5.Bölüm-Olaylar ne olaylar

122 17 18
                                    

Herkes onlara bakıyordu ve yüzlerinden düşünceleri okunuyordu,

"Yılın bu zamanında yeni öğrenciler mi?"

"Acaba özgünlükleri ne"

"Acaba nerden geliyorlar"

Çok derse odaklanamayarak ders bitti ve teneffüs geldi, Sanji hemen sarı saçlı ve kırmızı gözlü bir çocuğun yanına koştu, çocuğun yanında kırmızı saçlı ve kırmızı gözlü başka bir çocuk vardı.

"Selam! Ben Ei Sanji! Arkadaş olmak ister misin?" Sanji gerçektende heyecanlıydı, sesindende baya belliydi.

"Hayır" diye kabaca cevap verdi çocuk.

Y/N, Goku bunları görse sinirleniceğini biliyordu, ama Goku düşüncelere dalmıştı. Bu yüzden Y/N, Gokuyu çekiştirerek Sanji ve diğer iki çocuğun yanına götürdü. Goku sonunda olanların farkına vardı ve konuşmaya başladı,

"Biraz kaba değil misin acaba?"

"Bundan sanane?"

Goku, Sanjiye fısıldadı,

"İşte bu yüzden bu çocuğu sevmiyorum, çok kaba"

"Sen kendin dedin bana benziyo o yüzden sevmiyorum, diye" Sanjide fısıldayarak cevap verdi.

Fısıldamış olsalarda yanlarındaki çocuklar onları duymuştu.

"Bakugoya benzeyen biri mi? Şimdi iki tane sinir küpümüz mü var?" Dedi kırmızı saçlı olan.

"O kadarda benzemiyorum bazen şakasına kaba oluyorum o kadar, ama onun kaba olması hiçte şakasına gibi değil" diye cevap verdi Goku.

"Sen beni nerden tanıyorsunda kaba biri olduğumu söylüyorsun?!" Bakugo bağırarak söyledi bunları, bütün sınıf onlara bakıyordu ve Aizawa uyanmıştı.

"Hadi ama kavga etmeyelim, huzuru bozmaya ne gerek var?" Diye etrafı sakinleştirmeye çalıştı Y/N.

"Yeni geldiğiniz için bilmiyor olabilirsiniz ama burada hiçbir zaman huzur olmadı" dedi mor saçlı bir kız.

"Jirou haklı, burda hiçbir zaman huzur olmadı. Sadece kaos..." dedi siyah saçlı kız. Kız gerçekten uzundu, sınıfın en uzun kızıydı galiba.

"O zaman kızgın köpeğinize söyleyin boş yere kavga çıkartmasın, Sanji sadece arkadaş olmak istedi" diye çıkıştı Goku.

"BANA NE DEDİN SEN?!?!" Bakugo öyle bi bağırmıştıki bütün okul duymuştu sanırım.

"Kızgın köpek dedim, bir sorun mu var?"

Bakugonun elinden küçük patlama sesleri çıkmaya başlamıştı bile,

"Keşke kalkan gibi bi özgünlüğüm olsaydı.." diye düşündü Sanji. Ve tam bakugo büyük bi patlama ile sınıfın yarısına zarar vericekken bir kalkan ortaya çıktı ve ordakileri korudu. Sanji ne olduğunu anlamaya çalışıyordu, bu onun özgünlüğü müydü? Bir kalkan mı?

"Ne oldu öyle?-" diye sorguladı Goku.

"Yoksa o senin özgünlüğün müydü Sanji?" Diye sordu Y/N

"S-Sanırım evet" olayın şokundan kekelemeye başlamıştı Sanji.

Aizawa önceden yine uyuyakalmış olucakki patlama sesinden yine uyanmıştı

"Neler oldu burda? Bakugo yine bir şey mi patlattın?"

"Şu kızın kalkanı olmasaydı hepimize zarar vericekti!" Dedi sarı saçlı bir çocuk (kaminari) Sanjiyi göstererek.

Animeden animeye [Y/N içerir]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin