အပိုင္​း ၁၁

1.8K 276 17
                                    

((Zawgyi))

အပိုင္း ၁၁ 🔞

🍀🍀🍃

ဩဂုတ္လေရာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ကုန္သြယ္ေရး ကိုယ္စားလွယ္အဖြဲ႕နဲ႕ အတူ အေမရိကားကို သြားခဲ့တယ္. ကြၽန္ေတာ္ ဒါကို အရမ္းစိတ္ဝင္စားခဲ့တာေတာ့မဟုတ္ဘူး. ဘာလို႔ဆို ကြၽန္ေတာ့္မွာ အေမရိကားနဲ႕ပတ္သတ္လို႔ စီးပြားေရးနည္းနည္းပဲရွိခဲ့တာကိုး. ဒါေပမယ့္ မထင္ထားဘူး. အဲ့မွာ ဝယ္သူအႀကီးႀကီးတစ္ေယာက္နဲ႕ ေတြ႕ၿပီး အထည္အလိပ္စီးပြားေရးကို ကြၽန္ေတာ္ စတင္လုပ္ကိုင္ျဖစ္သြားခဲ့တယ္. အေမရိကန္လူမ်ိဳးက ကြၽန္ေတာ့္ကို ေဝစုခြဲတဲ့အေၾကာင္းေမးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က စကားျပန္ကို 'အ​ဲ့ဒါကအေသးအမႊားပါ'လို႔ေျပာေပမယ့္ စကားျပန္ကေတာ့ အေမရိကန္လူမ်ိဳးကို 'အဲ့ဒါက မျဖစ္စေလာက္ပဲ'လို႔ ဘာသာျပန္လိုက္တယ္.

ကြၽန္ေတာ္ အဲ့မွာရက္အနည္းငယ္ေလာက္ထပ္ေနၿပီး Las Vegas နဲ႕ LA မွာ နည္းနည္းေလာက္ ေပ်ာ္ပါးမယ္လို႔ေတြးထားတာ. ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္စိတ္က အဲ့ဒါကိုစိတ္မပါခဲ့ဘူး. အေၾကာင္းက ကြၽန္ေတာ္ အရင္က အဲ့ဒီ့ကိုေရာက္ဖူးတာရယ္ ၿပီးေတာ့ ေနာက္အေၾကာင္းတစ္ခုကေတာ့ လန္ယြီ ကို ကြၽန္ေတာ္ သတိရတာေၾကာင့္ပဲ. ကြၽန္ေတာ္ သူ႕ကို အထူးတလည္ကို သတိရေနတာ. အိမ္ေတာင္ တစ္ေယာက္တည္းျပန္သြားလိုက္ခ်င္တယ္....

ေဘက်င္းေလဆိပ္ေရာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ လန္ယြီကို ဟိုးအေဝးႀကီးကတည္းက ရွာေတြ႕သြားတယ္. ေႏြရာသီကုန္ၿပီးတ​ဲ့ေနာက္ သူ႕အသားအရည္က နည္းနည္းပိုညိုလာၿပီး ပိုလို႔ေတာင္ စြဲေဆာင္မႈရွိလာတယ္. လန္ယြီက အျပာေရာင္ေဘာင္းဘီတိုေလးနဲ႕ မီးခိုးေရာင္ ေကာ္လာမပါတဲ့တီရွပ္အက်ီပြပြကို ဝတ္ဆင္ထားတယ္. သူက အက်ီရဲ႕ အေပၚဘက္ၾကယ္သီး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို မတပ္ထားဘူး. သူ႕ရဲ႕ ေခ်ာမြတ္က်န္းမာၿပီး ပ်ိဳျမစ္တဲ့ အသားအရည္ကို ကြၽန္ေတာ္ ျမင္ေနရတယ္. ကြၽန္ေတာ့္တစ္ကိုယ္လုံး ပူတက္လာတယ္. ၿပီးေတာ့ ရင္ေတြလည္း ခုန္လာတယ္. သူက ဆံပင္ေတြ ေတာ္ေတာ္ရွည္လာၿပီး အလယ္မက်တက်ေလးခြဲထားတယ္. သူ႕ရဲ႕ဆံစေလးေတြက သူ႕နဖူးျပင္ေပၚ ေလ်ာ့ေလ်ာ့ေလးက်ေနတယ္. ဒါက သူ႕ကို ကြၽန္ေတာ္ ထားေစခ်င္တဲ့ဆံပင္ပုံစံပဲ. သူက အဲ့ပုံကိုမႀကိဳက္ခဲ့ဘူး. သူေျပာတာက အဲ့ဒါက သူ႕ကိုထိုင္ဝမ္သားနဲ႕ တူေစတယ္တဲ့​ေလ. ဒါေပမယ့္ ဒီလိုကိစၥမ်ိဳးနဲ႕ ပတ္သတ္လာရင္ သူက အၿမဲတမ္း ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳက္တာကိုပဲ လုပ္ေလ့ရွိတယ္. သူအဲ့မွာရပ္ေနတာက အေတာ္ေလးထင္ေပၚၿပီး ၾကည့္ေကာင္း​ေနတယ္. ကြၽန္ေတာ္က ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္နဲ႕ တူတူထြက္လာတာ. အဲ့ေနာက္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္လုံးေတြက သူအေပၚမွာပဲ အားလုံးပုံက်ေနတယ္. လန္ယြီက ကြၽန္ေတာ္ကို ျမင္သြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ဆီ လက္လွမ္းျပလာတယ္..

ဘေကျင်းပုံပြင် [မြန်မာဘာသာပြန်] (Completed)Where stories live. Discover now