"daha önce kaykayın üstünde bile duramazken suan kayabiliyorum hem görünüşümüz hemde özelliklerimiz değişmiş galiba" dedi Sanji.
..3'üde kaykaylarına binmiş Reki ve Langayı arıyordu.
"nerede bunlar" dedi Goku kısık bir ses ve bom boş bir surat ifadesiyle. O sırada 2 kahkaha sesi duydular. Reki ve Langanın sesi olduğu çok belliydi.
3'lü kaykayla kahkaların geldiği tarafa doğru sürmeye başladı yaklaştıkça sesler artıyordu. Ve o sırada başka bir ses daha duydular "Ahh! Bırak beni ezik!!"
Bu sesde çok tanıdıktı ama bir türlü anlayamadılar. Artık sesin geldiği yöne çok yaklaşmışlardı gittikleri yer parkurlar içeriyordu kaykay kaymak için uygun bir yerdi.
.. sonunda Reki ve Langayı bulmayı başardılar ama yanlarında başka biri daha vardı ve Reki ile birlikte komik bir pozisyona girmişti
(Bunun gibi ehehe)"MİYA" diye bağırdı Goku heyecanlı bir şekilde. Reki, Langa ve Miya gülmeyi bırakıp Gokuya baktılar.
"ahah! Sonunda gelmişsiniz!" dedi Reki gülerek. Sanji o arada gizlice Langanın arkasına geçti hemen önlerinde reki duruyordu.
"Langa biraz ileri gidebilir misin rica etsem" diyerek Langayı Rekiye değecek şekilde itikledi. Reki ne olduğunu anlamadan arkasına baktı ve Langa ile yüz yüze geldiler. Goku Sanjiye "aferinn" dercesine gülümseyerek bakıyordu, Y/N de olanları gülerek izliyordu. Etraf çok sessizdi ta ki Reki gülmeye başlayana kadar. Rekinin ardından langa da gülmeye başladı. Miya olanları "ne yapıyor bunlar" dercesine izliyordu. Sanji, Goku ve Y/N istediklerini elde edemeselerde bu ikilinin gülüşünü görmeleri onlar için yetti.
Bunun gibi bişe hehe 💮
235 kelime
-Sanji
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animeden animeye [Y/N içerir]
FantasíaÜç arkadaş boyutlar arası bir kapıdan geçip kendilerini sevdikleri bazı animelerin içinde buluyorlar. Peki evlerine dönme çabaları sonucunda istediklerini elde edebilecekler mi?