Hoofdstuk 2

188 4 0
                                    

POV Skyler
Ik word wakker door een alarm. Een alarm? Ik heb helemaal geen alarm gezet. Ik open mijn ogen en sluit mijn alarm. Dan merk ik dat ik achter mijn computer is slaap ben gevallen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dan de naam van mijn alarm. 'Cheak je berichtjes' staat er. Ik open mijn berichten en zie Lando's naam boven aan. Ik scroll en zie zijn berichtjes van toen ik inslaap was gevallen. En dat Soof had gereageerd. Wat is ze toch een schat. Ik app Lando een goodmorning en leg dan weer mijn telefoon neer. Ik sta op en pak mijn deken en kussen en leg ze weer op mijn bed. Ik loop naar mijn kast en pak een outfit en neem die mee naar de badkamer. "Goede morgen workaholic" hoor ik Soof achter me als de badkamer in wil lopen. "Goede morgen Soof" zeg ik. "Je moet echt een keer chillen. Alles wat je doet is werk" zegt ze bezorgd. "Ik weet dat je bezorgd bent, maar het gaat goed. Dank je wel. Het alarm was fijn om te hebben" zeg ik. "Lando vroeg het of ik het kon doen" zegt ze. "Ja zag het" zeg ik. "Hij is een goede jongen" zegt ze. "Ja i know, Ik ga even douchen voor dat hij komt" zeg ik en doe de deur achter me dicht. Ik doe de douch aan en laat het water even warm worden.

Ik heb me omgekleed in een simpele blauwe spijkerbroek en ik heb een McLaren team hoodie aan. Ik loop snel even mijn kamer weer in en pak mijn telefoon. Ik zie een berichtje van Lando.

Lando: Morning love, see you at 9 ;)

Ik loop naar de keuken. Ik zie Sophia op de barkruk zitten achter haar laptop. "Hoe laat is het?" vraag ik als ik de koelkast open en de yoghurt pak. "Het is kwart over 8, kalm aan je hebt alle tijd voor dat je boy komt" zegt ze. "Hij is niet mijn boy" zeg ik. Ondertussen maak ik een bak yoghurt met crueslli en stukje appel. "Ja ja en dat moet ik geloven?" zegt ze. "Ja, ik ben gewoon zijn assistent en we zijn vrienden" zeg ik en neem een hap. "Het gaat me niet verbazen als jullie in de toekomst wat hebben" zegt ze. Ik lach en neem nog een hap. Mijn telefoon gaat dan af. "Ik ben zo terug" zeg ik neem op en loop snel de gang. "Met Skyler Evans, assistent van Lando Norris. Hoe kan ik u helpen?" vraag ik. "Hallo mevrouw Evans, ik vroeg me af of we Lando Norris kunnen interviewen over het rijden bij McLaren nu?" hoor ik een mannen stem zeggen. "Sorry maar wij mogen nog geen interviews houden tot het seizoen echt begint" zeg ik. "Mevrouw Evans, is er echt geen mo-". "Nee is nee, ik ben hier streng in dus bel me nog 1 keer hier over en jullie krijgen helemaal geen interview" zeg ik en hang op. "Al die klote journalisten" mompel ik en loop terug naar de keuken. "Dat klonk heftig" zegt Soof en ik neem een hap van mijn yoghurt. "Ja nou altijd die klote journalisten dan ook" zucht ik. "Vervelend zijn ze toch" zegt ze terwijl ze hard door typt. "Wat moet je maken?" vraag ik. Soof studeert voor web development. "Ben bezig met een site. Duh" zegt ze. "Voor wie?" zucht ik. "Persoon heeft een kliniek" zegt ze en typt heftig door.

Ik hoor dan de deurbel gaan. "Daar is hij dan" zegt Sophia. "Please wees een beetje aardig" zeg ik en sprint naar de voor deur. Ik open de deur. "Goedemorgen" zeg ik. "Hey" zegt Lando beetje verlegen. "Kom maar even binnen, moet nog even mijn tas pakken en schoenen aan doen" zeg ik en stap opzij. Lando stapt langs me naar binnen en ik sluit de deur. "Beetje goed geslapen?" vraagt hij als we door lopen. "Ha ehh ja, wel beter dan de afgelopen paar nachten" zeg ik. "Je werkt te veel Sky. Ook al ken ik je dan niet zo heel lang, maar je geeft gewoon die energie af" zegt hij bezorgd. We lopen de woonkamer binnen en ik zie dat Soof zich heeft verplaats naar de bank. "Lando dit is Sophia. Ik ga even mijn spullen pakken" zeg ik en loop richting mijn kamer.

POV Lando
Skyler loopt een gang in. Ik denk naar haar kamer. "Je bent een goede jongen Lando" zegt Sophia dan. "Oh uh dank je" zeg ik. "Ik wil wel 1 ding zeggen. Kijk ik denk dat er wat is tussen jullie, misschien zien jullie het zelf nog niet maar dat komt wel. Als de tijd komt dat jullie wat zouden hebben weet, dat als je haar hart breekt dat je met mij te maken hebt" zegt ze en ik moet even heftig slikken. "Oke" zeg ik beetje bang, want ja dit is best een dreigement. "Ik weet namelijk hoe ik je kan vermoorden en er mee weg zou kunnen komen" zegt ze. "Oké thanks voor dit" zeg ik en stap dan weg van haar. "Soof, maak hem nou niet bang" hoor ik Skyler dan achter me zeggen. "Ik maak hem niet bang, alleen oplettend" zegt ze en gaat weer door op haar laptop. "Ready?" vraagt Skyler. "Zeker" zeg ik en loop achter haar aan naar buiten. Ik loop naar mijn auto en hou de deur voor haar open. "Wow, gentlemen" zegt ze en gaat zitten. "Moet toch wat" zeg ik met een lach. Ik doe de deur voorzichtig dicht en loop dan naar de bestuurders kant. Ik ga zitten en start de auto. "Nice auto" zegt ze. "Dank je, koffie halen?" vraag ik. "Ben meer van de thee maar sure we kunnen wel halen" zegt ze. "Ik weet wel een plekje" zeg ik en rij dan naar mijn favoriete café.

Let's Race | Dutch LN Fanfictie [TIJDELIJK STIL GEZET]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu