Hoofdstuk 3

200 4 0
                                    

POV Skyler
We komen aan bij Lando's huis. Hij doet de auto uit en we stappen beide uit. Ik kijk even rond, geen slecht huis. "Kom je nog" zegt Lando die in de deuropening staat te wachten. Ik loop naar de deur en stap naar binnen. Lando sluit de deur achter me en loopt dan het huis in. Ik loop achter hem aan naar de keuken. "Wat gaan we maken?" vraag ik en ga tegen het keuken eiland leunen. "Zat te denken aan pasta" zegt hij. "Lekker, pasta is mijn favoriete eten" zeg ik. "Zie ik ken je al veel te goed" zegt hij lachend. Ik geef hem een speelse duw. "Grappig hoor Norris" zeg ik. "Laten we beginnen" zegt hij en pakt de spullen.

Als we het eten klaar hebben en in 2 kommen hebben stelde Lando voor om een film te kijken. We gaan op de bank zitten en Lando zet Netflix aan. "Nog een voorkeur voor iets?" vraagt hij. "Het maakt mij echt niet uit, serie is ook prima" zeg ik. "Zullen we The 100 met zijn tweeën kijken? Ik heb het nooit gezien maar mensen zeggen dat het goed is" zegt hij. "Sure, ik heb geprobeerd te kijken maar door werk kwam ik er nooit meer aan" zeg ik. Lando start het 1ste seizoen op. Ik neem een hap van de pasta. "Mmmh pasta is goed" mompel ik met een volle mond. "Mooi zo" zegt hij en neemt ook een hap. Ik ga een beetje tegen hem aan zitten en kijk naar het scherm.

We zijn al een paar afleveringen veder en ons eten is op. Ik lig tegen Lando aan onder een deken die hij had gepakt toen hij merkte dat ik het koud had. Zijn arm zit om me heen en het is zo comfortabel. Ik voel me langzaam moe worden. Ik ga nog iets onderuit liggen en ik hou Lando's arm vast. "Comfortabel?" vraagt hij. Ik knik. Hij lacht kort. Ik kijk weer naar het scherm. "Bellamy is zo cute" zeg ik. "Bellamy? Hij is gek" zegt Lando. "Nee, hij is cute en knap" zeg ik. "En veel te oud" zegt hij. "Hahaha grappig Norris" zeg ik. "Stand-up comidian Evans" zegt hij.

POV Lando
Skyler licht vredig in mijn armen. Hoe is het zo ver gekomen? De meid die ik leuk vind ken ik pas 2 dagen, ze is mijn assistent, mijn beste vriendin en nu ligt ze in mijn armen. Dan hoor ik een melding van mijn telefoon komen. Ik pak mijn telefoon op en zie een dat ik getagd ben op insta. Ik open de foto en zie mijn auto. De caption zegt, '@skyler_evens and @landonorris in the same car. They are so cute together'. Het is van een fan account. Mensen shippen Skyler en mij? Nou ik vind haar wel leuk, dus ze hebben het van mijn kant niet verkeerd. Ik open mijn snap, oh ja moet Skyler nog toevoegen. Ik doe dat snel en open wat snaps van vrienden. Ik stuur een foto van de tv als een streak en sluit mijn telefoon weer. Ik kijk even naar Skyler en ik zie dat ze slaapt. Ik doe snel de tv uit en trek dan de deken iets meer over haar heen. Ik laat haar wel slapen. Ze verdient een goede nachtrust. Ik ga voorzichtig wat comfortabeler liggen en sla mijn armen om haar heen. Ik zet nog snel een alarm zodat we ons niet verslapen. Ik doe de lichten uit via mijn telefoon en leg die dan weg. Ik geef Sky stiekem nog een kus op haar hoofd en sluit mijn ogen. Ik voel Skyler haar hartslag op mijn borstkast. Ze ligt namelijk met haar gezicht naar mij. Het is zo rustgevend. Ik weet niet wat deze meid met me doet maar I want more of this.

Ik schrik wakker van mijn alarm die ik had gezet. Skyler schrikt ook wakker. Ik doe snel het alarm uit. Skyler schrik dan op van de manier dat ze in mijn armen lag. "Sorry, ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen met mij" zegt ze gelijk. "Hey rustig maar. Ik heb heerlijk geslapen. Je was in slaap gevallen gister en ik wou je niet wakker maken" zeg ik en ga rechtop zitten. "Oh, dat is heel lief Lando. Om eerlijk te zijn dat was de beste nachtrust die ik had in like 2 maanden" zegt ze. Ik zucht. "I know, ik zorg slecht voor mezelf. Ik werk er aan oké" zegt ze gelijk. Ik schud lachend mijn hoofd. "Mag ik misschien douchen?" vraagt ze. "Tuurlijk, eerste deur links boven" zeg ik. Ze staat op. "Kan ik ook een shirt van je lenen?" vraagt ze. "Tuurlijk" zeg ik en ik loop samen met haar naar boven. "Ik leg het shirt wel voor de deur. Ik maak wel ontbijt" zeg ik voordat Skyler de badkamer in verdwijnt. "Thanks, you are the best" zegt ze en verdwijnt in de badkamer. Ik loop naar mijn slaapkamer en op mijn kast. Ik pak een simpel zwart shirt voor mezelf en een donker blauw gestreept shirt voor Sky. Ik verwissel mijn eigen shirt en leg het blauwe shirt voor de badkamer deur. Ik hoor Skyler zachtjes zingen. Ze kan echt wel mooi zingen. Ik loop naar beneden en maak wat te eten.

Let's Race | Dutch LN Fanfictie [TIJDELIJK STIL GEZET]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu