Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś/zrobiliście?

213 10 0
                                    

Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś/zrobiliście:

Chloe:
Jadłaś lody i piłaś cole na jej łóżku stojąc na jednej nodze, gdy weszła do domu spadłaś i pobrudziłaś jej łóżko.

Lucyfer: Wrzeszczałaś na całe Lux, że Lucyfer to cudowny i seksowny diabeł albo zepsuliście ławkę bo chcieliście zabić muchę (znaczy to ty zabiłaś rzecz jasna, on tylko stał z boku i się przyglądał, bo przecież - ,,Aniołom nie wolno zabijać").

Amenadiel: 
Dzień wcześniej Amenadiel opowiadał Ci o Zerkielu. Na drugi dzień, gdy poszliście do sklepu, wzięłaś jakiegoś badyla i zaczęłaś krzyczeć ,,JESTEM ZERKIEL, BÓJCIE SIĘ MNIE" i oczywiście wywali was ze sklepu.

Maze:
Zabrałaś ją do biblioteki i gdy bibliotekarka zwróciła Wam uwagę, a Ona zaczęła grozić jej jednym z noży, a ty jej na to pozwoliłaś.

Marcus (Kain): o 3 w nocy poszłaś pod jego dom i zaczęłaś śpiewać ,,Mam tę moc".

Ella:  niechcący zerwałaś zasłonę spod jej prysznica i zakopałaś ją w ogrodzie.

Trixie: Przebraliście się za kosmitów i biegałyście po mieście krzycząc dziwne zdania i rozrzucając brokat.

Charlotte:
Oblałaś ją wody z węża ogrodowego , gdy wychodziła na sprawę. Oczywiście nie wiedziałaś o tym, a później nie odzywała się do ciebie tydzień. 

Linda: Podczas jakiejś wizyty wszedłeś/weszłaś do niej i pacjenta krzycząc: EWAKUACJA POŻAR, a oni w to uwierzyli.

Michael: Weszłaś mu do łazienki i zamiast wyjść to zaczęłaś śpiewać.

Dan: Założyłaś czerwone bokserki na spodnie, ściągnęłaś firankę i zaczęłaś udawać supermana, gdy przyszedł z pracy.  

Eve: Śledziłyście jakiegoś faceta, ale nie wiedziałyście że on was śledził...

Lucyfer preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz