- Οπότε αποφασίσαμε πως το κατάλληλο έτος για να καταταχθείτε είναι το... έκανε μία παύση. Το 4ο έτος. Το 4ο έτος αντιστοιχεί στις ικανότητές σας σιν ότι θα είστε μαζί με τους φίλους σας. μου λέει και του χαμογελάω. Τα πράγματά σας μεταφέρθηκαν στο νέο σας δωμάτιο όπου θα μένετε μαζί με μία κοπέλα του ίδιου έτους. Εκεί θα έχετε το πρόγραμμά σας και τα βιβλία σας. Μπορείτε να πηγαίνετε. μου απαντάει, του γνέφω και φεύγω.
Φτάνω στον κοιτώνα μπαίνω μέσα και βλέπω πως τα αγόρια είναι ακόμη στο common room. Ας το παίξω λίγο απογοητευμένη και μετά να δω τα μούτρα του Ollie. Χεχε είμαι σατανική.
Μπαίνω μέσα με κάτι ΨΕΎΤΙΚΑ μούτρα μέχρι το πάτωμα και κατευθύνομαι προς τα δωμάτια των κοριτσιών.
- Λέγε! (F)
- Σε ποιο!; (G)
- Δεν θέλω να το συζητήσω παιδιά... τους λέω με μία ψεύτικη θλίψη στην φωνη μου.
- Άρα είχα δίκιο, εε Cat!; ρωτάει ο Oliver νικτήρια και ο Lee του ρίχνει μία αγκωνιά. Άου!!
- Σκάσε! του λέει. Cat πες μας, σε ποιο έτος; με ρωτάει αγχωμένος.
Εεε δεν άντεξα άλλο και έσκασα στα γέλια.
- ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!! γελάω και οι άλλοι με κοιτάνε παραξενεμένοι. Πρέπει αχαχαχ να δείτε αχαχαχα τις αχαχαχα φάτσ- φάτσες σας αχαχαχαχαχα!!! συνέχισα να γελάω ενώ έπεσα ανάσκελα σε έναν καναπέ.
- Cat, έχω αρχίσει να πιστεύω πως είσαι δαιμονισμένη. μου λέει ο Lee.
- Ωω όχι δεν είμαι δαιμονισμένη είμαι απλά-
- ΤΡΕΛΉ! λένε τα δίδυμα μαζί.
- Ναι true. τους λέω ενώ γελάω και προσπαθώ να ηρεμήσω. Btw μπήκα στο 5ο έτος. είπα ψέματα.
- ΑΛΉΘΕΙΑ!!; με ρώτησαν και οι τέσσερις.
- Όχι. λέω και γελάω αχνά. Στο 4ο μπήκα ρε βλάκες, λες και δεν ήταν προφανές. ξαναλέω και βλέπω τα μούτρα του Ollie ΌΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΆ!!🤣
- George. λέει ο Fred.
- Ωωωωω έλα τώρα! λέει και του δίνει τις γαλέρες για το στοίχημα που έβαλαν.
- Μαλάκες, δεν πάτε καλά. τους λέω.
- Πες μας κάτι νέο. μου λέει η Ginny η οποία μόλις μπήκε στον κοιτώνα.
- Γεια σου Ginny, τι κάνεις; της ρωτάω ενώ πάω να την αγκαλιάσω.
- Γεια σου Ginny, τι κάνεις; είπαν κοροϊδευτικά τα δίδυμα και τους έριξα ένα death stare ώστε να το βουλώσουν αγκαλιάζοντας την Ginny.
YOU ARE READING
𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚛𝚘𝚋𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚊 𝚠𝚒𝚣𝚊𝚛𝚍
FanfictionΗ καλύτερη κλέφτρα που υπήρξε ποτέ. Δυναμική Τολμηρή Πονηρή Έξυπνη Πιστή στον στόχο της. Όμως τι θα γίνει όταν καταλάβει πως το να κλέβει δεν είναι αυτό που θέλει πραγματικά; Τι θα γίνει όταν έρθει η στιγμή για την πρώτη της αποστολή ως κλέφτρα; Τι...