꧁☆Chapter 6☆꧂

127 30 67
                                    

~☀️𝕋𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕞𝕠𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘☀️~

Ανοίγω σιγά-σιγά τα μάτια μου και με βλέπω ακόμη ξαπλωμένη πάνω στον Wood. Ωωω έλα τώρααα πρέπει να σηκωθώ και είναι και ζεστά εδώωω!! Πάω να σηκωθώ αλλά ένα σφιχτό κράτημα στη μέση μου δεν με αφήνει. Μάλιστα, ωραία θα περάσουμε και σήμερα. Τι ήθελα και έβαλα το χέρι του γύρω από τη μέση μου χθες το βράδυ; Άντε να δω πως θα φύγω από το κράτημα του κύριου Wood.

Έβγαλα το αριστερό μου χέρι από το στήθος του και το έβαλα στο χέρι του. Του το έτριψα λίγο και σιγά-σιγά το έβγαλα από την μέση μου. Σηκώθηκα προσεκτικά και τα δίδυμα όπως και ο Lee ακόμη κοιμόντουσαν. Βγήκα από το δωμάτιο τους και πήγα στο δικό μου. Άλλαξα σε αυτά:

Έπλυνα τα δόντια μου και κοίταξα την ώρα

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Έπλυνα τα δόντια μου και κοίταξα την ώρα. Έξι και είκοσι. Και μετά αναρωτιέμαι γιατί είμαι 1,60, τάπας δηλαδή. Τώρα θα μου πείτε πως καλά καλά δεν έχω κλείσει τα δεκατρία και εγώ θα σας απαντήσω με το ότι έχω περίοδο από τα 10 μου γι'αυτό σους!🤐 Ναι το θέμα μου ήταν πως έχω κοιμηθεί μόνο δύο με τρεις ώρες οπότε ο μαύρος κύκλος είναι πιο μαύρος κι από τα μάτια της Lash. Και ναι η Lash είχε μαύρα μάτια.

Τέεελος πάντων στο θέμα μας. Φτιάχτηκα τέλος πάντων και πήγα ξανά στο δωμάτιο των αγοριών. Μπαίνω μέσα χωρίς να χτυπήσω και βλέπω: Ένα βόδι να κοιμάται ακόμα, έναν Lee να κυνηγάει τον Fred ο οποίος κρατούσε ένα κασκόλ, λογικά του Lee και έναν George να είναι χωρίς μπλούζα.

- Ναι έλα όμως σταματήστε. τους λέω χτυπώντας παλαμάκια αλλά τίποτα.

- ΦΈΡΕ ΤΟ ΤΥΧΕΡΌ ΜΟΥ ΚΑΣΚΌΛ!! φωνάζει ο Lee στον Fred.

- ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΟ ΔΊΝΕΙΣ FRED!! φωνάζει ο George ενώ βάζει μία μπλούζα και πάει να βοηθήσει τον αδερφό του.

- ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ GEORGE!! φώναξε ο Fred και συνέχιζαν να κυνηγιούνται.

- Παιδιά δεν είναι ώρα για τέτοια, τελειώνετε!! τους λέω κάνοντας eyes rolling. Παιδιάα!! τους λέω και αρχίζουν να παίζουν κορόιδο με τον Lee πάνω στο κρεβάτι του. Καλά εσείς το ζητήσατε. τους λέω και μέσα από το μανίκι του φούτερ μου βγάζω ένα μαύρο πιστόλι.

𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚛𝚘𝚋𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚊 𝚠𝚒𝚣𝚊𝚛𝚍Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang