Uyandığımda odanın biraz karanlık oluduğunu farkettim. Kaçmaya çalıştım ama ayağımdan zincirlendiğim için kaçamamıştım. Hemen r
Rose da ayağından bağlanmıştı.Ama artı olarak ellerindende zincirlenmişti.Ben
"Rose Rose!!!!"
Rose
"(Hafifçe inlemeye başlayarak)seni seviyorum."hay tanrım kafayı yiyecektim. Artı havaya öpücükler atıyordu. Bu kız rüyasında ne yaşadığını düşünmek bile istemiyordum.
Yanımda birkaç tane küçük taşlar olduğu farkettim. O taşları hemen uyansın diye rose'a attım ve sonunda Rose'u uyandırmayı
Başardım.Ben
"Rose çok merak ediyorum rüyada ne görüyordun?!"
Rose
"Mary nerdeyiz biz!?"
Ben
"Onun farkına vardım zaten konuyu değiştirmeye çalışma."
Rose
"Konu neydi?"
Ben
"Of Rose of neyse sen şu zincirlerden kurtulmayı bir denesene."
Hemen rose bütün gücüyle zincirlerden kurtulmaya çalıştı. Ve bir tanesinden kurtulmuştu. Bir 5 dakika sonra bütün zincirlerinden kurtulmuştu. Birde büyücü kurtadama göre daha havalıymış külliyen yalan.Benide zincirlerden kurtardıktan sonra sessizce odanın kapısını açıp gitmeyi planlamıştık. Odadan dışarı çıktık. Sonra çok uzun bir koridor olduğunu gördük. Yine de umudumuzu kaybetmeden koridorda yürümeye başladık. Ben önde rose ise arkada dikkatli bir şekilde yürüyorduk. koridorun sonunda bir odanın olduğunu gördük sessizce içeri girdik. Odada sadece bir koltuk,masa ve dış kapısı vardı. Rose ile gizlice çıkmaya çalıştık. O anda kolyem yere düştü. Aha şimdi hapı yutmuştuk.Hızlıca kolyemi geri takmama ramen vampirler bizi bulmuşlardı. Hemen Sam beni ellerimden tutup zarzor hareket edebilceğim bir pozisyonda tutmuştu. Kafamı döndüğümde Edward, Ron ve Sky Rose'u sıkıca tutmaya başladılar.zaten sonradan Harry çıkageldi.
Harry
"Nereye gittiğinizi sanıyorsunuz siz?"
Rose
"Senin gibi manyaklardan uzak bir yere."
dedi. Sonra sky rose un boğazını sıkmaya başladı.O sırada harry kahkaha atarak gülüyordu.
Harry
"Manyakmı? sadece hayatınızı kurtarmaya çalışıyorum."
Ben
"Bunu bizi kaçırarak mı yapıyosun?"diye sordum.
Harry
"Eyer ben seni kaçırmasaydım Mason seni çoktan öldürmüştü."dedi sertçe.
Rose
"Kim bu Mason ya -"
Sky
"Sizi ilgilendirmez."dedi sertçe. Gıcık çocuk
Harry
"Aslında seni kaçırmamın bir sebebi daha var. "
Sonra bana yaklaşıp kolyemi çıkardı. O sırada Ron benim üstüme doğru koşmaya başladı. Ama Harry onu tutmuştu. Arkama dönüp sam de mayışmış bir halde bana saldırmamaya çalıştı. Harry hemen kolyeyi bana geri takmıştı. Sonra tüm vampirler. Kendinden geçmiş halleri geçmişti.Rose da bu hallerinden faydalanıp onlara saldırmıştı. Hemen Harry ve Sam rose u tutmaya çalıştı. Biran Edward üstüme gelmeye başlamıştı bende ilk gün öğrendiğim büyüyü onun üstünde kullandım. Sonra diğerlerinede uçurma büyüsüyle uzaklaştırmıştım . Hemen Rose elimi yakalayıp kapıdan dışarı çıkmıştık.ikimizde korkumuzdan çok hızlı koşuyorduk.
~1 saat sonra~
1 saat boyunca durmadan Rose ile koştuk ve okulun girişine gelmiştik. Sonra ikimizde dinlemek için bir ağacın altına geçtik. Rose ağlamaya başladı. Tabi Edward ona kaba davrandığı için üzülmesi normaldi. Hemen rose a sımsıkı sarıldım. Aynı Eski Eğitimhanedeki arkadaşım Layla ben üzülünce bana böyle sarılırdı.Rose biraz olsun sakinleşmişti.Ama ben korkudan konuşamıyordum bile.Çünkü ilk defa birine ders dışında büyü yapıyorum ve bu gücü birden fazla vampirde kullamak çok garipti.Ama artık bize zarar verme oranları dahada artmıştı.Bugün günlerden cumartesiydi.O yüzden rose ve ben çok yorulduğumuz için hemen odalarımıza geçmiştik.Hemen luna dan öğretmenin verdiği ödevleri istedim. O da sağ olsun bana vermişti.Hemen ödevlerimi yapıp işlerimi halledim.Artık iki kat daha yorgundum ama rahat bir uyku çekmem için e geliyorsa yapacak durumda olduğum için yorgunluğumu bir kenara attım.Hemen soğuk bir duş aldım.Açıkçası duş çok iyi gelmişti.Ondan sonra hemen üstüme rahat bir pjama giyip yatağma uzandım.Vücudumun korkudan titrediğini farkettim ve bugün olanları unutmaya çalışarak uyumaya çalıştım ve derin bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Okul
FantasíaHer an bir gizem, her an bir sır çözülüyordu. Bir insanın hayatı bu kadar hızlı değişirmi? Bir yetimhanede yaşayan kimsesiz bir kızdım. Herkes benim psikolojik sorunlarım olduğunu düşünüyordu. Nedenide garip kabuslar görmem idi. Her ne kadar deli ol...