yerini öpüyordu genç adamın. Sıra dudaklarına geldiğinde ise, ikisi de en başından beri bu anı beklermiş gibi büyük bir hışımla birleştirmişlerdi dudaklarını. Yıllardır hasret oldukları dudaklar, artık bir aradaydı. En başından beri olmak istediği yerde, en başından beri hissetmek istediği sıcaklık ile buluşmuştu. Ayrıldıklarında nefes nefese kalan gençler, birkaç dakika boyunca nefeslerinin düzene girmesini beklemişti. "Evimize gitmeye ne dersin sevgilim?"
Hyunjin, gülümseyerek yanıtlamıştı,
"Evet, evimize gidelim bebeğim"
Jeongin'de gülümsemiş ve iki sırılsıklam olan genç, yerdeki poşetleri alıp evlerine doğru yürümeye başlamışlardı._
Eveeeet, bu finaldi.
Kitap henüz bitmedi, iki tane özel bölüm yayımlamayı düşünüyorum.
Onun dışında, aklımda birkaç tane kurgu var. Onları da sizler ile en kısa zamanda paylaşmak istiyorum.
Kitap bitmemiş olsa da, bu minik kitabımı okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim<3
Kendinize iyi bakın, özel bölümlerde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
umbrella, hyunin
Short Story"asla ayrı dünyalarda olmayacağız sevgilim." rihanna | umbrella