🥀
Selam.
Bayadır bölüm yazmamamın acısını bu bölümde çıkardım.
Bence bir oy hak ettim ★
____________________
2.BÖLÜM: "BEYAZ YALANLAR"
Bir avcının bir canı almak için önemli bir sebebi olmalıydı.
Bu sebep: açlıktan ölmekten kurtulmak için veya kendini savunmak için olabilirdi fakat durduk yere avlanmak, avcının değil kurtların işiydi.
Onların kendince beslenme duyusu bazen avlanma iç güdüsüyle karışabiliyordu.
Katil.
Bu beş harfli kelime, içinde ne çok şey barındırdığının farkında olmadan istenmişti.
Hayatımdan çok uzak olan bu kelime, bana hükmedilen bir emirdi.
Neden böyle bir şey yapacaktım ki? Kim isterdi bu kelimeyi unvan yapmak kendine?
"Onun canını hiçe saymanı istiyorum"
Daha demin duyduklarım, gerçek olamayacak kadar rahatsız ediciydi.
Birinin bir başka birinin canını öylece sipariş ister gibi canının alınmasını istemesi normalleştirilemezdi.
Bu anlaşmanın istenen kısmı olsa bile karşılığında ne alacağımı umursamamam gerekiyordu.
Yine de öğrenmek için dudaklarımı araladım "Benden katil olmamı istiyorsun. Karşılığında çok önemli bir şey olması gerekiyor ki bu teklifine hemen atlayayım." dedim üstü kapalı bir şekilde elde edeceğim çıkarımı sorarak.
O ise anahtar kelimeyi söyledi.
"Özgürlük"Gözlerimi kırpıştırdım. Aralanan dudaklarımı geri kapattım ve bir adım geriye gittim.
"Kendi işini kendin halledemeyecek kadar korkak mısın?" Diye iğneleyerek konuşurken bugün kesinlikle yemeğimin arasına yürek karıştığının farkındaydım.
"Özgürlüğünü istemiyor musun? O bileğindeki bilezikten kurtulmak için her şeyi yapacağına adım kadar emindim oysa" dedi çok bilmiş bir edayla.
Odanın koyu renkleri beni boğmaya başlarken başımı eğdim. Bu baş eğmesi, mesleğimden kaynaklı birini öldürme düşüncesinin aklıma girmesinden dolayı kendimden utanmamdı. "İstiyorum fakat katil olarak değil. Doktorum ben. Hayat kurtarmak için bu mesleği seçtim, can almak için değil." Dedim hiddetle.
Gözlerim tekrar onu buldu ve gözlerinin içine baktı. Cehennem sirkini andıran düşüncelerinin arasından ne geçtiğini merak ediyordum.
"Ahh. Su klişe doktor sözü..." dedi ve yüzünü buruşturdu. "...O zaman şöyle yapalım." Diye mırıldandı ellerini arkasında kenetleyerek.Vücudunu bana yan çevirdi ve volta atmaya başladı.
"Ben sana anlaşmayı biraz daha açayım, Talya. Beğenmezsen. Ne olacağını tahmin ediyorsundur."
Yutkundum. Tahmin etmesi zor değildi.
Beni halen bu konuda tehdit ediyorken bana seçenek sunmuş olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ RUHLAR (DEVAM EDİYOR)
Roman pour AdolescentsAcımasız iki ruh. İki beden. Biri geçmişinin, diğeri elinde olmayan bir hatanın esiri. Olasılıklar hayatlarına yön verirken, Bir kader yazılır, ona yön vermek kendi ellerindedir. - *Genel kurguda #21 Sırada* *Şiirde #58 Sırada* #mafya #genelkurgu #...