Selammm ballarım nasılsınız??
Yine sıcak bir yaz gününde birlikteyiz..hazır ben kaynama noktasına gelmişken içinizi ısıtacak(!) bir bölüm yazdım, keyifle okuyun. Veee yorum yapmayı unutmayınn
Bölüme geçmeden önce hep bi keman emojisi alalım olur mu? bu da bizim adetimiz olsun🎻
♫♪
"Sabır, direnç,dayanma kuvveti,kaldırma kuvveti,kaldıramayıp yere yapışınca geri hemen toparlanma kuvveti,akademik başarı, cilt güzelliği,daha çok sabır.."
"Ay vallahi fenalaşıyorum Haydar! Nerde bu kız, yukarı bi çıksam alıcam ayağımın altına"
Gözlerimi hafiften açtım, kirpik altından odamı şöyle bi süzdüm. Herşey hala yerli yerindeydi. Annemin gazabı henüz daha odama uğramamışken devam etmeliydim.
Hadi kızım yaparsın az kaldı bitti sayılır ritüel!
Gözlerimi kapatıp sessizliğe ve kendime odaklandım ve devam ettim
"Nerde kalmıştık evren..ha daha çok sabır, direnç, hayatı yoluna koyma isteği, corona olmadan şu yılı bitirme hakkına sahip olma isteği, online derslerde takılmadan Keman okuma becerisi, yüksek aura, akrabalardan uzak bi yaşam, para..DAHA ÇOK PARA! sabır, direnç, açken insanlara tahammül etme becerisi.." durdum ve düşündüm, bi saniye ben insan sevmiyorum ki? Niye tahammül edeyim insanlara? Hadi ordan lan! Henüz yaşlanıp buruşmamışken onlar bana tahammül etsin.Annemin sesi bi kaç dakikadır çıkmadığı için gözlerimi minicik açıp etrafı kontrol ettim. Hala odamdayım, pencerem açık, perdelerim yerinden sökülmemiş, hayattaki tek hedefi sabahtan akşama kadar çubuk kraker yemek olan muhabbet kuşum kemanımın üstüne yatmış cama kafa atıyor, yerlerde kıyafetler atılı, ders notlarım dağılmış..ohh! Tam hayat hala devam ediyor diyecekken bi şey gördüm.
O ney lan, babannem odamın kapısındaki bloom posterlerimi mi söküyor?Hadi lan ordan! Henüz yaşlanıp buruşmamışken posterlerimi söktürmem!
Ama hayır defne! Bunlar senin evrenden istediklerinin önüne geçemez. Düşünsene kızım dedi iç sesim. Aşırı zenginsin, tanınan bi kemancı olmuşsun, akademik başarı, saygınlık,mükemmel bir cilt,lazer seansları,akrabasız bi hayat,bi bmw,baba tarafını helak olması, 1.90 dalyanlar gibi bi sevgili..aldım kabul ettim 777 evren bana çalışıyor,istediğim herşeyi sahip olucam, güzel bi hay-
"FESUBHANALLAH YA NAPIYOSUN YİNE KADIN!"
Özür dilerim özür dilerim sana bağırdığım için özür dilerim babanne vallahi hep açlıktan oluyo bunlar..Orucum ben oruç!
Babannem yarısına kadar açık tutabildiği gözlerini bana çevirip elindeki bastonuna tutundu. Gözlerini kısıp beni daha net göreceğini sanarken boynunda asılı duran ipli gözlüğünü tutup babaannemin gözlerime yerleştirdim. Ananı avradını..karizma bombası mübarek.
"Kız bana bak turuncu kafa" dedi ve biraz daha yaklaştı. Boylarımız eşit sayılırdı, ben ondan bir kaç santim daha yüksekte kalıyordum sadece. Hadi bu kadın gelmiş 80 yaşına boyunun kısalması normal, ben niye bu boydaydım ya?
Evrenden biraz da boy istemeyi kafama yazdıktan sonra dikkatimi Babanneme verdim.
Evet, turuncu kafa? Buyrun benim, bi şey mi dedin?
"Bana bak turuncu kafa"
O kısmı geçtik babannecim, şuan da sana bakıyor bulunuyorum.
"Baktım ya babanne-"
"Bana bak turuncu kafa"
Fesubhanallah..
Turuncu kafa kısmını bastıra bastıra söyleyincede üstüme alınıyorum ben babanne.. odada benden başka turuncu kafa yok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GIYGIYCI
HumorKemal: Ulan yeter be Kemal: Sabahtan beri gıy gıy gıy bi uyutmadın Kemal: Git başka yerde çal kemanını Defne: Ne diyon muhallebi çocuğu Defne: Ben kimseyi rahatsız etmiyorum bi kere! Kemal: Bakın hanımefendi, Kemal: Uykuya ihtiyacım var ama bilin ba...