Iubire nesfarsita....

317 11 4
                                    

Dupa ce se termina intalnirea , Klaus o conduce pe Caroline acasa el merge spre fratii sai pentru a il ucide pe varcolacul care se dade la sora lui .

Caroline iesi-se la o plimbare unde se intalnise cu Rebeka, sora lui Klaus.

-Ce faci la ora asta, o intreba Rebeka pe Caroline .

-Pai sunt nedumerita , am un mare secret si nu stiu daca e bine s il spun , zice Caroline .

-Pai Caroline promit ca nu o sa-ti spun secretul nimanui , nici macar lui Klaus .

-Bine atunci o sa te rog sa stai jos pe banca , spuse Caroline .

- Ok , spune incet Rebeka .

-Eu sunt o fiara care mananca sange de om , port un inel vrajit pentru a nu ma arde soarele, daca arunci verbina pe mine sau imi invigi un tarus de lemn in inima o sa mor si in sfarsit muscatura de varcolac omoara vampirii , adica pe mine. Eu sunt un vampir , te rog sa nu tipi sau sa fugi, zise Caroline repede .

Rebeka incepu sa rada si sa nu ii vina sa cread ca Caroline e un vampir .

-Pai Caroline daca tu mi-ai spus secretul tau o sa il spun si eu pe al meu . Eu sunt un vampir original impreuna cu fratii mei si noi traim de aproximativ de 1895 de ani , mama noasta este o vrajitoare , care a vrut sa ne transforme in nemuritori , dar a reusit sa ne transforme in niste fiare nemuritoare care mananca sange de oameni . Noi ne numim original pentru ca suntem primi vampiri adica cei mai puternici si cei mai de temut adversari pe care ii vei putea avea in toat viata ta .

Caroline a ramas socata si i-a spus Rebekai ca are nevoie de timp pentru a vedea ce se v- a mai intampla in continuare .

A doua zi Caroline vine la usa lui Klaus ,se aseaz pe canapea si il roaga pe Klaus sa stea jos langa ea .

Acesta curios si speriat o intreaba ce s-a intamplat .

-Aceasta raspunzandu-i, stiu ca esti un vampir original la fel ca fratii tai , stiu ca mama ta este vrajitoare si ca a vrut sa v-a faca nemuritori dar nu areusit si stiu ca bei sangele oamenilor .

Acesta furios se ridica si a dat  cu pumnul in perete pana a facut o gaura adanca si a intreabat-o pe Caroline cine i-a zis aceasta raspunzandu-i ca Rebeka .Atunci si mai furios , simteam cum fierbea in el sangele si in adncul sufletului durerea ca eu stiam ca el este un monstru il coplesea .

-Caroline te rog nu fugi sau nu fii speriata de mine niciodata nu ti-as face rau sa stii.

Caroline ii pune mana la gur si il roag sa tac .

-Klaus sa stii ca nu am terminat de vorbit vreau sa iti spun ca si eu sunt un vampir care te iubeste si te priveste cu dragoste in ochi.

Atunci Klaus o i-a in brate si o saruta incet pe gura .

Cine este intresat de cuplul Caroline si Klaus poate viziona clipul da mai sus sau poate vedea The vampire diares ( jurnalele vampirilor ) pe Diva (la tv ) in fiecare luni la ora 21:00, cate 2 episoade si acolo participa si Rebeka impreuna cu alte personaje din aceasta carte .

Familia lui KlausUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum