school sucks ° felieton

32 3 3
                                    

  Bardzo proszę o wyrozumiałość, to dosłownie mój pierwszy w życiu felieton, napisany dziesięć minut temu w wannie, mam go oddać jako pracę do szkoły dlatego byłoby miło gdybyście dali znać co myślicie x

Czy szkoła nas uczy czegokolwiek co może nam się przydać w realnym życiu?
Uważam że nie, nigdy tak nie uważałam i uważać nie będę. Każdy mówi nam co powinniśmy umieć, czego nie, co nam wypada, a co nie wypada, może zamiast zastanawiać się całe życie nad tym co możemy, a czego nie możemy zacznijmy wreszcie coś robić.

Umiem nazwać trzydzieści trzy rodzaje grzybów, umiem je pokazać na zdjęciu i wskazać cechy, umiem wzór Pitagorasa i potrafię go zastosować w zadaniu. Wiem kim był Odyseusz, znam na pamięć każdego boga greckiego, umiem wymienić połowę tablicy pierwiastków, wiem czym różni się babka od ciasta i wiem kto odkrył Amerykę i kto miał problem do narodu żydowskiego, ale nie umiem wypełnić ankiety, nie mam karty kredytowej ani pomysłu co robić w życiu.

Nie wiem kiedy ma mi się przydać wiedza o wiatrach południowo-zachodnich w Afryce, ale wiem że muszę dorosnąć i nikt nie będzie chętny do pomocy.

Zaczynamy naukę od przedszkola, uczymy się mówić, malować, uczymy się dobroci, z każdym rokiem edukacji uczymy się nowych rzeczy, niestety też tych które tylko zabierają nam pamięć.

Dostając jedynkę z matematyki każdy myśli że matura to będzie koszmar! A wiecie co? To będzie koszmar. Boimy się iść na lekcje, chcemy zostać w łóżku i oglądać filmy, ale nikt nie zastanawia się czemu chcemy to robić! Dajecie nam nudne zadania, mówicie o tematach jak o największych grzechach, a jak nie umiemy jednej rzeczy wpisujecie nam oceny niedostateczne mówiąc że musimy starać się bardziej, to przykre, ale nie wiem czy wiecie, staramy się wystarczająco. Dajemy z siebie wszystko!

A jeszcze gorsze są słowa typu " jesteś dziewczynką/chłopcem, zachowuj się tak jak przystoi" ale mówiąc te słowa nie myślicie ze jesteśmy tylko ludźmi, którzy mają własne charaktery i są wyłącznie sobą.

Podsumowując, szkoła jest nudna, jest w niej za dużo zbędnych informacji, nauczyciele są przestarzali a uczniowie nie chcą się uczyć od kogoś kto mówi im co jest dobre a co złe jednocześnie mówiąc im że trzeba być sobą, weźcie się zdecydujcie!
System Edukacji nie jest idealny, nie był i nie będzie, tak jak masz rząd, ale mimo to uważam za żenujący fakt to że mimo świadomości jak źle jest, nadal nikt sobie nie pomaga, tylko się niszczymy

Podsumowując, szkoła jest nudna, jest w niej za dużo zbędnych informacji, nauczyciele są przestarzali a uczniowie nie chcą się uczyć od kogoś kto mówi im co jest dobre a co złe jednocześnie mówiąc im że trzeba być sobą, weźcie się zdecydujcie!Syst...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
one shots Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz