အပိုင္​း ၇

2.2K 324 14
                                    

((Zawgyi))

အပိုင္​း ၇🔞

🍀🍀🍃

လန္ယြီရဲ႕ ကိစၥက ကြၽန္ေတာ္ကို အေတာ္ေလးကို စိတ္ကသိကေအာက္ျဖစ္​ေစတယ္. သို႔ေပမယ့္ ဒီရက္ပိုင္း အလုပ္ကိစၥေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကို ပိုေခါင္းခဲေစတယ္. ျပည္ပေအာက္လမ္းကတဆင့္ ဒီတစ္ေခါက္ တင္သြင္းလာတဲ့ ကားေတြဟာ ကြၽန္ေတာ့္လက္ထဲမွာ ေသာင္တင္ေနတယ္. ကြၽန္ေတာ္ဟာ ေပၚလစီအေျပာင္းအလဲေတြေၾကာင့္ အ​ဲ့ဒီကားေတြကို ေနာက္ႏွစ္ ေႏြဦးပြဲေတာ္မတိုင္ခင္ အစေဖ်ာက္ပစ္ရမယ္. အဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ ပိုက္ဆံေတြ ဆုံးရႈံးရမယ္ဆိုရင္ေတာင္မွေပါ့. စေနေန႕ေန႕လည္ ကြၽန္ေတာ္ အျပင္ထြက္မလို႔လုပ္တုန္းမွာ လ်ိဳက်န့္က ကြၽန္ေတာ့္ကိုလာေျပာတယ္. လန္ယြီတစ္ေယာက္ ဆိုက္ထဲကိုမသြားတာ တစ္ပတ္ေလာက္ရွိေနၿပီတဲ့.

ကြၽန္ေတာ္တို႔ ျပတ္သြားတာ အခုဆို ၂ ပတ္ရွိသြားၿပီ. အစက လန္ယြီ ဆိုက္ထဲကို အလုပ္သြားလုပ္ေနတုန္းဆိုတာ သိရေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ အံ့အားသင့္သြားတယ္. လန္ယြီက ဘဝရဲ႕ အေျပာင္းအလဲေတြကို တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္နဲ႕ ကိုင္တြယ္နိုင္တယ္ဆိုတာ သိရေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ အံ့ဩမိတယ္. အခုက် သူအဲ့ဒီမွာ ဆက္အလုပ္မလုပ္ေတာ့ဘူးဆိုေတာ့ ဒီအေၾကာင္းက ကြၽန္ေတာ္ကို အနည္းငယ္ ပေဟဠိျဖစ္ေစတယ္. ဒါနဲ႕ မိုးေသာက္ခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ သူ႕ေက်ာင္းကို ဖုန္းေခၚခဲ့တယ္. ေႏြရာသီေက်ာင္းေတြပိတ္ထားလို႔ ျဖစ္ဟန္တူတယ္ တစ္ေယာက္ေယာက္က ကြၽန္ေတာ္ဆီ ဖုန္းလာေျပာဖို႔ ၁၀ မိနစ္ေလာက္ေစာင့္လိုက္ရတယ္. ဒါေပမယ့္ အဲ့လူကေျပာတယ္ အခန္းအမွတ္ ၈၁၅ မွာ ဘယ္ေက်ာင္းသားမွ မရွိဘူးတဲ့. ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္မလို႔ လူတိုင္း အိမ္ကိုျပန္သြားၿပီလို႔ေျပာတယ္. အစက ကြၽန္ေတာ္ဟာ အဲ့ေန႕ညကို ကားေတြဝယ္မယ့္ ဝယ္လက္အခ်ိဳ႕နဲ႕ေတြ႕ဖို႔ ခ်ိန္းထားတာ. သို႔ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ေျပာင္းသြားကာ 'CU' တကၠသိုလ္ ဆီကို သြားဖို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္တယ္.

အေဆာင္နံပါတ္ ၈ ဆိုတဲ့ အေဆာက္အဦးထဲကိုဝင္လိုက္တာနဲ႕ အနံ႕အသက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ့္ ႏွာေခါင္းထဲတိုးဝင္လာတယ္. အဲ့ဒါက ဟိုးပေဝသဏီက ရခဲ့ဖူးတဲ့အနံ႕. ကြၽန္ေတာ္ဟာ ကြၽန္​ေတာ့္ရဲ႕ ေကာလိပ္ ေက်ာင္းသားဘဝကို ျပန္အမွတ္ရသြားတယ္. ေယာက်ာ္းေလးအေဆာင္က အမ်ားသုံးအိမ္သာရဲ႕ ဆိုး႐ြားနံေစာ္တဲ့အနံ႕ပဲ. အ​ေဆာင္ရဲ႕ ဝင္ေပါက္ဟာ အနည္းငယ္ ေမွာင္မိုက္ေနတယ္. ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ အခန္းနံပါတ္ ၈၁၅ ကိုရွာေတြ႕သြားကာ တံခါးကို အႀကိမ္အနည္းငယ္ ေခါက္လိုက္တယ္. အထဲကေန ဘာတုန့္​ျပန္သံမွ မၾကားရဘူး. ကြၽန္ေတာ္ တံခါးကို ေနာက္ထပ္ အႀကိမ္အနည္းငယ္ ထပ္ေခါက္ၾကည့္တယ္. အဲ့ဒါလည္း ဘယ္သူမွ ျပန္မေျဖဘူး. ကြၽန္ေတာ္ နည္းနည္း စိတ္ပ်က္သြားတယ္. ဒီလိုနဲ႕ ကြၽန္ေတာ္ ျပန္လွည့္ထြက္မယ္အလုပ္ တံခါးလက္ကိုင္ကို ဘာသိဘာသာ လွည့္လိုက္မိေတာ့ တံခါးက ေသာ့ခတ္မထားဘူး.

ဘေကျင်းပုံပြင် [မြန်မာဘာသာပြန်] (Completed)Where stories live. Discover now