TANITIM

134 11 2
                                    

KAROL SEVİLLA

O SALDIRGAN,ASİ,KARANLIK VE SOĞUK.TABİİ Kİ SADECE İNSANLARA KARŞI.ASLINDA HAYATTA TEK BAŞINA.SADECE
ABİSİ JORGE İLE İYİ ANLAŞABİLİYOR.İNSANLARDAN UZAK DURAN,AKLI FİKRİ KADAN İBARET OLAN BİR VAMPİR.ABİSİ İÇİN İNSANLARLA AYNI KOLEJE GİTMEK ZORUNDA KALDIĞI İÇİN SİNİRLİ,FAKAT ONU KIRMAK İSTEMEZ.

UÇLARI MOR OLAN SİYAH SAÇLARI,IŞIL IŞIL BEMBEYAZ AMA HAFİF SOLUK TENİ VE AÇLIĞINA GÖRE RENK DEĞİŞTİREN GÖZLERİ VAR.ASLINDA VAMPİR OLURKEN BİR TEK GÖZLERİNE ÜZÜLMÜŞTÜ.ÇÜNKÜ İNSANKEN GÖZLERİ BÜYÜLEYİCİ YEŞİL VE MAVİ KARIŞIMIYDI.ŞİMDİ İSE AÇKEN SİMSİYAH,TOKKEN İSE ALTIN RENGİ GÖZLERİ VAR.

ASLINDA 209 YAŞINDADIR,AMA VAMPİRLER 10 YILDA BİR KEZ DOĞUM GÜNÜ KUTLADIKLARI İÇİN 19 YAŞINDADIR.
AYNI ZAMANDA DOĞUŞTAN VAMPİR OLMADIĞI İÇİN,19 YAŞINDA DÖNÜŞMÜŞTÜR.İNSAN OLMAKLA İLGİLENMEZ,
HATTA ÖLÜMSÜZLÜĞÜYLE GURUR DUYAR.

☆☆☆

RUGGERO PASQUARELLİ

EĞLENCELİ,SEVECEN,SADE VE ÇOK ÇILGIN!ANNESİ YOK,HAYATTA DEĞİL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EĞLENCELİ,SEVECEN,SADE VE ÇOK ÇILGIN!ANNESİ YOK,HAYATTA DEĞİL.BABASI İLE YAŞIYOR VE KARDEŞİ VALENTİNA.EĞLENMEYİ SEVİYOR,AYNI ZAMANDA İYİLİK DE YAPIYOR.DÜZENLİ OLARAK KİMSESİZ VE HASTA ÇOCUKLAR İÇİN BAĞIŞ YAPAR.

AÇIK KAHVERENGİ KIVIRCIK SAÇLARI,BEYAZ TENİ VE KOYU KAHVERENGİ GÖZLERİ VAR.

18 YAŞINDA,YAKINDA 19 OLACAK VE BUNUN İÇİN BABASI,
TÜM OKULU DAVET EDECEĞİ BİR PARTİ DÜZENLEYECEK.
☆☆☆

JORGE SEVİLLA

SAYGILI,BAŞARILI VE OLDUKÇA YAKIŞIKLI BİR BEYİN CERRAHI.KIZ KARDEŞİNE DÜŞKÜN,ONDAN ALSA AYRILAMAZ.OLAĞANÜSTÜ BİR KONTROL YETENEĞİNE SAHİP VE BU SAYEDE DOKTORLUKTA ASLA ZORLANMIYLOR,
KAROL BU KONUDA DAİMA ABİSİNE BENZEMEK İSTEMİŞTİR.

KOYU KAHVERENGİ KIVIRIVIK SAÇLARI,SOLUK BEYAZ TENİ VE KAROL GİBİ AÇKEN SİYAH,TOKKEN ALTIN RENGİ GÖZLERİ VAR.

215 YAŞINDADIR.25 YAŞINDA DÖNÜŞMÜŞTÜR.HER NE KADAR İNSAN OLMAK İSTESE DE,BUNUN ASLA GERÇEKLEŞMEYECEĞİNİ BİLİYORDUR.

☆☆☆

VALENTİNA PASQUARELLİ

TAM BİR BADGİRL.RUGGERO İLE İKİZ KARDEŞLER VE SADECE ONUNLA İYİ GEÇİNEBİLİYORDUR.ANNESİNİN ÖLÜMÜNDEN BABASINI SORUMLU TUTAR.ARKADAŞI YOKTUR VE İSTEMEZ DE.ONUN TEK İSTEDİĞİ BİR AN ÖNCE ÖLMEK VE ANNESİNİN YANINA GİTMEKTİR.

SARI SAÇLARİ,BRONZ TENİ VE GRİ MAVİ KARIŞMI GÖZLERİ VAR.

18 YAŞINDA,YAKINDA 19 OLACAK VE BUNUN İÇİN BABASI,
TÜM OKULU DAVET EDECEĞİ BİR PARTİ DÜZENLEYECEK.

☆☆☆

MİCHAEL RONDA

OKULUN EZİK ÖĞRENCİSİDİR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OKULUN EZİK ÖĞRENCİSİDİR.İLK GÜNDEN BERİ VALENTİNA'YA AŞIK AMA AÇILAMIYOR.RUGGERO İLE İYİ ARKADAŞLARDIR,ASLINDA BİRAZ DA BU YÜZDEN VALENTİNA'YA AÇILAMAZ.UTANGAÇLIK BİR YANA, RUGGERO'NUN DOSTLUĞUNA İHANET ETMEK GİBİ HİSSEDER.

KOYU KAHVERENGİ SAÇLARI,SİYAHIMSI KOYU GÖZLERİ VAR.

19 YAŞINDADIR VE MUTLU BİR AİLEDE YAŞAR.

☆☆☆

CANDELARİA MOLFESE

BİRAZ YAPMACIK BİR KIZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BİRAZ YAPMACIK BİR KIZ.RUGGERO'DAN UZUN ZAMANDIR HOŞLANIYOR AMA ONA SÖYLEMEYE CESARET EDEMİYOR.
KIZLARIN POPÜLER GÖZDESİ VE BİR ÇETESİ VAR.BU ÇETEDE YENİ GELENLERE BULAŞIYOR VE HAYATLARINI ZEHİR EDİYOR.

UZUN KIZIL SAÇLI,ESMER TENLİ VE KOYU KAHVERENGİ GÖZLÜ.

19 YAŞINDADIR.ANNESİ İLE YAŞIYORDUR,BABALARI UZUN BİR SÜRE ÖNCE GİTMİŞTİR.

----------------------------------------------------------------------------------------------
ybler yakında gelecek.

arkadaşlar bu arada mecburen Karol'un o masum güzelliğini değiştirmek zorunda kaldım.Bence güzel oldu yani.

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin