Intr-o zi Klaus se trezise la 6 pentru ca avea multe de facut de exemplu sa cucereasca orasul sau sa isi gaseasca iubirea vietii si multe altele.
Impreuna cu Rebeka si Kol merg cu Klaus pentru a vorbi cu Enzo (adica fondatorul orasului ) care a fost al doilea fondator dupa Klaus .
Pe drumul spre casa lui Enzo , acesta vede o fata cu parul blond si stralucitor ,cu ochii albastri si limpezi , cu pielea calda si moale pe care o mai vazu-se si inainte sa se mute aici . Era Caroline care il saluta si il intreba ce mai face duce ?
Acesta nu ii raspun-se la intrebari , dar o invita in oras la un restaurant de 5 stele .
Cu un zambet pe fata a ras cald si i-a raspuns cu un da mare .
Klaus a zis ca o sa o i-a la ora opt si sa fie pregatita .
Intre timp Caroline se duce l-a Elena , prietena ei ceea mai buna pentru a il povesti tot ce s-a intamplat .
Elena spunandu-i ca o ajuta sa se pregateasa pentru intalnirea visurilor ei .
Era opt si printul Carolinei era la usa cu un costum negru ,cu o camasa alba , si cu un zambet fermecator .
Caroline era imbracata intr-o rochie rosie si cu niste pantofi visini , cu parul buclat , si cu un colier spectaculos .
-Klaus o intreba. Margem?
-Cu singuranra , spune Caroline .
Acestea ajunsesera si comanda un vin alb pe care Klaus il turna in pahare .
Intre timp era o fata pe nume Rebeka la o intalnire cu un baiat varcolac , in intentii de afacere .
Klaus exploda cand o vazuse cu un varcolac si se duse imediat la masa si tipa la Rebeka , intrerupand intalnire cu Caroline .
Rebeka fiind sora lui mai mica .
Aceasta il trase pe Klaus de o parte si ii explica ca acesta este un varcolac pe care Finn cu Kol aveau de gand sa il omorare cand iesau din restaurant .
Acesta se linisti si se aseza la masa cerandu-i scuze Carolinei in ghenunchi .Ceea ce a impresionat-o pe Caroline aplecandu-se ca sa il sarute usor, Klaus raspunzandu-i la sarut .
- Esti bine Klaus , erai destul de nervos acum cateva minute , s-a rezolvat problema .
-Da , da , totul este bine , haide sa revenim unde am ramas , spune Klaus mahnit .
- Ok , zise Caroline incet .
CITEȘTI
Familia lui Klaus
VampireBuna tuturor in aceasta carte este vorba despre primi vampiri adica cei mai puternici si cei mai de temut advrsari pe care ii vei putea avea vrodata , numiti si vampiri originali. In carte mai este vorba cum acestea se indragostesc si devin mai bun...