Co robisz, gdy ma koszmary?

286 12 3
                                    

Co robisz, gdy ma koszmary:

Chloe: Najczęściej mówi przez sen co się dzieje, wtedy delikatnie trącasz jej rękę, żeby się obudziła.

Lucyfer: Gdy On ma koszmary zaczyna się wiercić i przyspiesza oddech, żeby go obudzić najskuteczniejszą metodą jest zwalenie z łóżka.

Amenadiel: Nie zbyt miewa koszmary, ale gdy się takie zdarzą, wystarczy go poklepać po plecach.

Maze: Dla niej koszmar to zwykły sen 

Marcus (Kain): Podczas koszmarów lekko kopie po nogach, wtedy budzisz go i idziesz zrobić mu herbatę. 

Ella: Kiedy ma koszmary (rzadko kiedy) po prostu szybko się budzi i idzie się przejść, później wraca i się przytula, a resztę nocy prześpi spokojnie

Trixie: Zaczyna wymachiwać rękoma w różne strony, wtedy starasz się ją przytulić, gdy to zrobisz, jest już spokojna i nie miewa koszmarów resztę nocy. 

Charlotte: Gdy ma jakiś koszmar zaczyna mówić dziwne rzeczy których nie rozumiesz, wtedy zaczynasz cicho do niej mówić.

Linda: Jeśli Ona ma koszmary budzi się szybciej od Ciebie i myśli przez chwilę o tym co jej się śniło.

Michael: Zwija się w kłębek, zaczyna trząść lub nieraz z przerażenia odwracać się gwałtownie w różne strony. Starasz się go uspokoić poprzez przytulenie do pleców, ale nieraz jest to nie możliwe, gdy się ciągle obraca... Wtedy idziesz do kuchni po patelnię i jakieś garnki jako pociski na niego, żeby go obudzić. 

Dan: Najczęściej zaciska Cię ręką i ma bardzo przyspieszony oddech, wtedy zaczynasz krzyczeć na całe gardło, bo inaczej go nie wybudzisz. 

Eve: Raczej, gdy ma sny jest spokojna, nie ma przyspieszonego oddechu itp. Po prostu budzi się, lecz nie chcę Cię budzić i zasypia ponownie.

Lucyfer preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz