Minule jste četly:
,,ne- teda.. já.. budu tě mít rád takového jaký jsi.. asi'' poslední slovo už ani nešlo slyšet.
,,děkuju'' řekl.
,,No stejně asi nemám na výběr'' usmál jsem se.
.................................................................................................
,,Dobře tak já jdu udělat večeří ty si zapni televizi a zjisti jaké noviny o nás říkají'' usmál se jeho psychopatickým výrazem a došel ke kuchyni.
Nevěděl jsem že se umí i takhle usmát
Zapl jsem televizi a už poslouchal.
Slyšel to i Todoroki protože obývák s kuchyní byl spojený.
,,.. za vraždu jedné osoby, pomoc s brutální vraždou dalších dvou osob a útěk je
Todoroki Shoto odsouzen na 35 let..'' Todoroki se jen pousmál a pokračoval ve
vaření.
Chtěl jsem televizi vypnout ale ,,..a Izuku Midoriya.. mysleli jsme že je to oběť ale
ukázalo se že spolupracuje s Shotem Todorokim takže je odsouzen za pomoc
z vraždou a útěk na 9 let, kdyby jste jednoho z nich viděli tak volejte na čís-''
vypl jsem televizi a otočil se k Todorokimu. (úplně nevím kolik se sedí ve vězení, tak nějak přibližně)
,,Ty by jsi ještě vyvázl mladý ale mě by pustili v 52 to už by nebylo ono'' řekl.
,,Pomůžu ti s tím'' přišel jsem k ledničce a vytáhl z ní šunku.
Šunku jsem dal na rohlík a chystal se s jídlem odejít zpátky na gauč.
Todoroki mi ale rohlík vzal a položil zpátky.
Zvedl mě do vzduchu a posadil na prázdnou linku.
Přišel ke mně blíž a usmál se.
Během chvilky naše rty spojil v jedny.
Neubránil jsem se a přidal se.
Po chvilce nám došel vzduch tak jsme se odpojili.
,,T-todoroki měli by jsme sníst to jídlo.. nech si to na potom'' řekl jsem.
,,Fajn tak na potom'' řekla a se svým rohlíkem odešel na gauč.
Já jsem říkal potom?!
Bojím se že něco chystá
Vzal jsem rohlík a šel si sednout k němu.
,,Todoroki a co škola? A oblečení?'' začal jsem trochu vyšilovat.
,,Oblečení ti koupím a do školy a určitě nemůžeš.. když se o tom bavíme kde máš
mobil?''.
,,No Kuroki mi ho vzal '' řekl jsem.
,,aha tak to je dobře.. pojď sem'' postavil se a došel k nějaké skříni
Přišel jsem k němu a on skříň otevřel.
Bylo tam snad dvacet telefonů.
,,Teď si vybereš mobil a řekni mi jak tě mají ostatní oslovovat?''.
,,Já nevím jestli chci zabíjet'' sklonil jsem hlavu ,,neboj nikdo tě nutit nebude až budeš chtít tak mi řekni jo? Tohle je jenom zabezpečení aby tě nikdo nepoznal'' ,,dobře''.
ČTEŠ
tododeku 1- vrah
FanfictionJe možné že bych se zamiloval do vraha? Ne to není možné- I když.. --------------------------------------------------- Toto je první část ze dvou z tohohle příběhu. ---------------------------------------------------------- Šestnácti letý Deku se p...