Bölüm 26''Sevgi"

772 45 0
                                    

Vampir olmaya hayla alışamamıştım. Özellikle hem vampir hem büyücü olmak ta tuhaftı. Ama sağolsunlar bizim vampirler bana çok yardımcı oluyolardı. Ama vampir olmanın en güzel şeyi çok hızlı ve güçlü olmamdı. Artık hem vampirlerin hemde büyücülerin olduğunu derslere giriyordum. Vampirlerin dersleri suzuzluğu kontrol etme ve beden eğitimi görüyordu. Bugün büyücülerin olanların dersleri yoktu. Açıkçası suzuzluğu hafifçe engelliyen teknikler öğrenmiştim. Ve bu beni mutlu ediyordu.
Sırada beden eğitimi dersi vardı. Açıkçası biraz heyecanlıydım. Hemen soyunma odasına gidip üstüme spor kıyafetlerimi giydim. Açıkçası yeni vücudum harika gösteriyordu. Hemen diğerlerini bulup beden dersinde öğretmeni beklemeye başladık. Harry'ye beden dersinde neler yaptıklarılarını sordum. O da koşu, saldırma teknikleri,basketbol falan filan çalıştıklarını söyledi. O sırada öğretmen geldi ve konuşmayı kestik. Öğretmen beni gördüğünde çok sevinmiş görünüyordu. Gerçekten son melez olmak çok zorlu bir işmiş. Öğretmen bugün basketbol çalışacağımız için bizi ikili gruplara ayrıcağını söylecince çok sevinmiştim çünkü basketbola baya ilgili biriydim. Öğretmen bizim gruptan Ron ve Sky'ı,Sam ve Edward'ı ve beni ve Harry'i eşleştirdi. Açıkçası harry çok iyi basketbol oynuyordu. Her ne kadar topu almatya çalışsamda o uzaktan basket atıyordu. Sonunda bende onu şaşırtıp ona basket atmıştım. Ders bittiğinde eşit bitirmiştik. Açıkçası ders çok zevkliydi. Keşke bitmeseydi dedim içimden. Sonra soyunma odasından eşyalarımı aldım ve hızlıca koşmaya başladım. Artık aralarında en hızlı vampir bendim. O yüzden hemen banyoya girdim. Banyomu yaptıktan sonra havluyla sarındım. Havlu çok kısaydı. Havlunun alt kısmı sanki mini etek boyundaydı ve üstümde dekolteli tişört giymiş gibiydi. Yatak odasında kıyafetlerim kaldığı için banyodan çıktım. O sırada harry içeri baskın yapar gibi girdiği için paniklemiştim. Neyse ki havlu üstümden düşmedi. Harry beni gördüğü anda ilk vücudumu izlemeye başladı. Biraz utanmıştım ama birkaç dakika sonra arkasını döndü. Hemen kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Bu çok utanç verici bir durumdu. Hemen üstümü giyindim ve banyodan çıktım. Önüne dönebileciği söyledim ve döndü. Sonra hızlıca akşam yemeğine gittik. Ben artık kan ile beslendiğim için hiçbir yemeği ya da içeceği içemiyordum. Kızlar ve diğerleri bir muhabbet açtı ama ben o muhabbet'e katılmadım. Harry nin suratına bakamıyordum. Onun karşısında böyle bir durumda kalmak çok utanç vericiydi. Ondan bir yanda hoşlanıyorum ve ona duygularımı açamamak beni birkez daha kötü hissettiriyordu. Bir onda ona bakma ihtiyacı duydum ve ona baktım. Oda bana derin bir şekilde bakıyodu. Gerçekten nasıl bu kadar güçlü kaldığını hayla merak ediyordum. Lily gerçekten onu haketmiyordu. Bir anda bir duygu fırtınası yaşadım. Bu garip duygular la başa çıkamıyordum resmen. Bu duygular çözememek çok kötüydü. Ona karşı duygularım çok şiddetliydi. İçimdeki arzu sadece onu istiyordu. Onunla birlikte olmayı, Onunla yanmayı. Gerçekten onu seviyordum. Ona aşıktım. Yani bunca yaşadıklarımızdan sonra....

Günün sonrasındada pek birşey olmamıştı. Akşam yemeği bittikten sonra bizimkilerle odamıza gittik ve sabaha kadar birşeylerle oyanlandık.

Sihirli  Okul Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin