Sanji, Goku ve Y/N evlerine dönmek amaçlı kapıyı açıp içeriye girmişlerdi. Yerler yok olmaya ve aşağıya düşmeye başladılar...
...Bu sefer çimenlik bir yerde yatarken buldular kendilerini, eve döndüklerini sanıp üçüde hızlıca ayağa kalktı ama bambaşka bir yerdeydiler. Neresiydi burası? Eğer eve gelmiş olsalardı buraları tanıyacaklarından emindiler.
"Hadi ama şaka mısın!? Yine hangi animeye geldik?" dedi Sanji. "Bilmiyor-" Goku bunu derken bir anda arkalarından cırtlak ve tiz bir ses geldi. Ses aşırı tanıdıktı ama bir türlü anlayamadılar ta ki çocuğun ne dediğini anlayana kadar;
"heyy! Kaykayı yakalayabilir misiniz yola doğru gidiyor lütfen!"
"WHAT THE FUCK- REKİ!?" diye bağırdı Sanji. Kızıl saçlı çocuk hem kaykayı hakkında endişeli hemde hiç tanımadığı bir kızın adını söylemesine şaşırmış bir şekilde koşuyordu.
"ARTIK LÜTFEN BİRİ KAYKAYIMI YOLA ÇIKMADAN KURTARABİLİR Mİ LÜTFEN?!" diye seslendi Reki.
Goku giden kaykaya doğru koşmaya başladı ve tam kaykay yola çıkacakken ucundan tutup çekti ve kaykayı kurtarmayı başardı.
Reki derin bir nefes verdikten sonra gülümseyerek Gokunun yanına koştu.
"Dostum! Sana minnettarım çok teşekkür ederim beni yeni kaykay yapma masrafından kurtardın!"
Goku heyecanlı bir şekilde "önemli değil!!" diye bağırdı. Sanji, Y/N ve Reki şaşırmış bir şekilde ona baktı. "neden bağırdım ughh" diye içinden geçirdi Goku ve utançtan yerin dibine girmiş gibi yüzünü başka tarafa çevirip saklamaya çalıştı.
Reki kahkaha attı. "hahah utanmana gerek yo-" derken "REKİİH" diye bir ses duyuldu. Herkes sesin geldiği tarafa baktı. Yolun ucundan mavi saçlara ve gözlere sahip uzun boylu bir çocuk hızlı bir şekilde kaykayla onlara yaklaşıyordu. Rekinin yüzünde az öncekinden çok daha büyük bir gülümseme oluştu ve gözleri parladı. Sanji, Goku ve Y/N şaşırmışlardı..
.."LANGAA!?"
Devam edecek..
Umarım bu bölümü beğenmissinizdir elimden geldiği kadar güzel yazmaya çalıştım hehe :'³ 280 kelime 🐏 Mata nee ~Sanji
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animeden animeye [Y/N içerir]
FantezieÜç arkadaş boyutlar arası bir kapıdan geçip kendilerini sevdikleri bazı animelerin içinde buluyorlar. Peki evlerine dönme çabaları sonucunda istediklerini elde edebilecekler mi?