Da un semn ....

228 9 3
                                    

Dupa ce Carolene placa de la Klaus se intalneste  cu fostul ei prieten varcolac, pe nume Tyler .

-Buna Caroline , nu te-am mai vazut de multa vreme , spuse baiatul emotionat.

- Buna Tyler, eu sunt bine sunt cu Elena si cu Bonnie in oras si cred ca au ajuns si fratii Salvatore .

-Tu ce faci cum o duci , il intereba Caroline ?

-Bine foarte bine ii spune Tyler .

- Ok,Caroline atuncu ne mai vedem eu stau vizavi de barul lui Klaus .

- Bine , pa, zice Caroline uimita , pentru ca pe acola statea si ea .

Dupa plecarea lui Tyler ,cineva ii pune mana la gura si o injecteaza cu verbina in gat .

Dupa o ora Caroline se trezeste si se uita imprejur , din umbra iese un om pe care il mai vazuse . Era chiar Enzo , un baiat care a avut mereu sentimente pentru Caroline .

Aceasta il intrba :

     -Totul este in regula ,Enzo ?

- Da , Caroline , spuse el cu un ranjet pe fata

- Mie nu prea mi se pare .

- De ce mai rapit si ce vrei de la mine ?

   - Pai daca vrei sa te eliberez trebuie sa uiti da acel baiat , Klaus .

Aaaaa , gelozia , spuse Caroline in gandul el , inseamna ca el a tinut sentimentele in el atat de mult timp , nu imi venea sa cred .

- Esti deacord cu propunerea mea , spune Enzo zambind .

- Nu , si nici nu voi fi vrodata , acum termina cu prostiile si da-mi drumul.

- Caroline , daca tu crezi ca glumesc , te inseli , Klaus este cel  mai mare dusman al meu , nu pot sa te las sa te indragostesti de el .

Revenind la Klaus .

Klaus o apela disperat pe Caroline de o ora incontinuu , el auzise un zvon ca o blonda a fost rapita azi dimineata , dar nu se gandea la Caroline .

Klaus se duce la un prieten sa afle cine a rapit-o , de ce a rapit-o si unde este acum .

Peste doua ore Klaus primeste informatiile si inebuneste cand aude ca Enzo a rapit-o  .Stia ca nu este puternic , dar avea oameni puternici.

Atunci Klaus i-a sunat pe fratii  Salvatore sa le spuna ce s-a  intamplat cu prietena lor dupa care au zis ca se vor intalni langa podul din marginea orasului.

Peste o ora s-au intalnit si au pornit spre casa lui Enzo .

Caroline era slabita , nemancata , chinuita si nu ii venea sa creada ca  Enzo este acel om care ii facea toate aceste lucruri .

Baetii ajungand in fata casei lui Enzo unde era pazita de doi varcolaci ,fara nici un plan Damon sare din masina si ii scoate inima unuia , iar pe celalat il izbeste de usa pentru a se deschide .

Stefan si  Klaus sar si ei din masina si ii urmeaza pe Damon .

In spatele lui Damon era un varcolac cu un tarus pentru a il omora , dar Stefan il omoara cu o mare usurinta pe varcolac .

Undeva la subsol se simte miros de sange . Au coborat acolo si Caroline era pusa pe un scaun in lanturi, plina de sange , deodata rasare din umbra voacea lui Enzo . Klaus ii facu semn lui Damon ca sa o scoata de aici pe Caroline  .Asa  facu   si o duse la el acasa ii dandu-i din sangele lui si o lasa sa se odihneasca .

- Nu credeam ca o sa vii , dar se pare ca esti aici .

Dupa care ii sare in spatele lui Klaus pentru a il ataca dar Stefan il arunca un tapus in picior , ceea ce reuseste sa il incetineasca .

Enzo spunzandu-i ca lupta nu s-a terminat .

Klaus merge la Damon pentru a vedea cum se simte Caroline .

Ea era intinsa pe canapea si invelita intr-o patura groasa  .

Klaus lasand-o acolo pana dimineata.

Acesta  multumindu-le amandurora si ramanandu -le dator .

Cine vrea mai multe informtii despre Klaus si famili lui la veti gasi in serialul The originals, in care viata fiecarui membru este amanuntita foarte bine si il puteti gasi pe vplay .

Familia lui KlausUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum