Caroline citea un roman , intinsa in pat despre un vampir si un varcolac care ii parea destul de intresant .
Dupa un timp unul dintre capitole era asemanator cu povestea ei de dragoste , care a facut-o sa inceleaga defapt ca a fii un vampir are multe avantaje .
Incercand sa il sune pe Klaus dorind sa il poata intreba ceva despre transformarea lui dar inzadar, deoarece nu raspundea nimeni .Trecusera deja doua ore decand nu dadam de Klaus si m-am gandit ca o plimbare scurta ma va ajuta . Ma asez langa o banca si alaturi de mine era o scara unde se sarutau doi tineru cand am vazut simteami ca cineva imi infipse-se un cutit in inima.
Acolo erau Klaus si cu o blondina sarutandu-se amoros ca si cand se cunosteau de o viata .
Am inceput sa tip si Klaus deodat a tresarat in sus vazundu-ma si incepand sa vina la mine alergand , dar eu nu am vrut sa il ascult si am fugit departe de tot ce era in jurul meu .
Dar m-am gandit mai bine si am zis ca ar fii in regula daca asi merge la una dintre prietenele mele cea mai buna , adica Bonnie .
Ajung in vata casei tocmai cand Bonnie se intorse-se de la magazin .
Ma ofer sa o ajut si ea ramane foarte surprinsa pentru ca nu ne mai vazusem de multa vreme si nu stia ce caut aici .
M-a invitat inauntru ,punandu-mi ceva de baut si s-a asezat langa mine .
In momentul acela am inceput sa plang in bratele ei .I-am explicat tot ce s-a intamplat si a chemat-o pe Elena ca sa facem o petrecere in pijamale pentru a ma simti mai bine .
-Buna fetelor , hai sa petrecem.... zice Elena incantata .- Pentru Bonnie am adus niste inghetata , pentru mine niste pizza si pentru Caroline mult vin .
Foarte incantate dansam , bem jucam sticluta in mijlocul casei , cand suntem intrerupte de o sonerie de la usa .
Auzind, ma duc in pat si ma ascund in patura gandindu-ma ca e Klaus . Era chiar el cu lacrimi in ochii, dar eu nu voiam sa ii privesc ceea ce imi era foarte greu .
El rugandu-ma sa il ascult , dar eu nu am intraznit sa ii raspund , ducandu-ma in camera de la etaj acolo unde plangeam lacrima dupa lacrim fara incetare.
Am incercat sa inceleg de ce a facut asta deoarece noi ne intelegeam mai mult decat bine si m-am gandit ca trebuia sa il ascult , dar acum era prea tarziu .
Era trecut de mizul noptii si eu cu fetele eram deja adormite si obosite de la atatea filme de groaza .Dimineta m-am trezit si am mers la bar unde nimeni nu era, ceea ce era foarte ciudat pentru ca deobicei era extrem de plin ,dar nu conteaza .Urc la etaj si acolo il vad pe Klaus cu un pumnal in inina intins pe jos. Ma pun langa el si incep sa plang si sa tremur nu stiam ce sa fac cu el pentru ca rana nu sangera si el era impietrit ca o statuie ......
CITEȘTI
Familia lui Klaus
VampireBuna tuturor in aceasta carte este vorba despre primi vampiri adica cei mai puternici si cei mai de temut advrsari pe care ii vei putea avea vrodata , numiti si vampiri originali. In carte mai este vorba cum acestea se indragostesc si devin mai bun...