9.Bölüm-Reki ve Langa

95 13 8
                                    

İlk olarak şunu demek istiyorum sk8i daha bitirmedim (sanji bitirdi) o yüzden yanlış bir şey varsa lütfen beni affedin

Langa çok hızlı geldiği için Rekiye çarptı ikiside yerdeydi ve belliki biraz yaralanmışlardı.

"Hey siz iyi misiniz?" Diyip onlara kalkmaları için el uzattı Y/N

"Ahaha evet biz iyiyiz, arada böyle şeyler oluyor" diyip elini tuttu ve kalktı Reki. Langa ise daha hiç tanımadığı biri olduğu için kendi kendine ayağa kalktı.

"Şey- Sanırım şu arkadaşınız beni tanıyor?" Dedi ve Sanjiyi gösterdi Reki.

"Aha- onu boşver- Ben Y/N"

"Ben Sanji!"

"Bende Goku..." Goku hala az önce olan şeyden utanıyordu.

"Tanıştığımıza memnun oldum! Ben Reki ve bu arkadaşım Langa" diyip Langayı gösterdi Reki.

"Hey... Acaba sizdemi kaykay kullanıyorsunuz?" Dedi Langa sessizce.

"Ha?" Üçlü aynı anda dedi.

"Elinizde kaykay var... ve sizde S şeysinin rozeti(?) var"

Üçlü kendilerine ve birbirine baktı ve o an anime değiştikçe görünüşlerininde değiştiğini anladılar.

Ve Y/N yine onları kurtardı;

"Yeni başladık denebilir, o kadar iyi değiliz"

"Vaaay demek sizde kaykay kullanıyorsunuz!"

"Vaaay demek sizde kaykay kullanıyorsunuz!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Reki böyle şu an)

"S'e gitmişseniz Sanjinin beni tanıması normal" dedi içten bir gülümsemeyle Reki

"Hey madem yeni başladınız.. Neden Langa ve benle çalışmıyorsunuz?" Dedi Reki, onların kabul etmesini umarak. Sonuçta ne kadar çok o kadar iyi!

"Olur!" Dedi Y/N heyecanlı bir şekilde

"Hey biz iki dakikalığına konuşabilirmiyiz?" Dedi Goku.

"Tabiki! Bizi ararsanız şu ileride olucaz!" Dedi Reki bir yeri göstererek.

Reki ve Langa, Reki'nin gösterdiği yere doğru gitti.

"Sanji, Y/N lan Reki ve Langayı yapabiliriz oğlum"

"Aynı şeyi düşünüyoruz kanka!" Dedi Sanji heyecanlı bir şekilde

"Ama nasıl yapıcazki? Yani yapabilceğimiz çok şey yok" dedi Y/N, onları yapmak istemiyor değildi ama nasıl yapacaklarını merak ediyordu.

"Reki zaten bize bu konuda yardım etti onlarla arkadaş olup-"

"Onların birbirine olan duygularını ortaya çıkarıcaz!" Diye Goku'nun sözünü kesti Sanji. Goku ona kızmadı, onun yerine kankasıyla aynı şeyi düşündüğü için mutlu oldu.

"Aynen! Özellikle Langayla kaynaşmalıyız, sonuçta o Rekiyi sevdiğini annesine itiraf etmişti!" Dedi Goku heyecanlı bir şekilde.

"Annesi onun bi kız olduğunu düşünmüştü hemde..." dedi Y/N -_- gibi bir suratla

"Tamamdır o zaman! Langayla kaynaşmalıyız!" Dedi Sanji

"Ben ona yaklaşmaya çalışırım, sonuçta onla ortak yönlerimiz var" dedi Goku bildiğin uwu suratı yaparak.

Y/N ve Sanji buna biraz güldü. Daha sonra Reki ve Langa'nın yanına döndüler

Devam Edecek...

Biraz kısa oldu, gomen. Yinede umarım beğenmişsinizdir sonraki bölümlerde daha uzun yazmaya çalışacağım uwu neyse uzatmayayım sonra görüşürüz sayonara

Kelime sayısı 393

~Goku

Animeden animeye [Y/N içerir]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin