Revenirea...

159 9 1
                                    

A doua zi Caroline se trezi cu pofta mare de viata .

Totusi trista de cele intamplate ieri inainte . Ingrijorata pentru Klaus , daca era ranit sau si mai rau , daca murise . Atunci a inceput sa planga si Damon a venit auzindu-i tipetele de durere .

-Ce s-a intamplat , de ce plangi Caroline ?

- Ce s-a intamplat aseara cu Klaus dupa ce mai adus la tine acasa.

- Pai a venit si ti-a facut o vizita , dupa care a plecat .

- O ce bine , rasufla linistita Caroline .

- Ei bine trebuie sa te duc acasa Caroline .

- Damon inainte sa plec vreau sa iti multumesc tie si lui Srefan pentru ca ma-ti salvat .

- Pentru nimic Caroline , ii zambi Damon ,deschizandu-i uasa manisini .

Ajungand acasa se arunca in pat si il suna pe Klaus , acesta neraspunzandu-i .

Merse acasa l- a el unde Rebeka plange in hohote .

- Ce s-a intamplat ,o intreba Caroline pe Rebeka .

- Pai Davina a venit si i-a luat pe Elijah si pe Kol .

- Cine este Davina ?

- O vrajitoare foarte puternica si inselatoare care imi vrea fratii morti .

- Klaus unde este ,o intreba Caroline pe Rebeka ?

- A plecat de dimineata cu o treaba foarte importanta si si- a uitat telefonul aici .

-Si nu stiu stiu ce sa fac, spune Rebeka ingrijorata.

- Dar Finn unde este , intreba Caroline speriata.

- Este foarte slabit de la ultima bataie si nu stiu daca v-a face fata .

- Atunci se pare ca o s mergm dor noi doua .

- Nou doua ? .Spune Rebeka mirata .

- De ce ai de gand sa ma ajuti ?

- Deoarece si tu mai ajuta daca asi avea nevoie.

- Bine atunci sa ne grabim , spune Rebeka panicata .

Se urca in masina si porni spre locul unde se afla Davina impreuna cu fratii Rebekai.

Pe drum ele se gandeau la planul pe care urmeau sa il faca , deodata Carolinei i- a venit idea ca Rebeka sa o tina ocupata pe Davin pana cat timp ea ii dezleag pe Kol si Elijah . Asa si facu . Ajunse la casa Davinei ,iar Rebeka intra prima .

- Ce vrei o intreba Davina pe Rebeka , intret imp ce Caroline se strecura la subsol .

- Imi vreu fratii inapoi.

- Si crezi ca o sa ii ai. ?Daca asta crezi te-asi ruga sa pleci pana nu te omor .

- Nu o sa plec si nu o sa-mi las fratii aici . Ai inteles?

- Bine Rebeka atunci sa ne luptam .

Rebeka sari spre ea muscand-o de picior , dupa care o arunca pe Davina fix in usa .

Intre timp la usa in care se aflau Kol si Elijah erau doi vurcolaci bine facuti si foarte draguti .Sar pe unul si ii intorc capul dupa care pe urmatorul incerc sa nu il fac sa ma omoare .Il arunc pe hol dupa care vine cu viteza spre mine si ma izbeste de perete foarte tare lovindu-ma foarte tare .Eu il arunc cu putere intr-un dulap si il sec de sange . Deschid o usa unde se afla Kol si Elijah lipsiti de puteri si l-e arunc patru perfuzi cu sange spunandu-le cele intamplate . Dupa care ii fac semn Rebekai sa se prede si sa mergem acasa .

Familia lui KlausUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum