Iubeste-ma din nou ....

179 9 8
                                    

M-am gandit la o gramada de metode pentru a il face bine pe Klaus , dar nimic nu se intampla . Chiar am aduso pe Bonnie sa il readuca la viata cu una din vrajile ei , dar nimic nu a mers .

M-am dus cu masina pe un camp si am tras aer curat in piept ,gandindu-ma la aceea blonda si unde o pot gasi .

Ma duc la Bonnie care ma ajuta sa o gasesc pe aceea fata .

Ma urc pe scari si o vad plina pe maini de sangele lui Klaus . O iau de gat si o dau de 5-6 ori cu capul de o usa care la un moment dat s-a rupt .

- Ce ai avut cu iubitul meu ? De ce l-ai omorat, spune Caroline indurerata .

- Iarta-ma Caroline , te implor sa ma ierti, sunt pusa sub o vraja cara ma face sa omor oameni dragi mie ,cum ar fii Klaus .
- Poftim....????????Cum ai intraznit sa faci asemenea prostie ?

- Nu am vrut , chiar nu am vrut.

- Dar ai facut-o.Acum spune cum il readuc la viata ?

- Pai trebuie sa bea sangele unuia din neamul lui , de exemplu Rebeka sau...

- Cum sa bea daca e mort , spune Caroline nervoasa ?

- Pai trebuie ca tu sa ii ei sangele din corp si sa il pui in vene cu o seringa .

- Vrei sa spui ca cineva trebuie sa moara pentru ca Klaus sa traiasca . Scumpo daca cineva trebuie sa moara aceea vei fii tu , nu rudele lui , zice Caroline enervata si debusolata .

- Caroline mai ai doar patru
ore grabestete .

- Nu pot sa il omor rudele ?

- Atunci mai exista o solutie in care tu trebuie sa mori dar o sa iti revi intr-o ora .

- Asta este tot.

- Nu chiar . Pai cand Klaus se va treezi te va uita .

- Ce ai zis ?!!

- Asta daca vei sa il mai vezi .

- Bine ,  ce trebuie sa fac ?

- Infigeti in inima acest pumnal .

- Bine , dar daca ma minti o sa revin si o sa te omor in chinuri .

- Caroline , calmeazate .

Caroline isi infige cutitul in inima si se ofileste ca o floare.

Blonda o duce in casa la Klaus si o intinde pe canapea .

Klaus se trezeste chiar de o data cu Caroline si brus ea ii sare in brate.
- Iubitule cum te simti sau mai bine sa te intreb sti cine sunt eu ?

Klaus se uita confuz in zur si pleaca fara sa zic nimic .

Oare Caroline va mai fii iubita de Klaus vreodata si credeti ca Klaus va mai iubi asa pe cineva cum a iubito pe Caroline. Cititi si aflati...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Familia lui KlausUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum